poniedziałek, 5 stycznia 2015

Kamy wyzwania na 2015 - lista 1000 km w rok!



Lista osób, które zgłosiły chęć wzięcia udziału w wyzwaniu. Jeśli kogoś pominęłam, to przepraszam i proszę o przypomnienie się. Jednocześnie zachęcam tych, którzy się wahają ;)

ChocoMonster
Cellulitka
RóżowaKlara
Kolejny blog o tym jak byc fit
Be your happiness
Grimagee
Liliowy zakatek
Teraz bedzie po mojemu
Chocolate stop tempting
Petite olive
Na nocnym stoliku  @inulec87
Wyloguj siee   @she_little_lady
Monika
Positive fit life
35 latka
Kararinaa
My subsistence
jjookkaaa

Możecie jeszcze podrzucić Wasze namiary na endomondo.
Ja pierwsze kilometry mam za sobą, ale gdzie do końca.... ;)

A tym czasem, wieczory poświęcam innym wyzwaniom - rozwojowemu i książkowemu












A jak wyglądają Wasze Wyzwania na 2015?

19 komentarzy:

  1. Bardzo mi miło, że chcesz wziąć udział w moim wyzwaniu. Planuję robić raz na jakiś czas małe podsumowanie i będzie mi bardzo miło, jeśli będziesz się dzielić recenzjami albo chociaż tytułami książek z tego wyzwania oraz tym, do którego podpunktu pasują. Linki podrzucaj tutaj w komentarzach http://sklep-z-pamiatkami.blogspot.com/p/wyzwanie-ksiazkowe-2015.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też podjęłam wyzwanie 1000km ;) www.kararinaa.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Też się dołączam - 22 km za mną:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzymam kciuki za wyzwania bo jest ich całkiem sporo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też chcę! Też chcę gorąco dołączyć! :) Dopiero teraz usłyszałam o tym wyzwaniu i bardzo chcę też w nim uczestniczyć :) Proszę, zapisz mnie, 1000 km w tym roku to będzie świetna sprawa! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej!:) Podsumowuję akcję 100 dni pielęgnacji ciała. http://bognyprogram.blogspot.com/2015/01/podsumowanie-akcji-100-dni-pielegnacji.html Zapraszam do pochwalenia się rezultatami!
    Dziękuję za udział!

    Wow, dajesz czadu z wyzwaniami:)

    OdpowiedzUsuń
  7. endomondo: chocomonster21 - ale na razie biegam na bieżni ;)

    Kochana podrzuć Twój profil na insta ;) mój jest taki jak na endo

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyzwanie z 1000 km jest super! :)
    Moja lista na blogu, 52 zadania w 365 dni. Trochę tego jest, ale mam nadzieję, że podołam. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super wyzwania. Razem zawsze raźniej! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja wolę wyzwań żadnych nie planować, bo z góry wiem, że wyjdzie jak zawsze;)
    Powodzonka:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Moim najwiękwszym wyzwaniem w tym roku jest z pewnością zrzucenie kilku kologramów, które są w nadmiarze. Niestety z powodu pewnej wady wrodzonej, która była operowana gdy byłem dzieckiem nie mogę obciążać prawej kostki - nie mogę więc biegać ani zbyt długo jeździć na rowerze... Ale postaram się przeplynąć duuuużo kilometrów :)

    OdpowiedzUsuń
  12. moje postanowienia to pływalnia dwa razy w tygodniu i intensywna nauka angielskiego!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. więcej ćwiczyć, więcej czytać!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zanim dowiedziałam się o wyzwaniu postanowiłam przebiec 1000 km na orbitreku :)
    Więc dołączam do wyzwania, mam już 22 ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. podejmuje się wyzwania 1000 km ;) jestem ciekawa wyniku ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. moim wyzwaniem w tym roku jest przejechanie 6000 km na rowerze (o ile pogoda dopisze) - w poprzednim roku było lekko ponad 5000, rok wcześniej ponad 3500 - na rowerze spędzam cały wolny czas. nie ma nic lepszego niż kilkugodzinna wycieczka po łąkach, lasach i odludnych terenach, w całkowitej ciszy i spokoju :)

    OdpowiedzUsuń