wtorek, 25 listopada 2014

3 szybkie, pyszne i pełne zdrowia propozycje na obiad !

Przeważnie gdy wracam z pracy, to już za oknem jest ciemno, a w domu cicho i pusto. Po zdjęciu butów moje pierwsze kroki kieruję na kanapę - jeśli jestem mocno zmęczona zasypiam, jeśli nie zabieram się za zrobienie obiadu. U mnie w domu nie gotuje się ''na następny'' dzień. Obiady robione są na bieżąco i nawet jeśli coś zostanie, to zabieram to następnego dnia do pracy. Więc gdy jestem głodna zależy mi głównie na czasie. Dlatego dzisiaj moje propozycje obiadów, które zrobicie max. w 30 minut :) Do tego lekkie i zdrowe.
Zapraszam!


1. Propozycja vege - warzywa z kaszą gryczaną 


Warzywa : cukinia, por, cebula, czerwona fasola
Przyprawy: papryka chilli, pieprz,

2.  Propozycja vege - spaghetti z warzywami, z serem grana padano


Warzywa: pomidory, zielone oliwki, cukinia, cebula
Przyprawy: pieprz, suszone chilli, bazylia

3. Tagliatelle z łososiem - wersja łagodna


Składniki : łosoś, makaron, śmietana 200 ml, koper
Przyprawy: gałka muszkatołowa, pieprz biały
W wersji ostrej: suszone chilli, czosnek

Bardzo szybko i bardzo prosto. Czuję, że przytyłam kilka kilogramów od tego nicnietrenowania i folgowania sobie. Brrr, Wrrr.


PS. JEŚLI JEŹDZICIE AUTEM TO NOGA Z GAZU. MNIE JEDEN POŚLIZG JUŻ TEJ JESIENIO-ZIMY WYSTARCZY.

6 komentarzy:

  1. super propozycje - właśnie jak nie mam czasu to nastawiam kaszę gryczaną rano, dorzucam warzywa i mam zdrowy obiad do pracy:)
    noga z gazu i opony zimowe to podstawa:) ale spokojnie, z czasem jak się ma wprawę w kierowaniu to nie tak łatwo o poślizg :)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam makaron z łososiem ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Makaron z łososiem i kasza wyglądają genialnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wybieram......danie nr 1! - wygląda pysznie i na pewno też tak samkuje!

    Pozdrawiam!

    http://fitfunmamarun.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń