niedziela, 1 lutego 2015

3 kolorowe, zdrowe śniadania.

Prawdą jest, że śniadanie to najważniejszy posiłek w ciągu dnia. Daje nam energię, pobudza układ pokarmowy do działania. Wyniki wielu badań wskazują na to, że osoby regularnie spożywające śniadanie są mniej narażone na ryzyko wystąpienia cukrzycy, czy też otyłości. Również dzięki spożywaniu śniadania łatwiej jest nam kontrolować swoją wagę, podkręcać metabolizm i gubić kilogramy.
Ja nigdy nie lubiłam jeść śniadań. Głównie jadłam przez rozsądek. Do dzisiaj mi to zostało, więc rano jem, ale nie dużo.

W tym tygodniu jadłam trzy przepyszne śniadania ;)





Jogurt naturalny, jagody goji, morwa biała, nasionka chia i kolorowe cukrowe drobinki. Do tego kawa świeżo mielona.


Serek wiejski, ogórek, kiełki brokułów, cebula i nasionka chia. Kawa obowiązkowo.


Grzanki z serem grana padano, jajka sadzone. Boczusia tylko zabrakło i byłoby prawdziwe angielskie śniadanie ;)

Marzy mi się więcej czasu rano. Marzy mi się lato, kiedy o 5.00 rano wstawało się z przyjemnością. Do pracy budziło wschodzące słońce, a nie przeraźliwy dźwięk budzika, którym coraz częściej mam ochotę walnąć o ścianę. No ale styczeń bardzo szybko przeszedł do historii, tak szybko, że nawet nie zdążyłam zrobić jego podsumowania. Byle do wiosny ;)

18 komentarzy:

  1. Pyszności u Ciebie. Śliczna ta serduszkowa miseczka <3 Ja nie znam pory roku w której wstawałabym z przyjemnością o 5:00 :D

    OdpowiedzUsuń
  2. 1 i 3 - uwielbiam takie śniadania <3

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie jajecznica z kiełkami i razowcem króluje w ostatnim czasie :) A 5 rano to u mnie standard wstawania,nawet na weekend:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie śniadanie najważniejsze!! :D Na ciepło i na słodko :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jajko sadzone to ostatnio mój śniadaniowy hit (wróciło do łask po długiej absencji) z awokado i rukolą. Miseczki w kształcie serduszka są piękne! Gdzie można takie nabyć? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się bardzo spodobała ta miska, kojarzę, że jakiś czas temu podobne chyba w Nanu-nana widziałam. A w szukając miski znalazłam też śliczny kubek w kształcie serca :) http://www.kawa-herbata-kakao.pl/opinie/produkt:alessi%20kubek%20serce.html - tylko nie wiem, dlaczego taki drogi ;)

      Usuń
  6. Super śniadania. Sama już marzę o wiośnie

    OdpowiedzUsuń
  7. Az się głodna zrobiłam :).
    Świetna miska! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsze robię bardzo często:)

    OdpowiedzUsuń
  9. jak dla mnie to malutkie te śniadanka :) ale 1 i 2 wymiata :D

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawe i urozmaicone posiłki - u mnie prawie zawsze to samo, czyli owsianka na mleku z rodzynkami. te jagody goji różnią się w smaku od tych z naszych lasów?

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też z rozsądku jadam, kiedyś w ogóle nie jadłam, po śniadaniu źle się czułam, obojętnie, czego bym nie zjadła. Dziś jest lepiej, ale i tak nie mogę od razu po przebudzeniu jeść. I koniecznie kawa do śniadania :) A to pierwsze wygląda niesamowicie dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja również nie lubiłam jeść rano śniadań. Jednak po jakimś czasie z dnia na dzień coraz bardziej się przyzwyczajałam. Teraz nie wyobrażam sobie wyjść z domu bez niego :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Więcej czasu rano? Rozwiązanie jest proste. Nie jeść śniadania!
    To mit, że musimy jeść śniadanie.
    https://joannahasnik.wordpress.com/2014/11/20/sniadanie-nie-dziekuje/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja mam problem ze śniadaniami. A dlaczego? Gdy wstaję wcześnie rano to najzwyczajniej w świecie nie mam ochoty na jedzenie, nie jestem głodny. Wolę wyjść bez śniadania niż jeść na siłę i czuć się źle. Jem coś dopiero wtedy, gdy jestem głodny. I wtedy już nie ma tego napięcia, jem na luziku i spokojnie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Śniadanie bardzo ważny posiłek! Najlepsze na słodko. ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Na to jedzonko z 1 zdjęcia chętnie bym się pokusiła:D

    OdpowiedzUsuń
  17. Jogurt z owocmi goi wygląda naprawdę smacznie :)

    OdpowiedzUsuń