wtorek, 8 grudnia 2015

Krem z kalafiora z serem grana padano.

Przez 5 dni, z założonych planów udało mi się zrealizować....zaledwie pół planu - dokończyłam Motyla i troszkę pochodziłam. Całkowicie z głowy wypadła mi szkoła, prezentacja i nauka do egzaminu. Mam przynajmniej taki jeden dzień w tygodniu, że jestem całkowicie wyłączona z życia. Tam boli, tu ciągnie, tego mi się nie chce, tamto zrobię później. Ziaję ogniem jak smoczyca, na wszystko i wszystkich. A jeszcze czeka nas po Nowym Roku wyprowadzka.

Maruda się ostatnio ze mnie zrobiła. Ale nie o tym dzisiaj. Dzisiaj będzie przepis. Na krem z kalafiora!




Składniki:
2 marchewki
2 ziemniaki
pół pora
1 kalafior
kawałek pietruszki
kawałek selera
liść laurowy
ziele angielskie
sól/pieprz/ gałka muszkatałowa
ser grana padano
grzanki

Przygotowanie: wiadomo ;D


Inne zupy krem:
Krem z pora
Krem brokułowy

Życzę Wam miłego dnia, a sama siadam do trzech kursów, rozwiązywania testów i robienia prezentacji. Niech moc będzie z Wami! I z nami!


5 komentarzy:

  1. Narobiłaś mi na niego smaka już na instagramie! Trzeba będzie wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię kalafior, więc spróbuję na pewno! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja na wszelkie potrawy z kalafiora poczekam, aż będę w Polsce bo w Norwegii nie wiem czemu ale żadna potrawa mi nie smakuje- nie wiem skąd sprowadzają te ich kalafiory ale a pewno nie z Polski bo są po prostu nie dobre.
    Życzę silnej mobilizacji do nauki!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio robiłam taką zupę tylko z serem topionym :D i nie pomyślałam, by wstawić ją na Blog ;d

    OdpowiedzUsuń
  5. Zupka w sam raz na zimne dni :) Pycha :)

    OdpowiedzUsuń