niedziela, 2 listopada 2014

Mój wolny czas - leniwa niedziela.

W drugim dniu fitfotowyzwania dodajemy zdjęcie pod hasłem czas wolny. Całkiem dobrze, że wypadło akurat na niedzielę, bo niedziela to jedyny dzień w tygodniu kiedy faktycznie czasu wolnego mam dość dużo. Jedyny dzień w którym odpoczywam, nigdzie się nie spiszę, zbieram siły na kolejny tydzień. W tym dniu czas płynie jakoś wolniej, doba trwa jakby dłużej, a rano słychać błogą ciszę. Nikt nie biega, budzik nie wrzeszczy, nie trzeba biegać i stawać na rzęsach by zrobić coś na czas. W tygodniu głównie pracuję, zajmuję się domem i o 21.00 padam nieżywa w łóżku.

Po pierwsze aromaterapia. Odpalam świeczki. Wcześniej zakochana byłam w woskach Yankee Candle, teraz przeważnie palę świeczki z Ikei. Taki duży słoiczek palę w pokoju przez długi czas.Zapachy są subtelne, delikatne, nienachalne, lekkie. Obecnie poziomka i słodka czekolada.



Po zjedzeniu śniadania, wypiciu kawy sięgam po książkę. Ostatnio bardzo mało czytam, no właśnie... brak czasu, brak czasu, brak czasu....A w czytaniu i leżeniu :) wiernie towarzyszy mi mój pies, który stale domaga się o odrobinę zainteresowania i głaskania. Jeśli tego nie robię, nachalnie zaczepia mnie łapką i pacza :) Czytam nie tylko książki dla rozrywki, ale również te poszerzające moją wiedzę.


Dzisiaj zrobiłam sałatkę do obiadu. Nie pamiętam kiedy ostatnią coś kucharzyłam. Wyszła całkiem smaczna :)


Jeśli mam okazję być na świeżym powietrzu z aparatem to fotografuję.



Dzisiaj wybraliśmy się na dłuuuuuuuuuuuugi spacer. Nogi bolą, ale przynajmniej będzie się dobrze spało :)


A Wy jak najchętniej spędzacie swój wolny czas?

13 komentarzy:

  1. Organizm i umysł w końcu muszą mieć też czas na regenerację i wyciszenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój wolny czas to spacery, dobre jedzenie, czy standardowo trening. Trening jest dla mnie mega odpoczynkiem :) Fajne masz zwierzaki! Miłej niedzieli :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To mój pierwszy weekend od dawna kiedy miałam czas na odpoczynek i ze zdziwieniem stwierdzam, że dwa dni to bardzo dużo czasu żeby odpocząć nawet jeśli w między czasie robi się wiele innych rzeczy, kto by pomyślał. Najchętniej czas wolny spędziłabym czytając, słuchając muzyki no i nie zapominając o ćwiczeniach.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze czasem poleniuchować :P Chociaż jeżeli mam być szczera to rzadko mi się ostatnio zdarza, z czytaniem książek też ciężko :P Słodki ten Twój psiak ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mogę się spytać, co to za apka od "chodzenia" :D ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Niedziela to dzień, którego się nie pamięta ;) p.s. bardzo ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojjj ja uwielbiam wypoczywać przy książce lub ciekawym filmie. No i oczywiście na spacerze z moim kochanym wilczurkiem maksiem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też jestem czytać książek, tylko nałogowiec ;-P Do pracy dojazd komunikacją na jesieni i zimą zajmuje mi od 40 min do nawet 1,5h więc czasu na czytanie mam mnóstwo ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. No ja do pracy też mam ok 30 min więc zawsze parę stron się zdąży przeczytać. A jak książka ciekawa to i idą pieszo czytam lub ćwicząc (np brzuszki czy pompki czy na siłowni przy podnoszeniu ciężarków, książka na widoku :))

    OdpowiedzUsuń
  10. ja uwielbiam czytać ksiązki, spacerować, jeździć na rowerze i spać ;)

    Pozdrawiam,
    Fit

    OdpowiedzUsuń
  11. Najbardziej lubię te świeczki o zapachu cytrusowym i owoce leśne mhm...
    Też czytam książki, ale ja zawsze jakoś znajduję na to czas <- to chyba już uzależnienie
    Pozdrawiam =]

    OdpowiedzUsuń
  12. księżniczka z lodu świetna ksiązka ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Księżniczka z lodu świetna ksiązka ;)

    OdpowiedzUsuń