czwartek, 5 września 2013

Szampon idealny? Recenzja Organix Nourishing Coconut Milk Shampoo.

Moja droga w poszukiwaniu szamponu idealnego trwała i trwała bez końca. Ten wysuszał, tamten plątał, inny brzydko pachniał, kolejny słabo się pienił i źle oczyszczał. Zawsze coś. W końcu znalazłam to, czego szukałam. I przepadłam.



Organiczny szampon z kolekcji Coconut Milk to ekskluzywne połączenie naturalnego mleczka kokosowego o działaniach odżywiających z proteinami białka kurzego, nadającego włosom elastyczności i wytrzymałości. Dodatkowo formułę szamponu uzupełniono w olej kokosowy, który nawilża włosy od cebulek aż po końce. Zniewalający zapach mleczka kokosowego rozpieszcza także zmysły sprawiając, że kąpiel jest przyjemniejsza. Produkty marki Organix zawierają wyłącznie organiczne, aktywne składniki i są wolne od siarczanów. Dzięki użyciu materiałów nadających się do recyclingu opakowania oraz etykiety produktów Organix są przyjazne dla środowiska. 

Jak wrażenia?

Pierwszeco mnie zachwyciło to zapach: cudowny, rajski, słodki, intensywny, mleczno-kokosowy. Bardzo długo utrzymuje się na włosach. Konsystencja szamponu jest lekko galerowata, mlecznego kolory, łatwo wydobywa się z opakowania. Szampon doskonale oczyszcza, dobrze sie pieni - znacznie mniej niż stosowane do tej pory przeze mnie produkty. Juz w trakcie spłukiwania włosów czujemy, że są one miękkie i przyjemne w dotyku. Stan ten utrzymuje się również po wysuszeniu głowy - włosy są pełne blasku, sprężyste i delikatne. Szampon nie wysusza i nie podrażnia skóry głowy. Możemy go kupić w drogeriach hebe ( koszt ok.25 zł). Z tej linii dostępna jest również odżywka i serum.


Znacie firmę Organix? Możecie polecić jakieś produkty?

16 komentarzy:

  1. Ja uzywalam przez długi czas z olejkiem arganowym genialne polecam serdecznie ;) firma Organix ma niezłe szampony i odżywki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie ten szampon okazał się totalną klapą - bardzo plątał mi włosy i miałam wrażenie, że je wysuszał. Jednak dobrze wiedzieć, że nie taki z niego bubel, za jakiego go miałam :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Firmy nie znam, ale chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znałam wcześniej tej firmy. :) Myślę, że moje włosy się dostosowują same do szamponów, bo te, których używam (Syoss i Dove) są dla mnie dobre. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie widziałam chyba tego szamponu ale z opisu wynika że jest bardzo dobry:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy raz słyszę o tej firmie. Ciekawe gdzie w Krakowie jest ta drogeria?

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiele razy widziałam go na pułkach w sklepie ale nigdy nie byłam przekonana żeby go kupić :) Po Twojej recenzji za pewne po niego sięgnę gdy tylko wykończę wszystko co zalega w szafce :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mnie udało się go kupić w Tessco za ... 12 zł! Bardzo go lubię, głównie za zapach i za wydajność. Warto go spróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze nigdy nic z tej firmy nie miałam, ale myślę, że czas to zmienić:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam wlasnie w chwili obecnej szampon i odzywke z Organoxa z serii Macadamia, sa rewelacyjne <3!

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam. Najczęściej używam szamponu Pharmaceris dostępnego w aptekach, nie jest idealny, ale poprawia kondycję włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  12. daj znać jakie efekty będą u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. fajnie, muszę przetestować:) nigdy nie widziałam tej drogerii...

    OdpowiedzUsuń