wtorek, 17 września 2013

Plan treningu siłowego.

Dobry wieczór :)

Obiecałam moją rozpiskę treningu siłowego, więc ją wrzucam.

- Rozgrzewka 10 minut
- Trening siłowy:
  1. Rozpiętki na maszynie
  2. Przyciąganie drążka wyciągu górnego do klatki nachwytem
  3. Prostowanie tułowia na ławeczce
  4. Wyciskanie sztangielek siedząc
  5. Ugninanie ramion ze sztangielkami - naprzemiennie
  6. Wyciskanie francuskie jednorącz
  7. Prostowanie nóg siedząc - czworogłowe
  8. Uginanie nóg leżąc - dwugłowe
  9. Przywodziciele na ginekologu
10. Wspięcia na palce stojąc
11. Wznosy nóg
12. Spięcia
- Aeroby - 40 minut / orbiter - może bieżnia <szatan>

Zrezygnowałam z odwodzicieli na ginekologu, ale niestety w trakcie wykonywania ćwiczenia odczuwam ból i dużą niestabilność w kolanie.

Będę wykonywać trzy serie, po minimum 10 powtórzeń, z ciężarem takim aby móc poprawnie technicznie wykonać powtórzenia, ale nie do maksymalnego zmęczenia, tak żeby czuć zapas 2-3 powtórzeń.

Dzisiaj choć był wolny dzień zrobiłam dodatkowo kilka serii spięć. Na siłowni mi nie idą, nie ma ławki z podporą dla nóg i po tak długiej przerwie było mi ciężko trzymać nogi w powietrzu, moje mięśnie brzucha są dramatyczne :D



To jedno z moich ulubionych ćwiczeń z fit ball, w sobotę pokażę Wam więcej :)
A jutro wyjaśnię czemu wybrałam taki trening a nie inny :)

A Wy ćwiczycie siłowo? Pewnie na znacznie wyższym poziomie :)

32 komentarze:

  1. Chyba bardziej się skupiam, jak to mówi Mel B, na "wypalaniu tłuszczu" i "rzeźbieniu" hihi. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Faktycznie, jest rewelacyjna, doskonała do treningu w domu.

      Usuń
    2. Cholera, chyba muszę się rozejrzeć :D

      Usuń
    3. Na ortopedyczne24.pl jest duży wybór i ja właśnie ta polecam

      Usuń
  3. Kocham takie piłeczki i ubóstwiam Twoje nogi :3 Pamiętam, jak w dzieciństwie skakałam na takiej z uszami :D Powodzenia w dalszych dniach =)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie na takiej ćwiczę :D Wykopałam ją z czeluści garderoby i sprawdza się idealnie ;)

      Usuń
    2. Jak ja nie miałam swojej to tez pozyczalam taka od 5-letniej kuzynki :)

      Usuń
  4. marzy mi się taka piłka! tylko skąd wziąć miejsce.. ;<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez myślałam ze u mnie będzie problem bo mam małe mieszkanie, ale piłka znalazła sobie miejsce i nikomu nie przeszkadza :)

      Usuń
  5. dzięki :) podpatrzę i wypróbuję na moim jutrzejszym treningu siłowym:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super że wstawiłaś rozpiskę:) Ja poluję na tą piłkę,ale jak widze może też być taka ''dla dzieci''. A o ile wiem chyba nawet takie są tańsze:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobrze, że wiesz jak chcesz ćwiczyć. To pierwszy krok ku świetnym wynikom :)
    Pozdrawiam Paweł Zieliński

    www.twojwybortwojaprzyszlosc.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja taką samą piłkę kupiłam ok. 10 lat temu w Tesco na promocji za 14 zł i mam ją do dziś, a eksploatuję ją namiętnie :D Na prawdziwej siłowni byłam tylko raz, ale to było w niemczech na wymianie uczniów i wtedy jeszcze nie interesowałam się tym. Na lekcjach wf wiadomo jak jest. Coś tam się ćwiczy, ale nie jakoś strasznie zaawansowanie. Jednak ostatnio byłam w szkolnej siłowni i spociłam się jak nigdy dotąd na wf :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny trening, ja wykonuje podobny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też od października wracam na siłkę;) ale raczej na fitness:)

    OdpowiedzUsuń
  11. takie ćwiczenia z piłka musza być super
    http://to-co-daje-szczescie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. ja nie wiem jak się nazywają jakie maszyny i rodzaje ćwiczeń więc trudno by mi było zrobić sobie taką listę, mam w pure salę dla kobiet i tam są różne maszyny siłowe do ćwiczeń - po prostu staram się na każdym wykonywać ćwiczenia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem warto wiedzieć jaka partie mięśni sie ćwiczy :)

      Usuń
  13. Planuję zakup piłki, z chęcią więc zobaczę twoje przykładowe ćwiczenia z nią :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Myślisz,że warto kupić taką piłkę fit ball?Zastanawiam się nad zakupem,ale może poczekam,aż pokażesz tych kilka ćwiczeń z jej użyciem:)

    Fajne skarpety:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie przeczytałam,że dostałaś ją do przetestowania od sklepu ortopedyczne 24. Sprawdza się?Który to jest model dokładnie? warto ją kupić u nich?

      Usuń
    2. http://www.ortopedyczny24.pl/rehabilitacyjne/pilki/pilka-rehabilitacyjna-abs

      to moja piłka. Bardzo polecam.

      Usuń
  15. Ja na razie skupiam się na ćwiczeniach bez przyrzadów, a co bedzie dalej zobaczymy ;) Chociaz z piłka uwielbiam :D Juz mam kilka swoich ulubionych, ale chętnie poznam twoje :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Długie te aeroby :))
    Trening fajny, typowa ogólnorozwojówka. Na początek jak najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  17. mam pytanie nie na temat , ale mam nadzieję że odpowiesz :)
    Polecasz studiowanie psychologii?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ale na pewno wybór uczelni ma znaczenie :)

      Usuń
  18. też posiadam taką piłkę, czasami ratuje mnie z opresji, szczególnie jesienią i zimą kiedy marzy się jedynie o pozostaniu w ciepłym domu;)

    OdpowiedzUsuń
  19. ciepłe skarpety to podstawa! :) hihi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. robione przez babcię na drutach :)

      Usuń
  20. uwielbiam ćwiczyć na siłowni- głównie używam wolnych ciężarów. Na blogu- trening na ramiona- jeśli chcesz podejrzeć :)

    Pozdrawiam,
    Fit
    _________________________
    www.fashionbyfit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń