piątek, 9 września 2016

Bio-Olejek do ciała Kneipp - WALKA Z ROZSTĘPAMI PO CIĄŻY.

Przez niemal całą ciążę cieszyłam się jak głupia, że nie mam rozstępów. Sumiennie smarowałam swój olbrzymi brzuch Mustelą - dwa razy dziennie. Czasami w ciągu dnia posmarowałam się również Palmersem. Byłam bardzo rozczarowana gdy po urodzeniu Jasia zauważyłam na moim brzuchu sino-fioletowe kreseczki. Gdzieś po cichu liczyłam się z tym, że będąc właścicielką tak ogromnego brzucha rozstępy mnie nie ominą. Jedne kobiety mają tendencję do ich pojawiania się, inne nie. Jedne dziewczyny mają małe brzuszki, inne olbrzymie. Jednych dzieci Ważą 3 kg, innych 3,500 a jeszcze innych 5. Nie ma reguły, każda z nas jest inna, każda z nas inaczej przechodzi ciążę, każda z nas inaczej po ciąży chudnie, także i u każdej z nas sprawa rozstępów jest kwestią indywidualną. Można płakać, można się złościć, ale można też je zaakceptować. Wiem, że nie wygląda to pięknie i kiepsko wrzucić zdjęcie brzucha na Instagrama, ale przecież to nie o to chodzi w uprawianiu internetów ;)

Mnie osobiście moje rozstępy jakoś nie dołują, ale nie powiem, żeby też sprawiały radość. Są bo są, fajnie by było jakby zniknęły, ale magiczne, życzeniowe myślenie tutaj raczej nie pomoże.
Żebyście wiedzieli o czym piszę wrzucam zdjęcie poglądowe ;D





Widać, że skóra jest mało elastyczna, wiotka, a rozstępy - no cóż, widoczne są nawet na fotografii.

Na rynku jest jednak kilka produktów, które mają za zadanie pomóc w rozjaśnieniu rozstępów, poprawieniu elastyczności skóry, ujędrnieniu jej i wygładzeniu. Wiadomo, że sam kosmetyk cudu nie zdziała. Niezbędne jest odpowiednie nawodnienie organizmu, zdrowe odżywianie, masaże oraz ćwiczenia ujędrniające i wzmacniające mięśnie brzucha.

Póki nie dostanę zielonego światła od lekarza chirurga ćwiczenia muszą zaczekać. Zaczęłam od masaży i wyboru odpowiedniego preparatu. Odpuściłam sobie Mustele, sięgnęłam po coś nowego.


Bio-Olejek do ciała Kneipp oferuje intensywnie regenerującą, wyjątkową pielęgnację przy bliznach i rozstępach. Dzięki wartościowym olejkom poprawia wygląd skóry. Zawiera olejek grejpfrutowy, który pobudza przemianę materii w skórze i wspomaga tym samym jej naturalną regenerację i odnowę. Olej z krokosza barwierskiego i oliwa z oliwek są bogate w nienasycone kwasy tłuszczowe. Mają za zadanie chronić przed utratą wilgoci, oraz pielęgnują skórę za pomocą esencjonalnych substancji odżywczych. Jest to produkt naturalny, nie zawiera barwników, substancji konserwujących, olejów parafinowych, silikonowych i mineralnych.


Cienką warstwę olejku wmasowuję każdego wieczora w brzuch. Zaczęłam go użwać kilka dni temu, zobaczymy jak będzie wyglądać brzuch po skończeniu buteleczki (100ml). Codziennie rano smaruję dodatkowo skórę brzucha masłem Palmer's.

A Wy macie jakieś SPRAWDZONE kosmetyki na rozstępy i blizny?

Zapraszam na mojego instagrama i fajsbuka :)

k.

4 komentarze:

  1. Ja jako "nosicielka" dużego brzucha, a raczej prawie 4,5kg maluszka wiedziałam, że rozstępy będę mieć. O dziwo, nie wiem jakim cudem, po porodzie pojawiło się ich zaledwie kilka i dosłownie na parę milimetrów - ulokowane są na boczkach, a raczej na bokach mojego ciała, bo "boczkami" tego nazwać nie można. Nie wiem, jak mi się to udało, bo mam dużo białych rozstępów sprzed jakichś 10 lat, kiedy byłam nastolatką. W ciąży smarowałam się różnymi mazidłami, ale najbardziej wierna byłam zwykłemu balsamowi dla kobiet w ciąży z Rossmanna. Teraz kupiłam Bio-oil, po którym są podobno świetne efekty, ale jestem mega niesystematyczna aktualnie, chociaż moje mini rozstępy nie przeszkadzają mi teraz. Gdybym jako nastolatka wiedziała, co to jest, to pewnie zadbałabym o swoje ciało już wtedy, ale jak to się mówi teraz to "musztarda po obiedzie". :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Stosuję 100% masło kakaowe z Cococare w postaci yellow stick.Ponoć dobry na rozstępy, zużyłam już trzy ale czy coś pomogło?Trudno ocenić.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję, że walka z rozstępami na brzuchu pójdzie Ci gładko :) Ja mam swoje na piersiach i udach, ale są już białe, więc pewnie żadną domową metodą się ich nie pozbędę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mieliście kiedy dylemat, problem lub pytania pozostające bez odpowiedzi jak walczyć z nadmiarem tłuszczu ?
    Mnie odpowiedzi przyniósł ten oto artykuł "Jak walczyć z tłuszczem"
    Polecam poświęcić chwilę na jego przeczytanie :)

    OdpowiedzUsuń