środa, 18 września 2013

Płyn micelarny Tołpa - recenzja.

W chwili gdy przedłużyłam sobie rzęsy, musiałam zdecydować się na płyn miceralny. Pierwszy raz stanęłam przed wyborem micerala i padło na Tołpę.


Usuwa makijaż i zanieczyszczenia. Jest delikatny i ma fizjologiczne pH, dzięki czemu można go używać również do demakijażu oczu. Łagodzi podrażnienia i zaczerwienienia. Pozostawia uczucie komfortu (szczególnie po zabiegach dermatologii estetycznej, nadmiernej ekspozycji słonecznej). Jest przeznaczony do stosowania bez użycia wody.

Nie mam porównania, ale muszę przyznać, że miceral spełnia swoje funkcje. Dobrze zmywa maikjaż oczu - przykładam wacik z płynem do dolnych rzęs, trzymam przez krótką chwilę, nie muszę mocno pocierać oka. Dobrze radzi sobie również w demikjażu całej twarzy. Nie wysusza skóry, nie pozostawia uczucia ściągnięcia, łagodzi podrażnienia, zapach jest przyjemny choć intensywny. Ma bardzo poręczną butelkę, przez otworem wylewa się tyle płynu ile chcemy.

Zdecydowanie polecam :)

10 komentarzy:

  1. Póki co jestem wierna wodzie mineralnej z Bourjois, ale pewnie w końcu mi się znudzi. Będę miała na uwadze ten produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również zdecydowałam się na płyn micelarny,jest delikatniejszy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja na Tołpe wpadłam prawie rok temu i jestem nią zachwycona.

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie na pierwszym miejscu jest Bioderma, ale ze względu na cenę jadę na płynie z Biedrony... :D

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam wszystkie kosmetyki Tołpy, krem do rąk i stóp to mistrzostwo świata, ostatnio też po prostu zakochałam się w żelu do mycia twarzy, jest świetny:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja także byłam zadowolona z jego działania. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dużo ostatnio słyszałam dobrego o Tołpie, ale nigdy nie próbowałam. Póki co korzystam z płynu micelarnego z Lirene i jestem z niego zadowolona, ale chyba wypróbuję Tołpy, gdy skończę tą buteleczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jak jest w przystępnej cenie to wypróbuje

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja używam mleczka do demakijażu z Ziaji, lubię tą firmę, mają fajne mydła pod prysznic, kremu itp. Produkty są stosunkowo tanie. ;)

    OdpowiedzUsuń