poniedziałek, 30 marca 2015

Foto marzec.

Jeden z dłuższych miesięcy tego roku już minął. Koniec marca przypomniał mi, że 1/4 tego Nowego 2015 roku za mną. Treningowo kiepsko, ale zawsze mogło by być gorzej. Dobrze, że chociaż pod względem diety jestem wzorową dziewczynką ;) Nie ma nic lepszego na podsumowanie miesiąca, jak fotorelacja. Także zapraszam ;)


W pokoju już zrobiło się wiosennie, chociaż jeszcze nie świątecznie. Wielkanocne klimaty pojawią się w tym tygodniu, gdy już wszystko będzie dokładnie wysprzątanie. Bo świąteczne porządki to już taka tradycja ;) A ile przy tym można stracić kalorii !


Pogoda wciąż nas nie rozpieszcza, więc chłodniejsze, deszczowe wieczory w miłym towarzystwie spędzam przy filiżance red orange zaparzonej w przesłodkim dzbaneczku, z książką w ręku.

Niezawodny suchy szampon, w tym miesiącu dość często ratował moją fryzurę. I love doskonale nawilża dłonie, uniwersalny kremik Oriflame o zapachu wanilii dba o moje usta, skórki paznokci i suche miejsca na nogach. A Daisy....no cóż, Daisy jest zawsze na topie, jeśli chodzi o moje pachnące wybory ;)






 'Jest pewna przyjemność w lasach bez ścieżek. Jest upojenie w samotnym wybrzeżu. Jest społeczność gdzie nie ma intruzów. Przy głębokim morzu i muzyce jego szumu. Nie człowieka kocham mniej, lecz naturę bardziej'.


Uwaga! Nadejszla faza na puzzelki !


Kwiatowa Kama.

Kama czerwony kapturek.


Kama się rozciąga.


W leniwe niedziele nadrabiamy zaległości filmowe ;) Jeden dzień <3


Sobotni wieczór z przyjaciółmi ... ;)


Biedronka zaskakuje i zachwyca! Przepiśnik już jest mój !


Miłość do makaronów...

Pieczona polędwiczka z kaszą gryczaną i salsą .... omniom!


Mój pierwszy w życiu żur na prawdziwym zakwasie. Debiut, ale jaki!

Mam nadzieję, że w kwietniu będzie więcej ciepłych dni, które głównie spędzę na świeżym powietrzu.... ;)

11 komentarzy:

  1. Ale Ty rozciągnięta <3 są znowu przepiśniki w Biedrze? Muszę upolować, bo mam postanowienie na wiosnę, że zacznę spisywać przepisy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam Twój gust, wszystko w tych pokojach na zdjęciu jest dla mnie idealne:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia! Przepiśnik w Biedronce? Może się jeszcze załapię, dawno kupowałaś? ;)
    No i to jedzonko, od samego patrzenia zgłodniałam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ooo, jak ja dawno puzzli nie układałam :) ale super!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetną masz figurę ;)) zdjęcia zachwycają. Pokój masz cudowny

    OdpowiedzUsuń
  6. Pysznie na tych zdjęciach! Oczka by jadły :)
    O, widzę Tender Care z Oriflame. Też używam. Akurat wiśniowy i też się świetnie sprawdził. ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne podsumowanie miesiąca :)
    Kurcze, nie wiem jak Tobie, ale mnie te trzy miesiące tak szybko przeleciały, że w tym tempie to zaraz mnie kolejna zima zaskoczy ;)
    Puzzle przez całą zimę u nas królowały, aż już dość mam :P Kwiat lotosu - hoho, chylę czoła! Żona w dwa przepiśniki się zaopatrzyła, ładne są.

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam perfumy Daisy, ale są takie drogie :/
    Pozdrawiam:
    http://fit-healthylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten miły obraz pokazuje swoją osobowość, bardzo lubię

    OdpowiedzUsuń