poniedziałek, 23 września 2013

Placek owsiany na bogato.


Nie jest tajemnicą, że pasję do siłowni i świadomego jedzenia zaszczepił we mnie mój narzeczony, który dołożył wiele od siebie w mojej metamorfozie. Nie tylko pomagał, pokazywał i uczył, ale cierpliwie wysłuchiwał moich stęków i jęków.
To on pokazał i nauczył mnie przygotowywać śniadanie, dzięki któremu zawsze mam energię na cały dzień - i nie są to ciasteczka Belvity :)

Zapraszam na placka owsianego w bogatszej wersji ;) Wersję podstawową znajdziecie tutaj.

płatki owsiane, banan, słonecznik, siemię lniane, sezam, żurawina



Do suchych produktów dodajemy jajka. W wersji dla dwoja - 4 jaja, dla mężczyzny - 3 jaja, dla kobiety 2 jaja ;)


Całość bełtamy i na patelnię ;)


My smażymy placka na patelni do naleśników na niewielkiej ilości oleju.


Placka jemy z ulubionym dżemem ;)
Czemu placek? Placek owsiany jest doskonale zbilansowanym posiłkiem - zawiera węglowodany proste - z banana, suszonej żurawiny i ewentualnie dżemu, węglowodany złożone o niskim IG - płatki owsiane, białko z jaj, tłuszcze z jaj, pestek oraz nasion.

Znacie?Lubicie?Smażycie?

29 komentarzy:

  1. ten placek wygląda cudownie, a w sumie jest taki prosty. ja kiedyś robiłam placuszki z sera białego, platków owsianych i jajka - też były pyszne, muszę je trochę wzbogacić i do nich wrócić

    OdpowiedzUsuń
  2. moglabymjesc to codziennie ;d jest pysznyyy

    OdpowiedzUsuń
  3. mmmm.... mniam! :) uwielbiam takie cuda! :))

    OdpowiedzUsuń
  4. I już wiem, co zrobię jutro na śniadanie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam, jadam bardzo często- to moje ulubione śniadanie :)

    Pozdrawiam,
    Fit
    ___________________________
    www.fashionbyfit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. O super... Ale mi smaka narobilas.. :) Tobie pomogl narzeczony a ja u mojego próbuje zmienic nawyki zywieniowe i przekonac do zdrowego żywienia
    Pozdrawiam
    Elf ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. do tej pory próbowałam tylko jagodowego placka owsianego, ale ten Twój wygląda tak pysznie, że już go zapisuję do listy rzeczy do wypróbowania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie znam, ale chyba spróbuję. Dla mnie to opcja jedynie na weekend, bo w tygodniu jadam śniadania dopiero w pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeeej! Ale to wygląda! Musiało nieziemsko smakować :) Pomyśleć ile to ma kalorii.. Aż strach. Na pocieszenie można jedynie dodać, że są to baardzo zdrowe kalorie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Taki placek to niebo w buzi:D Cudowny:)

    OdpowiedzUsuń
  11. super pomysł :) nie da się jednak zastąpić jajek czymś innym? :D

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam! :) Od miesięcy jst to jedno z moich ukochanych sniadań <3 nie zawsze co prawda mam czas rano bawić się w kuchni, ale gdy tylko idę do pracy na późniejszą godzinę bądź gdy zbliza się weekend, nie potrafię sobie odpuścić^^ Najbardziej lubię w wersji polanej jogurtem i obłożonej plastrami świezego banana <333

    OdpowiedzUsuń
  13. Placek na bogato!!! Ja jem taki praktycznie codziennie, tyle tylko że bez tych wszystkich dodatków- tylko i wyłączenie płatki owsiane i cynamon. I robię go z 6 jajek :))) (jednego całego i 5 bialek)

    OdpowiedzUsuń
  14. znam, jem, co prawda jadam z szynką i pomidorem, nie na słodko :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Naprawdę muszę przestawić się na takiego typu odżywianie. U mnie właśnie jest problem z posiłkami i podjadaniem. Schudnąć nie muszę, ewentualnie zrzucić 2-3 kg, ale konieczne nie jest. Chciałabym bardzo odżywiać się zdrowiej i lepiej. Więc spróbuję zrobić taki placek w niedalekiej przyszłości. ;))

    OdpowiedzUsuń
  16. wstyd się przyznać, ale biorę się za niego i nie mogę się zabrać :D chciałabym spróbować zwykły prosty z płatkami i jajkiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie znam. Z pewnością polubię. Dopisuję do swojej listy do wypróbowania :)

    OdpowiedzUsuń
  18. lubię, ale z powodów diety zrezygnowałam z płatków owsianych... zamiast tego dodaję mielonych orzechów i piekę w silokonowych foremkach do muffinów, mam gotowe, mniejsze porcje na kilka dni:) dodaję do tego owoce i zwykle jajko i śniadanie gotowe:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jacie! Ale pysznie wygląda. Nie wiem czy dałabym radę zjeść całego :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wygląda przepysznie :) A ja jeszcze przed śniadaniem, więc ślinka cieknie ;)

    lifeisyourcreation88.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. wypróbuję :) dzisiaj robiłam placek z twarogu i jaja z dodatkami tj. wiórki kokosowe, rodzynki i siemię lniane a na to masło orzechowe domowej roboty :) mniam.

    OdpowiedzUsuń
  22. wygląda nieźle i pewnie syci na długo ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wow, nie znam, ale za jakieś 7 godzin poznam:)

    OdpowiedzUsuń