czwartek, 31 grudnia 2015

Czemu 2016 będzie rokiem bez postanowień.

Nigdy nie dotrzymuję postanowień noworocznych. Serio, mam z tym jakiś koszmarny problem. Niby wszystko ładnie zapiszę, a już po kilku tygodniach zapiski pokrywa kurz i przechodzą do krainy zapomnienia. Czasami coś tam się uda zrealizować, ale po co robić postanowienia jak i tak się nie staram by ich dotrzymać?

Rok 2015 - gdyby tak podsumować, to był to jeden z gorszych. Dopiero od sierpnia zaczęły dziać się magiczne rzeczy - ślub, przyjęcie weselne, informacja, że będziemy rodzicami. Cudowne chwile, pełne radości. Poza tym - nie ma o czym pisać.






Rok 2016 będzie rokiem zmian.
Zostanę mamą, zostaniemy rodzicami.
Przytulę, wycałuję i ukocham synka, który wesoło rozrabia w brzuszku.
Wyprowadzimy się do naszego mieszkania.
Będę wracać powoli do formy sprzed ciąży.

Nie postanawiam NIC. Niech wszystko co się wydarzy, będzie totalnym zaskoczeniem. Dążyć będę do tego co ważne, tu i teraz.

Chciałabym w tym roku pobić rekord czytelniczy - przeczytać więcej niż 50 książek.
Chciałabym wyjechać z mężem i synem nad morze.
Chciałabym upiec w końcu ciasto, bez zakalca.
Chciałabym cieszyć się, chłonąć każdą chwilę.

Życzę Wam wszystkiego co najcudowniejsze, w nadchodzącym Nowym Roku.

17 komentarzy:

  1. Mam nadzieję, że ten rok będzie dla Ciebie bardzo pozytywny :) Szczęśliwego Nowego Roku :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia ze ślubu, szczególnie od tego drugiego nie potrafię oderwać wzroku :) Czarno-białe zdjęcia są moimi ulubionymi, tkwi w nich swego rodzaju magia :)
    Trzymam zatem kciuki, za to, czego chcesz i co wymieniłaś w tym poście :) Mam nadzieję, że 2016 rok będzie dla Ciebie udany. Jak mógłby nie być, skoro pojawi się na świecie ta istotka, która teraz dokucza Ci od środka! ;) Wszystkiego dobrego! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja sama nie wiem co postanowię w tym nadchodzącym roku.
    Ostatnim moim zeszłorocznym postanowieniem było zadbać o siebie, co mi się nawet udało, a listę swojej wdzięczności umieściłam u siebie na blogu. Mimo wszystko mam problem co z rokiem 2016. Niby w głowie mam parę pomysłów co bym chciała, co chcę osiągnąć, ale może boję się porażki?
    Oby Twój 2016 rok był jednym z lepszych (a myślę, że przez nadchodzące zmiany taki właśnie będzie) :)
    Satysfakcji, zdrowia, miłości i samych słonecznych dni.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja właśnie wolę planować bo bez planu, nie robię kompletnie nic. Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mówisz, że jeden z gorszych lat, ale we wspomnieniach na pewno pozostanie jako jeden z najpiękniejszych, ślub, dzidziuś :)

    Nowy rok bez postanowień to chyba dobry pomysł. Sformułowanie kilku "Chciałabym" prędzej zadziała niż lista trzystu postanowień :)

    Dużo szczęścia dla Ciebie i Twojej nowo założonej rodzinki w 2016 roku (i cały czas później też ;) )

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale jesteście śliczni oboje, nie znam Was, ale chyba musicie tworzyć super parę :D :) Szczęścia dla Was kochani :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny blog. Cudne zdjęcia. Zostanę na pewno na dluzej. Pozdrawiam i również życzę wszystkiego dobrego w nowym roku. Karolina

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie razem wyglądacie Kochani! ;)
    Życzę Wam dużo cierpliwości, radości i miłości na ten Nowy Rok. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam podobnie, 2015 rok to totalna porażka, oby ten był lepszy :) moim jedynym postanowieniem jest właśnie przeczytanie 52 książek, jestem w trakcie pierwszej ;)

    Pozdrawiam,
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  10. O jak super, gratulacje!!! Życzę wszystkiego dobrego! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku dla Ciebie i maluszka! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. u mnie też rok bez postanowień ;) za to z wyzwaniami, bo powrót do pracy przy maluchu w domu właśnie będzie wielkim wyzwaniem :)
    super, że masz do tego takie podejście bez założeń, że wrócisz do formy w 3 tygodnie i zostaniesz perfekcyjną panią domu! bo słyszałam takie absurdalne pomysły przyszłych mam, które potem mogą się skończyć depresją :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo słuszne podejście :) powodzenia! Spełniaj swoje cele i marzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Życzę Ci aby w tym roku spełniło się wszystko czego chcesz :) Pozdrawiamy Was serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkiego co najlepsze w tym Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkiego naj. Widzę, ze masz piękne skarpetki. Zdradzisz mi gdzie je kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń