środa, 23 października 2013

Nowa motywacja i moja sylwetka.

''Co jeśli nie skupiasz uwagi?
 Co jeśli nie możesz się zaangażować?
 Zostajesz z niczym?
 Może musisz po prostu znaleźć inną ścieżkę?
 Oto co jest przerażające - co jeśli nie możesz dać z siebie 100%?
 Może musisz wrócić do początku...
 I zacząć wszystko od nowa".

Kilka dni temu zainspirowałam się i mocno zainteresowałam osobą Natslii Gackiej - Mistrzynią Świata, oraz wielokrotna Mistrzyni Polski w Fitnessie Sylwetkowym. Młoda dziewczyna, która dziennie wykonuje niesamowitą pracę. Ale jak ona wygląda...


W siecie znalazłam filmiki z treningami proponowanymi przez Natalię i dzisiaj po długim spacerze i powrocie do domu postanowiłam zrobić trening ABS, oraz nogi i pośladki.



W treningu nóg nie byłam w stanie wykonać ćwiczenia z nogą w bok, ze względu na moje kolano. Poza tmy wszystkie ćwiczenia robiłam najszybciej jak mogłam, dodałam jeszcze wykroki. Przed treningiem oczywiście krótka rozgrzewka.
Programy są dla początkujących, ale wykonując je jeden po drugim w dość szybkim tempie można się zmęczyć i poczuć nogi. Mam zamiar przećwiczyć wszystkie filmiki nagrane przez Natalię i być może stworzę swój trening 40-45 minutowy full body, polegając również na ćwiczeniach już mi znanych.

A teraz zdjęcie mojej sylwetki i to co sie moim zdaniem pogroszyło.

Zniknęły mi ciężko wypracowane mięśnie brzucha. Brzuszek zaczął sterczeć. I pojawił się boczek, którego wcześniej nie było. Być może jest to niewielki regres, ale strasznie żałuję, że nastąpił. Zamiast dać jeden kroczek do przodu, to zrobiłam dwa do tyłu. Walczę z moją oponką na różne sposoby. Jednak bez kardio spalającego tłuszczyk się nie obędzie. Mogę wykonywac różne programy treningowe w domu, ale jakoś nie mogę uwierzyć, że dzięki nim pozbędę się nadmiaru tkanki tłuszczowej w pasie. Zdjęcia z boku nie ma, bo się wstydzę -__-




Nogi po treningu. Całkiem mi się podobają :)



Jakie trenerki fitness polecacie? Czy wykonując konkretne programy treningowe faktycznie widzicie tak dużą różnicę?



22 komentarze:

  1. zestawy ćwiczeń bardzo fajne. myślę, że w najbliższym czasie wypróbuje szczególnie te na uda i pośladki ;]

    natomiast twoje zdjęcia jak dla mnie trochę za bardzo w stylu "ustawiam się tak, żeby wyglądać ładnie" zamiast pokazania rzeczywistej sylwetki stojąc prosto, kiedy nie można nic ukryć. ale to już moje zdanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zgadzam się. Widać wyraźnie jaką Kama ma sylwetkę i nie muszę jej ujrzeć stojącej jak kołek, żeby dostrzec figurę :)

      Usuń
    2. A nawet jeśli się ustawia to i co z tego? 100% modelek jakichkolwiek na całym świecie ustawia się tak by wypaść najlepiej. Nie przesadzajmy zatem ;-)

      Masz piękne ciało!

      Usuń
    3. absolutnie zgadzam się z tym, że modelki się ustawiają, żeby jak najlepiej wypaść ale to jest właśnie ukrywanie niedoskonałości sylwetki ;) a jak chcemy pokazać progress czy po prostu sylwetkę taką jaka jest w rzeczywistości (a nie pochwalić się ładnym zdjęciem, do czego absolutnie nic nie mam, każdy się ma prawo chwalić) to moim zdaniem wszelkie ustawianie się mija się z celem :)

      Usuń
    4. Absolutnie nie było to celowe ustawianie sie w celu zakrycia czegokolwiek trochę przykro ze tak to zostało odebrane. Zrobię w sobotę zdjęcie stojąc na bacznośc

      Usuń
  2. nie słyszałam o niej , zobacze jak sie z nią cwiczy :) czy dalej b ede wolec mel b i tiffany:)

    OdpowiedzUsuń
  3. dla mnie trening silowy w polaczeniu z aerobami nie maja sobie rownych :). Probowalam roznych fitnessowych i nie dawaly tak zadowalajacych rezultatow, jak te wyzej wymienione. A cialo masz piekne, nie patrz na siebie tak krytycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzisz że już jest lepiej, nie dawno było źle a teraz widzę ćwiczącą Kamę, nogi cudne<3

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapisuję Twego bloga do ulubionych. Jest tu mnóstwo motywacji :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. boczki chyba nigdy nie odpuszczą... nogi ładne, u siebie najbardziej lubię właśnie nogi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. na tych pirwszych zdjeciach ta pani wydaje mi sie strasznie masywna, mimo ze zgrabna. Chyba wole drobniejsza budowe :)

    Masz bardzo ladne cialo, regres zaraz pokonasz. Mi zostało 18 dni do zrobienia nowych zdjec wiec dzielnie walcze... :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Natalia Gacka jest przepiękna!!! Już dawno dawno ją odkryłam :)) Ma niesamowitą wiedzę i doświadczenie, a jest stosunkowo bardzo młoda :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Wykonywałam ćwiczenia na brzuch i pośladki z Mel B i faktycznie widziałam efekty. Chyba znowu muszę do niej wrócić.

    OdpowiedzUsuń
  10. masz świetną sylwetkę! :) ja ćwiczę z Zuzką Light i jestem bardzo zadowolona :) przez rok ćwiczyłam z Ewą Chodakowską, efekty były ogromne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nadal masz super sylwetkę:) Twój blog jest dla mnie źródłem motywacji, gdy nie chce mi się ćwiczyć, tak więc nie martw się, chwilowy brak chęci zdarza się każdemu:)

    OdpowiedzUsuń