piątek, 13 września 2013

Plany kulinarne.


Lubię eksperymentować w kuchni i gdy tylko mam wolną chwilę staram się przygotować coś nowego, coś pysznego. Oczywiście internet jest pełen inspiracji, więc czemu z nich nie korzystać?

Na pierwszy rzut idzie zupa dyniowa. Dynię już mam :)

źródło: krem z dyni ewentualnie krem z dyni 2
Dodaj napis
Kuchnia meksykańska jesgt mi obca. Koniecznie musze to zmienić! 
tacos

Sajgonki jadłam wiele razy, jednak jeszcze nigdy ich sama nie zrobiłam.
sajgonki
Uwielbiam pieczone warzywa, są doskonałą przekąską jak też dodatkiem do dań mięsnych.


                                                     Ta pasta wygląda obłędnie...
makaron zawsze spoko.


A Wy jakie macie plany kulinarne na deszczową sobotę?

32 komentarze:

  1. Sajgonek też jeszcze nigdy nie robiłam, ale chyba za niedługo to zmienię:) Tyle pyszności pokazałaś, że idę coś zjeść;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak ja nie lubię spamu :P

      Usuń
    2. to skasuj ten komentarz, albo wiesz co ja to zrobię;)

      Usuń
    3. boooosze żartowałam :)

      Usuń
  3. Ja bym chciała wreszcie spróbować cukinii i bakłażana :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Twórcze te pomysły:) Ja to zazwyczaj tworzę coś z kilku przepisów :D Albo z czegoś co akurat mam pod ręką:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Inspirujące inspiracje i pewnie pyszne :D

    Co tak naprawdę myślimy mówiąc 'zaburzenia odżywiania'? www.dzisiejsza-nadzieja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Kuchnia meksykańska <3 Uwielbiam chili con carne ponad życie, a zupy dyniowej nigdy nie jadłam podobnie zresztą jak sajgonek, muszę koniecznie to zmienić (:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja znów ochotę na chilli con carne mam ochotę od dłuższego czasu i też jeszcze się nie zabrałam :P

      Usuń
  7. Ja teraz mam takie jak Ty! Wszystko mi podpasowało!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to nie pozostaje nam nic innego, jak wziąć się za kucharzenie :)

      Usuń
  8. Pozycja druga podoba mi się najbardziej :) Ja planuje jutro upiec czekoladowe ciastka dla mojego mężczyzny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zupę dla mężczyzny gotuję, chociaż jakiś deser też by mi się przydał :P

      Usuń
  9. bardzo lubie zupe dyniową ale sama jeszcze nigdy nie robiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przyznaję, że raczej nie lubię przygotowywać jedzenia - co nie znaczy, że nie kocham jeść! Co do tych pozycji: moja mama robi cudowne sajgonki :)

    http://make-it-black.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie właśnie też zawsze rodzice robią sajgonki :)

      Usuń
  11. Ale utalentowane te osoby co przygotowały te dania i jeszcze tak pięknie sfotografowały :-) ta zupa z dyni jest obłędna!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. faktycznie, nie dość, że pewnie smaczne, to jeszcze totalnie estetyczne :)

      Usuń
  12. Ja jutro robię nadziewane ziemniaki, przepis znalazłam ostatnio na jednym z blogów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podzielisz się przepisem na blogu?

      Usuń
  13. uwielbiam sajgonki :) ale również sama nigdy ich nie robiłam, pora spróbować ;) dziś na obiad przygotowuję chińskie warzywa z brązowym ryżem i piersią z kurczaka - uwielbiam! zwykły prosty przepis, praktycznie żadnej filozofii a niesamowicie pyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. z kwestii smaku polecam gorąco zupę z pieczoną dynią i pomidorami! wczoraj ją robiłam, prawie straciłam dwa palce, ale wyszła przepyszna i bardzo syta :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego przepisu http://www.kwestiasmaku.com/zielony_srodek/dynia/zupa_dyniowa_z_pieczonych_warzyw/przepis.html ?

      Usuń
    2. tak, z tego przepisu :))

      Usuń
  15. Sajgonki jadłam pierwszy raz w ubiegłą środę, ale nie bardzo przypadły mi do gustu. Krem z dyni to boski, muszę koniecznie w tym roku zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Sajgonki już kiedyś robiłam... Takie domowej roboty są o wiele smaczniejsze niż w restauracji. Proste w wykonaniu, jak tylko opanuje się sposób zawijania ;)

    OdpowiedzUsuń