niedziela, 8 marca 2015

W naszym dniu... ;)

Po długiej nieobecności w domu, w końcu mogę spokojnie usiąść i nacieszyć się spokojem i ciszą. Kolejny weekend zaliczony do udanych - w gronie najbliższych przyjaciół, spędzony aktywnie, radośnie i intensywnie ;) Potrzebuję takich krótkich wypadów, mimo podróży czuję się wypoczęta, naładowana pozytywną energią i radością. Przyjaciele zadbali również o to by mój brzuch był naładowany po sam wpust ;) Sprawili, że polubiłam zupę szczawiową -  co wydawało się rzeczą niemożliwą. Teraz już wiem, że nie ma zup których nie lubię, są tylko takie, które były źle zrobione ;P I chociaż czarniny nie zjem nigdy, zrobię kolejne podejście pod krupnik.



W powietrzu czuć wiosnę. A ja czuję, że nadchodzą duże zmiany w moim życiu - niby tak powoli, subtelnie, niemalże niewidocznie, po cichaczu.
Nareszcie uporządkowałam wiele spraw, znalazłam czas na treningi, dobre gotowanie i pisanie bloga.

Z pewnością mogę napisać, że odnalazłam szczęście. Jestem szczęśliwą kobietą ;)




Wszystkiego cudownego!

10 komentarzy:

  1. Gratuluję szczęścia i wszystkiego najlepszego z okazji naszego święta

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak Ty szczęśliwa to ja szczęśliwa <3 czerniny chyba też nigdy nie zjem, ale krupnik moja babcia robi wyborny :) a na Chiniola to chyba musimy się umówić (na kuchnię babci z resztą też zapraszam ;d)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja z zupami także mam problem :D jak już to tylko żurek <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzymaj tak dalej - szczęśliwa kobieto! Pozytywne słowa przyciągają pozytywną energię!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dobrze przeczytać słowa 'jestem szczęśliwą kobietą' :) Zarażasz pozytywną energią :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również dołaczam się do życzeń. Przepraszam, że dopiero dzisiaj, ale tyle się wczoraj działo, że nawet nie było kiedy usiąść do komputera. Więc drogie panie życzę wam nie tylko, na wczoraj, ale na resztę roku dużo zdrowia, szczęścia i pomyślności. Pozdrawiam was bardzo ciepło i trzymajcie się.

    OdpowiedzUsuń
  7. Też mam za sobą relaksujący, cudowny weekend. :)

    OdpowiedzUsuń