wtorek, 24 marca 2015

Torba marbo - serdecznie polecam ;)

Zawsze narzekałam na moją sportową torbę. A, że jest zbyt olbrzymia i nic nie mogę w niej znaleźć. I cóż, że duża i pojemna skoro noszę ją do połowy zapełnioną. Ma niewygodne uchwyty, za to doskonale sprawdza się jako torba podróżna. Jest wytrzymała, ładna, do trzymania w ręku przez mojego faceta-  wręcz idealna. Potrzebowałam czegoś mniejszego, bardziej poręcznego. Torby którą wypełnię w całości i która jednocześnie pomieści wszystko co potrzebuję do pójścia na basen, czy też przeniesienia moich fit gadżetów do ogrodu babci. Zazwyczaj pakuję ręcznik, taśmy rozciągające, kilogramową piłkę i dwie 3-kilogramowe hantle, bidon, wodę telefon, portfel i klucze do mieszkania. Pozwala mi to na zrobienie lekkiego treningu na świeżym powietrzu. 

Przetestowałam torbę firmy marbo jest idealna. Spełnia moje oczekiwania, jest zgrabna, poręczna, dzięki długim paskom wygodnie mi się z nią chodzi. Na rozciąganie i trening siłowy jest mi jeszcze za zimną, więc w chwili obecnej torba służy mi do przechowywania sprzętów, a także krótkich  - weekendowych – wyjazdów poza miasto.

Kilka słów o torbie, które znajdziemy również na stronie producenta.

Wysokość:
28 cm
Szerokość:
28 cm
Długość:
46 cm
Ilość komór:
1
Ilość kieszeni:
2
Waga:
0,7 kg
Materiał podstawowy:
Nylon D420
Pojemność:
20 - 30 litrów
Przeznaczenie:
Sport 
1 - dniowe wycieczki





Torba posiada małą, przednią kieszeń, która spokojnie pomieści telefon czy też klucze. Dwie małe rączki możemy złączyć ze sobą dzięki rzepie. Długość dłuższej rączki możemy regulować. Zdjęcie jest kiepskiej jakości z powodu braku aparatu. Po torbę sięgam coraz częściej, więc niebawem zobaczycie ją w całej okazałości. Jeśli macie ochotę na małą, zgrabną, solidną torbę za rozsądną cenę - to serdecznie polecam. Oprócz toreb na stronie producenta znajdziemy również plecaki i pokrowce.


10 komentarzy:

  1. Ja właśnie czekam na wygraną :D udało mi się zdobyć torbę na siłkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja musiałabym zaopatrzyć się w mały plecak, bo torbę już mam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zawsze mam problem ze spakowaniem się na basen, a ta torba chyba rzeczywiście ma idealne wymiary :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajna :) pojemna :)
    wspolna obs ? zacznij i daj znac
    paperlifex33.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja mam pytanie dot odchudzania, bo takich mało ostatnio. Jak twoja waga po zakończeniu odchudzania? Ile mniej więcej kalorii jesz?

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam bardzo fajna torba i w dodatku z tego co widzę bardzo pojemna. To jest ważne szczególnie, kiedy wybieramy się w dłuższą podróż. Chyba sobie taką sprawię jak będę wiedziała, że będę musiała gdzieś dalej się wybrać pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Haha... to ja ostatnio cierpię bo mam za mało miejsca w torbie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię sportowe torby i plecaki. Mi najbardziej przypadła do gustu moja sportowa z Nike, ale twoja też wydaje się super! :P

    OdpowiedzUsuń