czwartek, 3 września 2015

Ten jeden dzień ..

Nigdy nie wiesz, że dany dzień będzie najszczęśliwszym dniem Twojego życia – dopóki się nie wydarzy. Ten jeden dzień, kiedy człowiek cały aż kipi szczęściem. Tyle emocji, tyle wrażeń, tyle wszystkiego :)  Nie mając parcia by było idealnie, sprawiliśmy, że ten dzień był udany i wyjątkowy. Tylko szkoda, że tak szybko minęło. Pojawił się żal i ochota przeżycia wszystkiego od nowa. Ale teraz przed nami nowe wyzwania, wyzwania których już nie mogę się doczekać. Mamy siebie – wszystko będzie lepsze.

Najfajniejsze w małżeństwie jest to, że jednocześnie nic się nie zmienia i zmienia się bardzo dużo. Spędzamy ze sobą mnóstwo czasu, przy czym będąc ze sobą każde z nas ma miejsce, przestrzeń na bycie sobą. Nie wiedziałam jak się przygotować do roli dobrej żony - chyba nie ma na to określonego sposobu. A nawet jeśli jest, to cieszę się, że z niego nie skorzystałam tylko działam intuicyjnie - tak jak żyję na co dzień.


Tworzymy dom, tworzymy rodzinę. Stawiamy mocne fundamenty. W końcu nie znamy się rok czy dwa, tylko prawie dziesięć ;) Wszystko wskazuje na to, że niebawem będę mieć dużoooooo wolnego czasu. Czas by zwolnić, odpocząć, rozwijać swoje pasje i uczyć się nowych rzeczy – już nie mogę się doczekać ! 






;*

41 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego na nowej drodze życia :) dużo miłości życzę :) ślicznie wyglądaliście, widać szczęście :) a sukienka po prostu cudo ;)
    Mam nadzieję, że to dużo wolnego czasu to kolejna, tym razem bez komplikacji, ciąża ;) ja niestety też poroniłam :( i teraz czekam na upragnione dwie kreseczki... może w końcu się uda.
    Pozdrawiam Was gorąco
    Ilona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napewno się uda! Wiem.co piszę bo przez to przeszłam a teraz leży na mnie.kochane 6kg szczęście

      Usuń
  2. czytając początek wpisu sądziłam, że właśnie Twój mężczyzna Ci się oświadczył - kiedy ominęłam ten etap ? a tutaj już małżeństwo :)
    Kochani serdeczne gratulacje, życzę Wam samych wspaniałych chwil na nowej drodze życia. życzę Wam również "duuuużo wolnego czasu" :)
    prześlicznie wyglądałaś :) !
    pozdrawiam Was,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Narzeczeństwem byliśmy prawie 4 lata :)
      Dziękuję! :)

      Usuń
  3. Wszystkiego najlepszego Kochana <3 cudnie wyglądałaś w tym dniu <3

    OdpowiedzUsuń
  4. O rety! Tak Cię podczytuję od dawna i tego się nie spodziewałam - wszystkiego najlepszego na nowej drodze życia! Dużo uśmiechu i radości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisałam czasami, że się ślub szykuje ;P heheh dziękuję!

      Usuń
  5. Wszystkiego najlepszego Kochana! Wyglądałaś przecudownie! Śluby są takie magiczne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. więcej zdjęć :)))))) pięknie ! szczęścia :)

    a.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje. Przepiękna z Was para :).

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wyglądałaś :) <3 Ohh powodzenia ! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. gratulacje :) wszystkiego najlepszego :) jak to mawia moja teściowa - ślub i wesele to naprawdę ciężka sprawa a potem to już jest fajnie :) podpisuję się pod tym obiema rękami :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluje! Zycze Wam wszystkiego dobrego na nowej drodze zycia! Duuuuzo milosci :) Bardzo emocjonalnie podeszlam do tego wpisu bo sama biore slub za dwa tygodnie i jestem pelna emocji :D
    Jeszcze raz wszystkiego dobrego! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuki by wszystko się udało! Będzie pięknie! :)

      Usuń
  11. Skoro znacie się 10 lat to już pewnie się dotarliście ;). Wszystkiego dobrego na nowej drodze życia i koniecznie dodaj jeszcze jakieś zdjęcia z wesela

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tylko będę mieć więcej to dodam :) dziękuję!

      Usuń
  12. Przepięknie wyglądaliście. Gratulację i życzę Wam wszystkiego najlepszego na nowej drodze życia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. dawno mnie tu nie było i widzę, że się pozmieniało;) super ;) szczęścia

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkiego najlepszego na nowej drodze życia! :) Gratuluję. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkiego dobrego! Cudownie wyglądaliście! Piękna sukienka!!!! Dużo szczęścia i miłości :)


    www.zdrowatrzydziestka.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudne zdjęcia! Moje gratulacje :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepięknie napisany post no i Ty wyglądałaś cudownie - promieniejecie szczęściem, szczęścia i dużo miłości ;) !

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękne zdjęcia <3
    Nie życzę szczęścia, bo widać, że już je macie ;) ale życzę wytrwałości i żeby zawsze było tak pięknie jak w tym szczególnym dniu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Też mnie czeka "Ten jeden dzień" :)
    Wszystkiego najwspanialszego i 100 lat szczęścia!

    OdpowiedzUsuń
  20. Kama, bardzo gratuluję ślubu i powiększenia rodziny! To będzie piękny czas dla Was. Trzymam kciuki, żeby tym razem wszystko obyło się bez komplikacji.

    Magda

    OdpowiedzUsuń
  21. gratuluję! trzymam kciuki za kolejne cele :) Odpoczywaj Kochana ile się da!

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluje duzo szczescia i milosci. Na pewno ten dzien byl dla was wyjatkowy i zapamietacie go na zawsze 😄

    OdpowiedzUsuń