czwartek, 28 sierpnia 2014

Zapachy na lato.

Niewątpliwie każda kobieta ma na swojej komodzie zapach, którym uwielbia się ''ubrać''. Do którego wraca zawsze i mimo, że odkrywa coś nowego, ten jeden jedyny ma na długo w pamięci. Z zapachem jak ze smakiem - pozwala nam powrócić do przeszłości, ożywia wspomnienia, przynosi chwile, które wydawałoby się, że zamazał czas. Mam swoje ulubione zapachy, których używam w zależności od pory roku. Do tej pory trudno było mi znaleźć coś idealnego na lato, ale jednak się udało ;)


1. Flora by Gucci, Gorgeous Gardenia.
Iskrzący wstęp zapachu Flora by Gucci Gorgeous Gardenia składa się z soczystej, słodkiej porzeczki, która została dopełniona prowokującą i niebywale orzeźwiającą esencją gruszki. Wyjątkowe płatki magicznej gardenii są podkreślone ciepłymi tonami kwiatu frangipani. W podstawie zapachu w doskonały sposób łączy się egzotyczna paczula z ekscytującymi nutami cukru. 
 
2. Valentino, Valentina
Zapach Valentina od razu oczaruje Cię nieoczekiwaną i przyjemną świeżością bergamoty, którą dopełnia w wyjątkowy sposób drogocenna trufla. Kwiatowe i odrobinę słodkie serce perfum skrywa kolejne składniki. Znajdziemy tutaj uwodzicielską truskawkę, aksamitny jaśmin, czarujący kwiat pomarańczowego drzewa i urzekającą tuberozę. Podstawą wiedzie roztańczona i figlarna ambra, ciepłe drzewo cedrowe oraz delikatna wanilia. 

3. Dolce i Gabbana, Dolce
Dolce to subtelna i kobieca kompozycja białych kwiatów, podkreślona przez Biały Amaryllis – kwiat z Południowej Afryki, zastosowany w perfumiarstwie zupełnie po raz pierwszy. Zapach otwiera się żywymi barwami i żywiołową słodyczą liści Neroli i kwiatu Papaya, których woń rozprasza się w bukiecie kwiatów, gdy powoli wyłania się serce kompozycji. Wyjątkowa, bogata kompozycja Białej Lilii Wodnej i Białego Żonkila, doskonale łączy się z mocną wonią Białego Amaryllisu. Kwiatowy charakter tego akordu zostaje zrównoważony poprzez ciepłe, Piżmowe nuty bazy oraz kompleksowe akcenty Cashemeranu. Na końcu snuje się zmysłowy, wonny tren lekkich drzew, tonacji Ziemi i pikantnych przypraw korzennych.

4. Calvin Klein, Eternity Summer,
Świeży i pełen życia, kwiatowo wodny zapach, który otwiera się iskrzącymi nutami mandarynki oraz rześkością liści bambusa.Gruszka i arbuz wnoszą kolorową soczystość do słonecznego kwiatowego bukietu składającego się z neroli, peonii, lilii wodnej oraz bujnej gardenii, podczas gdy delikatność piżma oraz białego drewna otacza wszystko woalem czystej zmysłowości.

Zapachy są typowo letnie, lekkie, kwiatowe, delikatne i kobiece. Dodatkowo mają bardzo ładne buteleczki, kojarzące się z dziewczęcością. Flora i Summer są przeze mnie używane najczęściej, bo doskonale sprawdzają się w ciągniu dnia. Dolce i Valentina mają w sobie coś cięższego, co powoduje, że bardziej pasują mi na wieczorną porę.

A jakie są Wasze ulubione letnie zapachy?

7 komentarzy:

  1. moim ulubionym letnim zapachem od lat jest D&G light blue <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Od wiosny używam See by Chloe a na jesień wrócę do klasycznej Chloe a marzy mi się Bottega Veneta eau legere <3

    OdpowiedzUsuń
  3. mój ulubiony, wakacyjny zapach to oczywiście Dolce & Gabbana - Light Blue :) zawsze będzie kojarzył mi się pozytywnie bo na ten zapach zdecydowałam się w dzień mojego ślubu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam problem z letnimi zapachami, bo ogólnie mam tendencję do kupowania słodkich i ciężkich zapachów. Mam trzy, których używam przez cały rok :) A lista marzeń jest jeszcze bardzo długa :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Moshino love love i Chloe <3

    OdpowiedzUsuń
  6. ja mam odwieczny problem z perfumami, mój ulubiony to Burberry London, ale na lato jest za ciężki :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam zapachy lekkie, świeże, delikatne. ;)

    OdpowiedzUsuń