czwartek, 7 listopada 2013

Przegląd prasy - nowy numer Women's Health.

Od jakiegoś czasu w sprzedaży dostępny jest nowy, trzeci już (listopad/grudzień) numer  magazynu Women's Health.

Zapraszam na przegląd prasy :)


Na samym początku mamy krótki wpis od redaktor naczelnej magazynu. Niesie ze sobą niesamowite pokłady energii, pisze by odpuscić, by nie brać wszystkiego na serio, by pozwolić sobie na chwile zapomnienia. Koniecznie przeglądanie gazety zacznijcie od strony 6.

Pierwsze strony zawierają  liczne ciekawostki, wyniki badań, statystyki. Myślę, że znajdziecie tutaj kilka cennych informacji.


W numerze znajdziemy propozycję ciekawych ćwiczeń, które pomogą nam w pozbyciu się zbędnych kilogramów. W zależności od tego jak dużo kilogramów chcemy zgubić, wybieramy odpowiedzi plan treningowy. Ciekawe propozycje ćwiczeń, również dla tych, którzy chcą ćwiczeniami się po prostu cieszyć.


Bardzo, bardzo fajny art, który jest przeglądem po olejach roślinnych, Nie tylko mamy możliwość dowiedzenia się czegoś nowego, ciekawego o poszczególnych olejach - mniej lub bardziej znanych, ale również podaną mamy temperaturę dymienia. Zdecydowanie na tak!


Dalej znajdziemy propozycje na genialne sosy - do dań, sałatek, przekąsek. Bardzo mi się przyda, na pewno z większości propozycji skorzystam.


Kolejny warty polecenia artykuł, w którym dowiesz się co łączy mózg i brzuch.


Myślę, że cały numer jest godny polecenia. Women's Health jak narazie nie zawodzi, pozytywnie zaskakuje. oby tak dalej !

18 komentarzy:

  1. dzięki za recenzję, właśnie się zastanawiałam czy kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kupiłam jeden z wcześniejszych numerów i też byłam mile zaskoczona doborem informacje i artykułów, jeśli I ten numer wpadnie w moje ręce to chętnie go zakupie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kupiłam,ale jeszcze nie czytałam:) Ale już ciekawa jestem co nowego napisali:)

    OdpowiedzUsuń
  4. przydałyby mi się te przepisy na sosy:)muszę się zastanowić nad zakupem.dzięki za recenzję:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dwa pierwsze numery mam, ten pewnie też kupię ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba się skuszę, skoro ma tak dobrą recenzję. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. A co myślisz o informacjach na temat jajek? Szczególnie chodzi mi o spożywanie max. 1 dziennie. Osobiście jadam min. 3 dziennie, dlatego trochę mnie to zmartwiło.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo, bardzo lubię WH! Chyba moja ulubiona gazeta na rynku. Ciekawa treść, świetna forma graficzna i po lekturze mam naprawdę dużo motywacji, by żyć zdrowiej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. zgadzam się to najlepsza gazeta o zdrowym trybie zycia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Już zakupiony hehe teraz nabiera mocy :) Muszę znaleźć czas na miłe chwile z pyszną kawką i dobrą prasą :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapomniałam kupić drugi numer, ale ten na pewno kupię. Bardzo lubię tą gazetkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS. Zapraszam na rozdanie z kosmetykami Balea :)
      http://coraz-mniej.blogspot.com/2013/10/147-rozdanie-z-kosmetykami-balea.html

      Usuń
  12. Ja nie mogę jakoś czytać tych "wstępniaków" od redaktor naczelnej... Mam cały czas nieodparte wrażenie, że pisze jak do dzieci :/

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej, mam pytanie. w którymś z numerów był chyba artykuł o tym jak być szcześcliwą. wspomniano tam o książce kobiety chorej na raka, która nauczyła cieszyć się tym co ma. pamięta ktoś może tytuł?

    OdpowiedzUsuń
  14. hej, pamiętacie może tytuł książki kobiety chorej na raka, która to książka była wspomniana przy okazji artykułu o tym jak nauczyć się być szczśliwą?

    OdpowiedzUsuń