środa, 28 października 2015

Razowy makaron vege.

Myślałam na początku, że na zwolnieniu będę się koszmarnie nudzić. Faktycznie, są takie momenty, że kotki zaczynają mnie drapać, ale na ogól potrafię sobie zorganizować czas tak, by zleciał szybko i przyjemnie. Niestety w ciągu dnia głównie bywam sama, ale to dobry moment na spędzanie więcej czasu z dziadkami. Mogę też się na spokojnie pouczyć, poczytać i zrobić coś smacznego w kuchni. A ostatnio zrobiła się ze mnie na prawdę niezła kuchareczka :) Przygotowałam również tematy przewodnie kolejnych wpisów na bloga.
Dzisiaj przychodzę do Was z przepisem na super zdrowy, wege makaron :)

To, że rezygnuję z mięsa nie oznacza, że zapominam dostarczyć sobie źródła białka. Dodaję często do takich sosów czerwoną fasolę, która jest doskonałym źródłem witaminy B. Bogata jest również w fosfor, potas i wapń - który jest mi obecnie bardzo potrzebny, ze względu na kształtujący się szkielet maluszka.





Do przygotowania potrzebujemy:
makaron spaghetti razowy
marchewkę
cukinię
zielone oliwki
puszkę czerwonej fasoli
ząbek czosnku
cebulę
sosu pomidorowego - ja do sosów pomidorowych wybieram albo pomidory z puszki, albo tomaterrę z Biedronki, w takiej szklanej butelce.



Omniom, smacznego!

12 komentarzy:

  1. Uwielbiam makarony, mogłabym się tylko nimi żywić. Przepis wygląda rewelacyjnie, muszę go koniecznie przygotować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hm, często robiłam takie danie i nigdy nie zwracałam uwagi na to, że jest wege. :o

    OdpowiedzUsuń
  3. wygląda przepysznie! ja tylko wyrzuciłabym oliwki bo..nie znoszę:) już tak dawno nie jadłam makaronu- bo z niego zrezygnowałam i odczuwam to tak boleśnie że chyba jednak powróci do mojego menu:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda baaardzo smacznie :D ale mi narobiłaś ochoty na makaron :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda bardzo smacznie, jednak nie jestem przekonana do fasoli. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. kolejny blog na którym widze taki makaron, no to chyba czas go zrobić na obiadek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mniam, wygląda bardzo pysznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam takie dania, pyszne i sycące. Połączenie makaronu z sosem i fasolą dla mnie genialne. Zapisuję przepis :)

    OdpowiedzUsuń