czwartek, 12 listopada 2015

Najlepsza jaglanka na słodko!

Kaszę jaglaną przygotowaną na słodko miałam okazję po raz pierwszy zjeść w miniony weekend. Moja przyjaciółka przyrządziła prawdziwą kulinarną ucztę.





Śniadanie było naprawdę syte. A kasza w tej odsłonie posmakowała mi tak bardzo, że jutrzejsze popołudnie poświęcę na prażenie jabłek.Obłęd!

Do przygotowania gigantycznych 3 porcji potrzebujemy:

-150 gr kaszy jaglanej
- gęstego jogurtu naturalnego
- prażone jabłka
- miód
- cynamon
- tarta czekolada

Gwarantuję, że po takim śniadaniu będziecie długo najedzeni. Moja przyjaciółka sama wykombinowała jaglankę w takiej opcji. Za jej przykładem w sobotę też coś pokombinuję.

Sylwuś ;****

19 komentarzy:

  1. pyszne połączenie, prawie jak szarlotka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jak ja się cieszę że znowu zaczęłam jeść kasze:) ale to kasza na dole, potem jogurt i jabłka na wierzch? mniaaaam, zrobię sobie taką śniadaniową ucztę w niedzielę bo na co dzień mam czas na bardzo bardzo szybkie śniadanie:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie tak,układamy warstwami - zapomniałam dopisać ;D

      Usuń
  3. Ja uwielbiam bardzo prostą wersję. Do kaszy dodaję pora oraz soli morskiej i gotowe!

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja jakoś do jaglanki się nie mogę przekonać :( ale prażone jabłka brzmią mniam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mniam! Brzmi pysznie, a wygląda jeszcze lepiej - uwielbiam takie smaki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nomnomnom, jadłabym! <3 W sumie to teraz mi nie robi różnicy czy owsianka czy jaglanka ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie składniki to gwarancja niezwykłego smaku, pycha i jakie zdrowe :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Samo zdrowie i sama słodycz. Uwielbiam jaglankę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglada pysznie, uwielbiam zarowno kasze jaglana jak jablka w kazdej postaci dlatego z mila checia sprobuje! :)
    Pozdrawiam i duzo zdrowka zycze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jadlam jaglanke ale mnie nie przekonsla moze w tej wersji bedzie inaczej!:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. zazwyczaj jem owsiankę. może czas wypróbować coś nowego.

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam jaglankę na śniadanie! :D na zmianę z owsianką sobie serwuję :D a z jabłkami to już w szczególności lubię! :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. najważniejsze, że jest cynamon ( :

    Pozdrawiam z Berlina Jecamilove

    OdpowiedzUsuń
  14. Obiecuję sobie już od dawna, że zrobię jaglankę i nadal jej nie posmakowałam. :<

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudownie że piszesz o tym daniu bo ją właśnie szukam przepisu na coś pysznego na bazie jaglanki. :) a jak prazysz jabłka? Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeszcze nigdy nie jadłam kaszy jaglanej na słodko więc chyba czas spróbować.:) ale z tego co czytam to ciekawe połączenie.:)

    OdpowiedzUsuń