piątek, 8 kwietnia 2016

Akcja STOP POPLĄTANYM WŁOSOM - opaska Ivybands.

Z każdym dniem robi się coraz cieplej. Nic więc dziwnego, że na ulicach możemy spotkać coraz więcej osób biegających, maszerujących czy jeżdżących na rowerze. Ubieramy się komfortowo, z dużą uwagą wybieramy sportowe obuwie, odzież, gadżety. Czasami zdarza nam się zapomnieć o pewnych dodatkach, które zadbają o naszą wygodę. Nie wiem jak Wy, ale ja wiecznie zapominałam o kupnie opaski na głowę, która okiełznałaby moje wiecznie roztrzepane włosy. Tu pasemko, tam pasemko i do domu wracałam z włosami w oczach czy ustach. Opaska Ivybands zadba o to, aby każdy sportowiec czuł się w niej wygodnie i komfortowo. 


W odpowiedzi na potrzeby każdej aktywnej kobiety powstała opaska, która stanie się Twoim ulubionym sportowym gadżetem. Będzie towarzyszyć Ci w drodze na siłownię, pilates, w trakcie biegania, a nawet podczas ćwiczeń w domu. A i świeżo upieczonym mamom się przyda ;)

Co sprawia, że opaska Ivybands jest wyjątkowa? Ciekawe wzory, bogaty wachlarz kolorystyczny - idealne wykończenie sportowego look'u - nie oszukujmy się, my kobiety lubimy zawsze wyglądać dobrze - nawet w trakcie intensywnego treningu. Dodatkowo opaska doskonale spełnia swoją funkcję - podtrzymuje włosy, zatem niesforne kosmyki włosów, czy grzywka nie będą już stanowić problemu. 

Nie wiem jak Wy, ale ja zdecyduję się na opaski - zwłaszcza te brokatowe przypadły mi do gustu. Shine bright like a diamond :)



Już się nie mogę doczekać mojego pierwszego treningu :) 


12 komentarzy:

  1. zawsze chciałam móc nosić opaski...niestety, mam bardzo wysokie czoło a raczej zakola i po prostu nie mogę go publicznie odsłaniać- już wolę mieć potarganą spoconą grzywę, niestety, czoło to akurat mój spory kompleks:( Widzę, że u Ciebie motywacja w pełni:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale śliczne! Chyba sobie taką sprawię :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem, czy cokolwiek jest w stanie utrzymać moje włosy w ryzach na treningu :D Zazwyczaj kilkakrotnie muszę je poprawiać :/ Ale jeśli miałabym którąś wybrać - byłaby to zeberka ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe te opaski. Zastanawiam się, czy nie uciskają za bardzo głowy. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba mam głowę mutanta, ale na mojej głowie żadna opaska nie może utrzymać się dłużej niż 20 minut :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Przydałaby mi się taka opaska...

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja moją dzisiaj dostałam. Wybrałam neonową ivybands :D

    OdpowiedzUsuń
  8. No ja właśnie mam Ivybands i jestem mega zadowolona. Świetnie wykonane i trzymają mi się na głowie dosyć długo :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja również mam IvyBands i jestem szczerze zachwycona tymi opaskami <3

    OdpowiedzUsuń