czwartek, 28 lipca 2016

Moje ciało 12 tygodni po porodzie. Metamorfoza - START.

Nie łatwo jest zaczynać wszystko od nowa. Gdy tak siedzę i myślę, dochodzę do wniosku, że jestem w tym samym miejscu, w którym byłam w momencie zakładania tego bloga. Kilkanaście kilogramów na plusie, kiepska jakość ciała i olbrzymia chęć zmiany. Wtedy było inaczej, czy łatwiej? Nie wiem. Na pewno miałam większą swobodę w działaniu, byłam niezależna i mniej zorganizowana ;) Na pewno chciało się bardziej - bo przesypiałam noce, wstawałam kiedy chciałam, jadłam zdrowo i regularnie. Teraz głównie z tą regularnością jest kiepsko. Obiecałam sobie i Wam wstawić zdjęcia mojego cielska :) Materiał zawiera treści drastyczne, więc przechodzicie dalej na własne ryzyko ;)







Jak widać na załączonych zdjęciach największa masakra dotyczy brzucha. Nigdy nie lubiłam ćwiczeń na tę partię ciała, sprawiała mi najwięcej kłopotów i najmniej przyjemności - a teraz stanowi priorytet w działaniu. Dalej uda, plecy, dupa i brak talii. Może nie wygląda to tak źle, ale serio uwierzcie mi - w rzeczywistości wygląda to znacznie gorzej, o czym świadczą pomiary centymetrem.

Ramię: 31
Biust: 96
Pod biustem: 81
Talia: 80
Pas: 93
Biodra: 100
Udo: 60
Łydka: 36
Waga: 72 kg (waga przed ciążą : 67; waga w dniu porodu : 88 ) - 16 kg w 12 tygodni od porodu.

Jutro przejrzę bloga i odszukam wymiarów początkowych i końcowych, sama jestem ciekawa ile łącznie centymetrów jest na plusie.

Dobranoc!

Kama.



18 komentarzy:

  1. Gratuluję odwagi i trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś spotkałam się z takim mądrym zdaniem, że skoro ciało miało 9 miesięcy podczas trwania ciąży żeby nabrać centymetrów to po porodzie należy mu również dać ten sam czas na powrót do formy. Oczywiście jestem jak najbardziej za zdrowym odżywianiem i aktywnością fizyczną, tyle że trzeba dac sobie czas. Trzymam kciuki za utrzymanie w postanowieniu choć przy Jaśku pewnie nie będzie łatwo! Sama jestem w 7 m.c., więc wszystko przede mną :-) Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak na 12 tygodni po porodzie to naprawdę świetnie wyglądasz :) ja jestem już na końcówce ciąży i marzę żeby po ciąży mieć taki mały brzuch jak Ty na zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zastanawialiście się o przestrzeganiu diety zgodnej z waszą grupą krwi ? Sprawdźcie czy warto !

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz dobrze po porodzie :) Myślę, że jeszcze trochę i ciało ci zmaleje, zwłaszcza jeżeli karmisz piersią. I zgadzam się - 9 miesięcy to trwało, więc musimy mieć czas, żeby się zregenerować. Może niekoniecznie 9 miesięcy, ale nadal :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia, trzymamy kciuki! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. To naturalne, że po porodzie kobieta nie wygląda jak modelka. Moda na jak najszybszy powrót do formy przez świeżo upieczone mamy trochę mnie przeraża. Ten proces nie powinien być zbyt szybki, dlatego życzę Tobie cierpliwości. Z każdym dniem będzie coraz lepiej! :) Ważne jest pozytywne podejście do sprawy i skupianie uwagi na zdrowiu. Nie trzeba katować brzucha, aby go troszkę zgubić. Nie ma takiego czegoś jak miejscowe spalanie tłuszczu. Nawet zwykły spacer pomoże nam w redukcji ciała, jeśli będzie on oparty zdrową i zbilansowaną dietą. Jeszcze raz życzę powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. kama, nie jest źle ...

    ja jestem 6 tyg po porodzie i miałam taką samą wagę wyjściową i końcową jak Ty, z tą róznicą,że obecnie ważę 76kg... :( buuu, i zupełnie nie wiem jak zejść w dół ...

    OdpowiedzUsuń
  9. Trzymam kciuki za powodzenie i życzę wytrwałości!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak już dużo osób przede mną napisało, potrzeba czasu, ale Ty to na pewno wiesz ;)
    Trzymam kciuki i życzę aby maluszek pozwolił Ci na realizowanie planu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam nadzieję, że powoli osiągniesz formę. Będę trzymać kciuki i na pewno kibicować! Gratuluję młodej mamie, oby maleństwo było zdrowe :)

    OdpowiedzUsuń
  12. 3mam mocno kciuki i wierzę, że dasz radę! Każdy z nas kiedyś zaczynał i jeśli bardzo tego chcesz to znajdziesz sposób a jeśli nie to znajdziesz wymówkę

    OdpowiedzUsuń
  13. Trzymam kciuki za przemianę i czekam na relację z tego procesu - w miarę możliwości ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. 12 tygodni po porodzie i -16kg to już super ! trzymam kciuki za uparte dążenie do wymarzonej figury ! :) i proszę, nie nazywaj swojego ciała "cielsko", bo daleko mu do takiego określenia :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Patrząc na zdjęcia według mnie jest dobrze. Mnie przy powrocie do sylwetki pomogło zwiększenie ilości wypijanej wody, zamontowałam u siebie pod zlewem filtr molekularny i nie muszę już biegać po mineralną do sklepu.

    OdpowiedzUsuń