piątek, 8 listopada 2013

Moje kombinacje z granatem - południowa rozkosz ;)

Witajcie w piątkowe,jesienne, deszczowe, wczesne popołudnie :)
Zanim zaprezentuję Wam mój pomysł na wykorzystanie owocu granatu, chciałabym pokazać jak wygląda jeszcze w niedojrzałej wersji ;)



W trakcie jednej z wędrówek, w poszukiwaniu śladów starożytności mój tata dostrzegł drzewo granatowca. Czym prędzej pobiegłam w poszukiwaniu owoców. Było ich nie wiele, ale miejsce w którym się znajdowały, malutki, malowniczy kościołek.... wywołało to we mnie jakiś osobliwy stan wzruszenia, patrząc na zdjęcia on powraca. To niesamowite. Granat, prosto z drzewa, w miejscu gdzie rośnie, dojrzewa smakuje doskonale. Pełen południowego słońca, słodyczy... no cóż, my musimy nacieszyć się tym importowanym.

Zapraszam Was do wypróbowania sałatki - własnego pomysłu - która fenomenalnie wpisuje się w południowy klimat.


Składniki
1 kulka mozarelli
2 pomidory
Puszka tuńczyka w sosie własnym
Kilka zielonych oliwek, bez pestki
Pestki z połowy granatu
Krem balsamiczny
Oliwa z oliwek

Efekt załączony na fotografii.

Sałatkę można łatwo i szybko przygotować - nie tylko w domu, ale też w pracy.
UWAGA! Granat nie bez powodu nazwany jest granatem. Gdy jest soczysty i dojrzały strzela sokiem :) Efektem mojej pracy był poplamiony fartuch, spodnie i twarz.


Spróbujcie! Warto ;)

12 komentarzy:

  1. mniam ;) czekam na dzień aż polączę owoc z miesem lub rybka ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. mmm wygląda pysznie :D muszę spróbować

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wygląda, a pewnie jeszcze lepiej smakuje. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam granat, ale przyznam, że nie jadłam go jeszcze w połączeniu z innymi produktami, a wygląda bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawe połączenie ale przede wszystkim bardzo ładnie wygląda kolorowa, a tak lubię najbardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. to mój ulubiony owoc, polecam także herbatę biała lipton z granatem!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja granata jem jak jabłko - właśnie przez to, że pryska. Nie miałabym cierpliwości do wydłubywania tych wszystkich ziarenek, więc wszelkie sałatki czy owsianki z granatem co najwyżej sobie oglądam w necie :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszczę możliwości zobaczenia i posmakowania tego w takim miejscu!:) Sałatka wygląda pysznie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. sałatka wygląda przepysznie, chętnie bym wypróbowała ten przepis :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sałatka z granatem super, bardzo ciekawie pewnie smakuje, i do tego granat prosto z drzewa! :)

    OdpowiedzUsuń