wtorek, 15 października 2013

Migawek kilka - październikowo.

Poprzedni tydzień był zariowany, zakręcony i pracowity.


Na początku października wybrałam się na szkolenie do Warszawy. Intensywny kurs, dużo informacji, dużo wiedzy do przyswojenia. Smaczne pączki migdałowe na Chmielnej, kubek  carmeowej latte w kawowym niebie.


Pierwsze mroźne wschody słońca. 


BCAA mango- melon po treningu siłowym - pychotka :)


Rozmiary lecą w dół :)


Mój pies przyjmuje coraz to dziwniejsze pozy :)


Sobotnie śniadanie idealne, podane do łóżka. Ale dla przyzwoitości zjadłam siedząc przy stole :)


                                                         Przed podróżą do Olsztyna.


                                                                Spotkanie z eM ;)


Ja - jesienna.


Szybka kolacja.


Odkrycie 2013 - kosmetyki Victoria'sSecret - Pure Seduction.

32 komentarze:

  1. Cudowne te migawki:) W każdej z nich jest coś interesującego:) Jak ja bym chciała żeby u mnie się tyle działo:D

    No i muszę napisać że figurka świetna,laska z Ciebie niesamowita. I do tego te oczy którymi się nie mogę nadziwić:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mniam, jaka apetyczna jajecznica :) i piękne zdjęcie wschodu słońca!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne "jesienne zdjęcia" :) widząc pod uśmiechu nastrój mega pozytywny i dobrze! :)
    Pozdrawiam Paweł Zieliński

    www.twojwybortwojaprzyszlosc.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę że jesień na dobre już w PL ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że będzie jak nadłużej :)

      Usuń
  5. Ile zdjęć :) piekna i pracowita jesień dla Ciebie jak widać, aby humor i endorfiny dopisywały ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne migawki :-) figura super!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Figurę masz śliczną :) cała ładna jesteś! A migawki? - uwielbiam takie posty:))

    OdpowiedzUsuń
  8. jak zawsze świetne migawki, pozytwne wydarzenia i piękna Ty :)!

    OdpowiedzUsuń
  9. Mroźny wschód słońca...patrząc na to zdjęcie czuć zimny poranek;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tęsknię za okresem, kiedy wschód słońca podziwiałam pijąc ciepłą kawę :)

      Usuń
  10. BCAA o smaku mango??? Jaka to firma???
    Ahh nie pisz o takich przepysznych pączusiach :)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://nokautimg4.pl/p-ee-7f-ee7fc8af8985cb37904f8c72deb88d22500x500/hi-tec-bcaa-powder-500g-mango-melon.jpg :)

      Usuń
  11. Mroźne poranki już nie będą tylko rzadkością. ;)
    Słodkiego masz psa! Mój też lubi eksperymentować z pozami. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Co tam leci w dół przy takiej figurze?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety jest dużo aspektów nad którymi warto popracować.

      Usuń
  13. migawki idealne na jesień :) a figurę masz super!

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam takie posty <3 widzę, że figura coraz lepsza :)

    robiliśmy zdjęcia Nikonem 3000 lub 3100 (nie jestem pewna, ale nie ma większej różnicy) z objektywem Nikkor 18-105 mm :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna figura! Uwielbiam zapach melona. Proszę o poradę, ćwiczę już kilka miesięcy i o ile zauważyłam zmiany w swoim ciele na lepsze, to waga nie spada i dalej mam dość dużo tłuszczyku na brzuchu. Mam wrażenie, że te ciężko ćwiczone mięśnie są tam gdzieś, ale ich nie widać :< Od razu dodam, że jestem osobą dobrze odżywiającą się, uwielbiam warzywa i owoce, nie jem białych węglowodanów itp. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Odpowiedzi
    1. dziękuję, ale sadło mam olbrzymie, więc jest nad czym pracować.

      Usuń
  17. Ależ świetne zdjęcia! I do tego ta figura:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Też mam sznaucerka! Kochane psiaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie, pociecha z niej jest olbrzymia. Twój też się wszystko boi, włącznie z własnym cieniem?

      Usuń
  19. Ale pozytywne zdjęcia ! :))

    http://rememberonlygodcanjudgeyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne spodnie (te czarne) - bardzo w moim stylu :)

    I uwielbiam to zdjęcie na ścieżce, jesiennie, ale pozytywnie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. 1 zdjęcie świetne jest z Warszawy??:)

    OdpowiedzUsuń