czwartek, 6 listopada 2014

Zdrowe i ekologiczne nowości od Fitness- Food.

Dzisiejszy dzień był dniem kiepskim. Powrót z pracy do domu z awarią auta w tle, złe samopoczucie fizyczne, zmęczenie... a wszystko zwieńczone samotnym wieczorem z butelką wina. Ale chociaż czuję, że odpoczywam.

Miłą niespodzianką była przesyłka ze sklepu internetowego ze zdrową i ekologiczną żywnością - Fitness-Food. 

W paczce znalazły się: orzechy pekan, orzechy brazylijskie, suszone jagody goji, syrop daktylowy i gratis przyprawa do drobiu. Bardzo dziękuję za paczuchę :)



Z pośród tych produktów znam jedynie jagody. Pozostałe chętnie spróbuję, a nawet mam kilka pomysłów na ciekawe ich wykorzystanie. Naleśniki pełnoziarniste z syropem daktylowym będą idealne na sobotni obiad.

Sklep Fitness Food ma bardzo fajną ofertę, wiele ciekawych produktów, które warto spróbować włączyć do swojej codziennej diety. Myślę, że każdy znajdzie tam coś dla siebie. W chwili obecnej dużo promocji, bogaty wybór zdrowej i ekologicznej żywności. Osoby zainteresowane bio czystkiem ciętym, o którym więcej pisałam tutaj, znajdą go w zakładce herbaty.


Dla wszystkich tych, którzy mają w planach dokonanie zakupów w sklepie mam niespodziankę ;) Kod rabatowy obniżający o 7% wartość zamówienia.  Po dodaniu zakupów do koszyka w miejscu na kod rabatowy wystarczy wpisać; 7KAMA2014.  Kod możecie wykorzystać do 23 listopada.


Życzę Wam udanych zakupów !

14 komentarzy:

  1. Te przyprawy to cudo, mam kilka właśnie z fitness food i bardzo sobie chwalę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. To nie pozostaje nic innego, jak upichcić jakiegoś dobrego kuraka :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna paczucha. Ciekawa jestem syropu daktylowego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajny smak - wczoraj nie wytrzymałam i spróbowałam. Nie za słodki, nie mdlący, ciekawy :)

      Usuń
  4. Dziękujemy za miłe słowa i zapraszamy do zakupów :)
    P.S
    Bon rabatowy jest ważny do 23 listopada 2014 r. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe, bo takie orzechy są rzadko spotykane w "normalnych" sklepach ;- )

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojj wygląda ciekawie! Czekam na przepisy i opinie :*

    OdpowiedzUsuń
  7. mniamm, suszone jagody, pycha!

    OdpowiedzUsuń
  8. czekam na opinie! naleśniki z syropem daktylowym brzmią pycha:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem uzależniona od syropy daktylowego! Idealny do owsianek, omletów i placuszków :D Dodany do kawy nadaje jej ciekawy smak, same zalety :D

    OdpowiedzUsuń
  10. A no i jeszcze jedno, bo Kama zapomniała napisać ;) Bon rabatowy = 7% rabatu od złożonego zamówienia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Aż zajrzę z ciekawości do sklepu. ;))

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam orzechy brazylijskie <3 Za to nigdy nie próbowałam syropu daktylowego. Chyba czas na małe zakupy :)

    OdpowiedzUsuń