poniedziałek, 1 grudnia 2014

Pachnące poniedziałki - Zielona herbata z cytryną.

Dawno nie odpalałam kominka z woskami czy olejkami zapachowymi. Dzisiaj wybrałam się do sklepu i zakupiłam 3 olejki i 2 woski od Yankee Candle. Zmarznięta, zaraz po powrocie do domu zaparzyłam senchę żurawinowo-truskawkową i odpaliłam olejek o zapachu zielonej herbaty z cytryną - cudownie się odprężam i relaksuję przy takich nutach zapachowych :)





1. Olejek różany - Avicenna-Oil
2. Zielona herbata z cytryną - Aroma House
3. Czekoladowe marzenie - Stara Mydlarnia
4. Black Coconut - Yankee Candle
5. Wedding Day - Yankee Candle


Zielona herbata z cytryną to podwójne orzeźwienie: połączenie łagodnego zapachu zielonej herbaty z cytrusami. Spokój, relaks i harmonia z jednej strony, orzeźwienie i świeżość z drugiej. Zapach idealny na każdą porę dnia - na poranne przebudzenie, orzeźwienie w ciągu dnia, wieczorny relaks. Wieczorny relaks z dobrą książką :)
Do kominka wlewam troszkę wody i wpuszczam kilka kropelek olejku. Zapach czujemy niemalże natychmiast - świeży, orzeźwiający, idealny na wieczorny odpoczynek po całym dniu poza domem.
I jeszcze kilka nowości dekoracyjnych na ścianę.

























Odpalacie już swoje kominki?

11 komentarzy:

  1. Mój muszę wyczyścić i też trzebaby pojechać z koksem, pudzel nawet te olejki polubił :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdzie u nas kupiłas te olejki w ktorym sklepie?:-P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Marcredo są, Kauflandzie, Sigmie.

      Usuń
  3. olejków nie używam, wolę świeczki zapachowe i woski:) miałam ten black coconut, ale moja mam stwierdziła, że pachnie jej pogrzebowo i oddałam znajomej:P

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja ostatnio zachwycam się świeczką z ikea o zapachu spa :). Umila mi wieczory :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niuchałam ją - fajna. Ale ja z Ikei zdecydowałam się na poziomkę :)

      Usuń
  5. chyba jestem ostatnia w internecie, która nie ma tych wszystkich wosków ;D
    moje mieszkanie jest strasznie wysokie i obawiam się, że zapach tak się rozniesie, że nie będzie go się czuło.

    OdpowiedzUsuń
  6. a ja muszę w końcu sobie sprawić kominek ;) wkładasz do niego takie zwykłe bezzapachowe świeczki, co nie? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, takie malutkie podgrzewacze bezzapachowe.

      Usuń
  7. Ja zrobiłam z samplerów YC wosk do kominka, mmm... Pali się prawie cały czas :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciągle nie mogę się zebrać do zakupu olejków - a kominek i podgrzewacze mam :)

    OdpowiedzUsuń