poniedziałek, 22 września 2014

Kilka faktów o mnie :-)

Moja przyjaciółka nominowała mnie do zabawy Versatile Blogger Award.


Zasady zabawy:- nominować 15 blogów do wyróżnienia,- poinformować wybranych przez siebie bloggerów o wyróżnieniu,
- wyłonić o sobie 7 faktów,
- podziękować Bloggerowi, który Cię nominował u niego na blogu, 
- zawiesić nagrodę na swoim blogu
.


No dobra to zaczynam :)

1. Mam dwa imiona: Kamila Izabela, ale przyjaciele zwracają się do mnie Kama.

2. Jestem jedynaczką, ale mam psa :-) I wciąż mieszkam z rodzicami. 

3. Jestem nadwrażliwa. Ludzie o pewnym wyrazie twarzy mimo,że ich nie znam mają coś w sobie, co sprawia, że jest mi ich szkoda. Potrafi wzruszyć mnie krajobraz, obraz, piosenka, czy zwierzę.

4. Wierzę,że w snach do głosu dochodzi nasza podświadomość, ukryte pragnienia, niespełnione nadzieje, lęki, obawy. Wierzę w moc oka proroka i karmę.

5.  Jestem leniwa, często się spóźniam, żyję w pośpiechu, mam słomiany zapał, nie lubię się poddawać, nie umiem przegrywać, każdą porażkę mocno przeżywam, lubię zdrową rywalizację, gdy jestem zdenerwowana to zazwyczaj milczę cały dzień.

6. Mam liczne kompleksy związane z moim wyglądem - zwłaszcza twarz.

7. Często nie wierzę w siebie, wątpię w swoje możliwości, ale akceptuję siebie taką jaką jestem, nie próbuję wprowadzać zmian za wszelką cenę :-) 

Nominuję każdego kto ma na to ochotę :-) 

8 komentarzy:

  1. Czytam Cię od niedawna, więc fajnie było dowiedzieć się czegoś więcej o autorce bloga :)
    Ja też kocham zwierzaki, szczególnie psy! :D ..I wierzę w przeznaczenie, również jak i Ty też łatwo się wzruszam :)
    http://odkrywajzalicja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. :* Jak jesteś zdenerwowana to naprawdę milczysz, ale jak się wkurzysz Bożeee mniej nas w swojej opiece:D
    <3 tesknie

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie tak przeczytac o Tobie, Kama to świetne zdrobnienie, też tak mówie do koleżanki Kamili :) Na mnie zawsze mówią Karo :D .. a ja takie zdrobnienia uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podświadomość odzywa się w snach. To prawda. Ostatnio śnił mi się żal do bliskiej osoby. :<

    OdpowiedzUsuń
  5. hahaha ja nie jestem leniwa.... i sie nigdy nie spozniam, ale non stop zyje w biegu i wszystko robie na speedzie.... doba moglaby miec dla mnie conajmniej 30h :)

    świetnie odpowiedzi :D

    OdpowiedzUsuń
  6. masz słomiany zapał, ale nie lubisz przegrywać...kobiety:) tyle w nich sprzeczności

    OdpowiedzUsuń