wtorek, 8 października 2013

Moje słoiczkowe śniadanie.

Zainspirowana słoiczkowymi śniadanami na tumblr, postanowiłam przyrządzić sobie takie do pracy. Nie wzbiłam się na wyżyny kreatywności i mój słoiczek wypada dość blado w porównaniu z tymi poniżej. Ale jest bardzo smaczny i sycący.



W moim słoiczku znajduje się orzechowe mussli, 2 łyżki płatków owsianych, garstka słonecznika, czekoladka belgijska - taka malutka z zestawu do founde, duża łyżka masła orzechowego.
Do mojego słoiczka dodaję kubeczek jogurtu naturalnego i całego banana :)


Jeśli taka prosta wersja, smakuje wyśmienicie, to ta z owocami musi być obłędna w smaku ;)
Zainspirywaliście się?

24 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. robiłam już słoiczkowe śniadanie, świetny pomysł i bardzo sycący

      Usuń
  2. Świetny pomysł słoiczka na śniadanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te słoiczki to naprawdę super pomysł:)

    A inspirują rzeczywiście:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurcze nie mam słoiczków w domu muszę jakiś ładny kupić :-D

    OdpowiedzUsuń
  5. nie wiem czy to kwestia talentu do robienia zdjęć, czy składu ale wygląda apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale fajny pomysł na śniadanie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Mniam:) ja zamiast masła czekoladowego przełożyłabym pestki warstwami jogurtu naturalnego - nie lubię zbyt słodkiego śniadania ;-) ale pomysł świetny i inspirujący - na pewno skorzystam niedługo z tego pomysłu na śniadanko :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda smakowicie - szczególnie dla takiej amatorki słodkości jak ja. Szkoda, że mój dom zaopatrzony jest jedynie w słoiki po ogórkach konserwowych. ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwszy raz widzę takie słoiczkowe śniadanie, ale... zachęciłaś mnie do zrobienia sobie takiego! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śniadanko jem w domu, ale takie słoiczkowe to dobry pomysł do szkoły. Przyjemne zestawienie zrobiłaś, szczególnie banan i masło orzechowe - klasyka!

    OdpowiedzUsuń
  11. Też kiedyś myślałam o takim słoiczku do pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja mam pudełeczko , do którego wkładam pokrojone warzywa wraz z kurczaczkiem. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale super! Muszę sobie taki zrobić na uczelnie!

    OdpowiedzUsuń
  14. swietne to :), tylko ja nie moge jesc masla orzechowego :P, ale postaram sie znalezc jakis zamiennik :)

    OdpowiedzUsuń
  15. mmmm ale smakowicie to wygląda, musiało być pyszne.

    OdpowiedzUsuń
  16. przez Ciebie chodzi za mną masło orzechowe;D

    OdpowiedzUsuń
  17. Na samą myśl o wspaniałym smaku zawartości tego słoiczka- moje kubki smakowe zaczęły pracować :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Czasami się zastanawiam skąd wy, blogerki zdrowo-gotujące bierzecie te wszystkie pomysły na takie pyszne i kreatywne śniadania. Wolałabym zdecydowanie Twoją propozycję zamiast kolejnej nudnej kanapki..:)

    OdpowiedzUsuń