wtorek, 17 lutego 2015

Czekoladowe białko z KFD.

Nikomu nie trzeba przypominać, że białko jest materiałem budulcowym i jego odpowiednia ilość w diecie jest bardzo ważna.
Po wzmożonym wysiłku fizycznym rzadko kiedy jestem w stanie wcisnąć w siebie jakiś posiłek. Idealnym rozwiązaniem okazał się koktajl - białkowy koktajl.
Do tej pory miałam okazję spróbować białka z Ostrowi. Nie do końca mi ono odpowiadało więc spróbowałam poszukać czegoś innego i zdecydowałam się na czekoladowe białko z KFD.


Opakowanie zawiera 700 g produktu.
Wartości odżywcze poniżej


W opakowaniu znajdziemy miarkę która pomoże nam w dokładnym odmierzeniu i przyrządzeniu koktajlu.





Białko ma doskonałą rozpuszczalność. Kilka ruchów szejkerem i koktajl mamy idealny do picia. Fajnie jeśli wasze szejkery mają siateczkę przydatną w rozdrabnianiu - dzięki temu zagubiona grudka łatwo ulegnie rozdrobnieniu. Jeśli nie wymieszanie łyżeczką wystarczy.
Kolejnym plusem jest to, że białko smakuje równie dobrze zarówno z mlekiem jak i wodą. Poprzednie białka z wodą były obrzydliwe w smaku, te naprawę daje radę!
Nie pieni się, doskonale oddaje smak. Jest słodki, wyrazisty, smaczny. I co ważne nie ma po nim rewolucji żołądkowych.

Zdecydowanie na tak, zdecydowanie polecam.


Białko możecie kupić w sklepie KFD

27 komentarzy:

  1. Od jakiegoś czasu zastanawiam się nad zakupem białka, ale wybór jest taki, że głowa mała ! Już się nawet przyglądałam temu z kfd, zobaczymy co wybiorę :) Skoro tak polecasz ! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. A wolisz z mlekiem czy wodą :D?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wolę z mlekiem :-) więcej kalorii po treningu :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Po treningu to raczej mało istotne :) i czy faktycznie tak duzo?

      Usuń
  4. Ja piję białka z firmy Scitec, są przepyszne. Ale to też wygląda zachęcająco!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie jakoś te odżywki białkowe odrzucają. Raz spróbowałam, nie pamietam jakiej firmy, ale było tak paskudne, że nigdy więcej po to nie sięgnęłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam podobnie, ale się przełamałam :)

      Usuń
  6. musi rzeczywiście być pyszneee

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja długo musiałam się przyzwyczajać do smaku odżywek białkowych, za bardzo chemiczne mi się zawsze wydawały. A co do KDF to już któryś raz widzę pozytywną opinię o mnich

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wiedziałem, że występuje wersja czekoladowa :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czekolada to chyba najlepszy smak, choć truskawka też daje radę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. dzieki za podpowiedz,bo wlasnie szukam czegos dla siebie

    OdpowiedzUsuń
  11. miałam waniliowo-migdałowe i było boskie :) świetna jakość za tak niską cenę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oooo to kolejne takie zamówię ;D

      Usuń
  12. potrzebuje pomocy, jak to jest ze spożywaniem odżywki białkowej gdy redukuję wagę, zaznaczę, że jestem osobą aktywną fizycznie, zazwyczaj 5 dni w tygodniu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Już miałam parę białek od KFD i żadne mnie nie rozczarowało - migdałowo-waniliowe, orzech laskowy, karmelowo-mleczne, tiramisu,truskawka... wszystkie bomba, świetna rozpuszczalność, smak (a piję tylko z wodą). Cena też jest ok. Wątpię, czy w najbliższym czasie będę zmieniać to białko na inne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam teraz z innej firmy czekoladowo-kokosowe... ale nie lubię go. Wszystkie mają taki dziwny lekko mączny smak?

    OdpowiedzUsuń
  15. Mój tata je białko, więc coś o nim wiem, heh ;D

    Obs za obs? Daj mi znać
    iwbaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Zawsze gdy idę na aerobik czy też zumbę, po odbytych zajęciach instruktorka przypomina nam, że po takim wysiłku warto jest "wlać"do organzimu biało. Ale nie poleca nam koktalji ponieważ nasz wysiłek nigdy nie jest aż tak mocny. Wystarczy jogurt naturalny, maślanka. Byle nie było żadnych dodatków. Chodzi i jak najbardziej naturalne produkty. Dobrze, by były też niskotłuszczowe.

    OdpowiedzUsuń
  17. To mnie zachęciłaś! Już długo zastanawiam się nad białkową odżywką,to będzie mój pierwszy taki zakup, ale raczej zdecyduje się na wersję migdałowo-waniliową :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja długi czas kupowałem odżywkę białkową z jednej firmy (waniliową) niestety smak się popsuł i od tamtej pory nie mogę trafić na nic ciekawego... Do innych smaków nie byłem nigdy przekonany bo zawsze smakowały dość chemicznie. Z KFD jeszcze odżywek nie miałem. Skoro piszesz, że ta odżywka "daje radę" smakowo - to i ja wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń