poniedziałek, 14 października 2013

Lista 101 in 1001 - ile udało się zrealizować?

Czas na krótkie podsumowanie i sprecyzowanie listy 101 in 1001.


Gotowanie [1-9]4. Wypróbuję 72 nowych przepisów (średnio 2 miesięcznie) [ 40/72]
Chcę zrobić: zupę cebulową, zupę serową, krem z pora, krem z marchwi, krem z kalafiora, pierogi z kapustą i grzybami, dania kuchni indyjskiej i marokańskiej, chili con carne.
5. Upiekę chleb
6. Zrobię tort
7. Spróbuję 20 nowych smaków herbat [12/20]
8. Spróbuję marokańskiej kuchni
Kultura [ 10-16]
10. Przeczytam wszystkie książki Nicholasa Sparks'a [16/ 17] 
11. Przeczytam wszystkie książki Agathy Christie z Poirotem [9/34]
12. Przeczytam 300 książek [50/300]

13. Pójdę na kabaret
14. Obejrzę wszystkie zaległe seriale, które chcę zobaczyć
15. 34 razy pójdę do kina (średnio raz w miesiącu) [11/34]
16. Obejrzę 5 filmów z Marilyn Monroe i 5 z Audrey Hepburn [1/5] [1/5]
DIY [17-24]
17. Stworzę kącik ramkowy
18. Zrobię zakładkę do książki
19. Założę album scrapbookowy
20. Uszyję coś ładnego
22. Rozpocznę produkcję kosmetyków naturalnych
23. Zrobię motywującą tablicę
24. Założę zeszyt z przepisami kulinarnymi
Zakupy
25. Kupię czytnik e-book
26. Kupię samochód
27. Kupię 5 kostiumów kąpielowych [2/5]
30. Kupię dużo półproduktów do produkcji kosmetyków
Drobne przyjemności
33. Pojadę do Wrocławia 
36. Pojadę w góry 
37. Ulepię z kuzynką bałwana 
38. Założę łyżwy i przejadę więcej niż 100 metrów 
40. Pomogę w organizacji szóstych urodzin kuzynki 
42. Piknik nad jeziorem 
44. Pójdę na ryby 
45. Przejadę się konno
Rozwój osobisty
47. Pójdę na psychoterapię
48. Zacznę naukę języka greckiego
49. Pójdę na terapię własną
50. Zrobię min. 10 kursów/szkoleń [1/10]
52. Przeczytam 100 artykułów w języku angielskim [6/100]
53. Nauczę się obsługiwać photoshopa :D
56. Opublikuję moją pracę magisterską
Ja
58. Osiągnę wymarzoną wagę 
59. Zrobię velvet manicure 
60. Zrobię Cavior manicure  
61. Pół roku ciągiem bez słodyczy ( od 1.01) 
62. Pół roku ciągiem bez chipsów (od 1.01) 
63. Wybielę zęby 
64. Wybiorę się do SPA 
65. Wybiorę się na masaż 
66. Przez rok będę regularnie brać witaminy 
67. Umówię się na operację kolana 
68. Zoperuję kolano 
69. Będę miała płaski brzuch i pozbędę się boczków 
70. Zastąpię czymś cukier
71. Wezmę udział w kursie samoobrony
72. Nauczę się języka migowego
Sport
76. Zacznę uprawiać jogę
80. Przepłynę jednorazowo 60 długości basenu
Finanse
81. Kupię skarbonkę 
82. Codziennie będę wrzucać złotówkę do skarbonki [ 100/1001]
83. Za każdy zrealizowany cel wrzucam do skarbonki 5 zł
85. Będę wpłacać systematycznie pieniążki na konto oszczędnościowe
 Rodzina i troska o innych
89. Zostawię 100 karteczek w Operation Beautiful [0/100]
91. Spotkam się z blogerkami! 
92. Wyślę 300 spontanicznych listów/maili do przyjaciół i znajomych [35/300]
93. Oddam krew 
94. Odnowię dwie stare znajomości [1/2]
96. Będę zabierać psa dwa razy dziennie na spacer
97. Kupię zwierzątko domowe
98. Zorganizuję przebieraną imprezę

101. Zrobię nową listę 

Nie jest tak źle, jak myślałam. Niektóre cele są długoterminowe - jak np. te dotyczące finansów. Zdecydowanie muszę podkręcić tempo w gotowaniu i kulturze. Kuleje również DIY i dla siebie jakoś tak niewiele robię. Dobrze, że przypomniałam sobie o liście, może dzięki temu zacznę być bardziej aktywna :)


19 komentarzy:

  1. Zainspirowałas mnie! Własnie tworzę własną listę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Listę też mam, tyle że zastanawiam się czy ją opublikować :> Cele świetne, niektóre podobne do moich ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Od tak dawna obserwuję Twojego bloga,a dopiero teraz widzę tę listę. Cieszę się,że ją zobaczyłam,bo też muszę taką zrobic i ona pomoże mi w realizowaniu siebie - dziękuję!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. na jaki temat pisałaś swoją pracę mgr?

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę napisać swoją listę, fajny pomysł:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. oo już nawet sporo udaje Ci się realizować;-) oby tak dalej;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. W drobnych przyjemnościach, pkt "Pojadę do Wrocławia"- musisz jak najszybciej zrealizować :)) Wrocław jest przepiękny :))

    OdpowiedzUsuń
  8. I ja myślę nad zrobienie tej listy,fajna sprawa:)

    OdpowiedzUsuń
  9. muszę w końcu przybrać się do stworzenia swojej i zacząć działać, bo dni lecą mi przez palce...

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojej, przepadłam, muszę zrobić listę z moimi celami. Świetnie wypadają takie podsumowania, bo widać, że wciąż przesz do przodu, realizujesz kolejne cele :) A zasada jest prosta - zdefiniowanie celu, to już pół sukcesu. Dzięki za inspirację :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Też mam listę ale 100 i jeszcze nie przyszła pora, żeby ją podsumować. Zresztą cele, które są na niej są chyba bardziej dalekosiężne i wymagają ode mnie więcej czasu niż te na Twojej liście.Niemniej jednak jestem wielką wielką wielką fanką list wszelakich!

    OdpowiedzUsuń
  12. Sama po stworzeniu listy założyłam, że będę ją aktualizować co ok. 2/3 miesiące, aby o niczym nie zapomnieć :)
    Powodzenia w dalszej realizacji!

    OdpowiedzUsuń
  13. ale fajny pomysł z tą listą; ja co chwilę coś gdzieś zapisuję, ale nigdy nie przyszło mi do głowy zapisać tego tak jak "poważne cele długoterminowe", a pewnie warto. Trzymam kciuki za dalsze powodzenie misji :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Na bieżąco zrobiłam sobie krótką listę TO DO do końca roku :D

    OdpowiedzUsuń