poniedziałek, 29 grudnia 2014

KFD Premium Collagen - pyszotka.

Moją dietę wzbogaciły dwa produkty firmy KFD. W sklepie wybór suplementów jest ogromny, ja zdecydowałam się na: białko oraz kolagen. Kolagen testuję dłużej, dlatego dziś post poświęcony właśnie jemu.

KFD Premium Collagen to suplement diety, stworzony z myślą o osobach z dolegliwościami stawów, struktur okołostawowych (więzadeł, torebek stawowych, chrząstek, ścięgien, kości) lub profilaktycznie dbających o stan stawów, skóry, włosów i paznokci. Dla mnie, dla osoby borykającej się z problemami stawu kolanowego jest to produkt idealny.

Produkt oprócz białka kolagenowego zawiera witaminę D3, węglan wapnia i kwas hialuronowy.


Jedno opakowanie (400 g ) starczy nam na 20 porcji. W środku dołączona jest miarka ( 1 porcja - 4 płaskie miarki rozpuszczone w 200 ml wody).
Smak który otrzymałam to ananasowo-kokosowy, taka pinacolada. Obawiałam się, że będzie mocno sztuczny i niezbyt dobry w smaku. A tu niespodzianka! Smak jest dobry, nie sztuczny, nie czuć chemii. Kolor jasnofioletowy nadaje naturalny barwnik - wyciąg z czarnej marchwi.
Rozpuszczalność bardzo dobra, jedynie się troszkę pieni - ale gdy odstawi się na jakiś czas ilość piany się zmniejsza.

Produkt do kupienia tutaj. Jeśli chcecie zaciągnąć więcej opinii odsyłam Was do Forum KFD.
Ja ten produkt bardzo polubiłam i włączam go do codziennej diety.


14 komentarzy:

  1. oooo :) fajne :) pozdrawiam i zapraszam do siebie sister-lenissa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawy produkt...nigdy nie miałam okazji takich nowości próbować:):)

    OdpowiedzUsuń
  3. Najważniejsza dieta, ale odżywki też czasem mogą nas wspomóc.

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba muszę się wziąć za siebie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, szykuję wyzwanie może dołączysz :) ?

      Usuń
  5. Myślisz,że można to dodawać do owsianki/ciast itp. tak jak odżywkę? :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że do owsianki jak najbardziej, co do ciast nie wiem :)

      Usuń
    2. Można dodawać, ale raczej szkoda marnować. To hydrolizat, czyli aminokwasy wstępnie przetrawione. Najlepiej wykorzystać jako pierwsze źródło aminokwasów z samego rana. W połączeniu z owsianką traci swoje właściwości "szybkiego wskoczenia" do krwioobiegu :)

      Usuń
  6. Omnomnom ;d chętnie bym przetestowała

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sklepie jest do wyboru dużo opcji smakowych.

      Usuń
  7. Ja się od pewnego czasu zastanawiam nad zakupem jakiegoś preparatu na kolana właśnie bo po jednej artroskopii a z perspektywą drugiej, trzeba by kolana jakoś wzmocnić od środka. A czujesz się jakoś... inaczej po tym produkcie? :) Tzn, czy mniej strzyka, pstryka itd :)? I czy jedne porcja to dawka dzienna, czy trzeba pić więcej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzienna dawka to te 4 płaskie miarki czyli około 20 g produktu i nie zaleca się jej zwiększania. Myślę, że jak będę suplementować przez min. 3 miesiące to zacznę zauważać większą poprawę. Moje kolano jest tak zdezelowane, że tylko ponowna operacja może mu pomóc, ale! Zauważyłam poprawę w zdrowym kolanie, mniej strzela :)

      Usuń
  8. nie wiem dlaczego ale takie suplementy mnie nie przekonują

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawa opcja dla osób, które mają problem ze stawami. Ja chcę spróbować białek kdf :)

    OdpowiedzUsuń