niedziela, 8 września 2013

Małe, tygodniowe podsumowanie.

Niedawno wróciłam do domu po wyjazdowym weekendzie. Dlatego dzisiaj zapraszam Was na małe, tygodniowe podsumowanie :)


Potrawa tygodnia
domowe sushi. najlepsze. robione z ukochanym w międzyczasie popijając regionalne piwo. chcecie przepis :D ?

Obrazek tygodnia
rozbawiła mnie mama zębica.


Coś dla siebie 

zrealizowałam jeden z moich planów na wrzesień - chyba widać jaki.

Przyjemność?

kawowa bomba kaloryczna


I podróż. 



Film tygodnia 


Nie będę pisać recenzji, żeby nie psuć przyjemności z oglądania. Wystarczy jak napiszę, że Blue Jasmine jest genialny?


51 komentarzy:

  1. piękne masz rzęsy! Ja też bym chciała, ale przeraża mnie koszt uzupełnienia...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jaki to jest koszt u Ciebie jeśli mogę spytać?

      Usuń
  2. Dokładnie- rzęsy genialne!
    A przepis to na piwo czy na sushi? ;> Hahaha ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze nigdy nie jadłam sushi... i strasznie mi się marzy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łatwo zrobić w domku, więc polecam :)

      Usuń
  4. Kawa wygląda przepysznie, a co do sushi to jakoś nie mogę się przekonać... ale mimo to byłabym wdzięczna za przepis :) może własnoręcznie zrobione mnie nie odstraszy :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Było pyszne, więc przepis jak najbardziej podam, warto spróbować :)

      Usuń
  5. Ja jestem bardzo ciekawa Sushi:) Uwielbiam ryby i owoce morza więc myślę że i to przypadło by mi do gustu:)

    Rzęsy jak rzęsy,ale oczy to masz świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudne podsumowanie :) a przepis na sushi bardzo chętnie, bo właśnie przygotowuję się do przygotowania sushi w domu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie pewnie w środę pojawi się przepis :)

      Usuń
  7. Uwielbiam sushi i mogłabym je jeść codziennie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie lubię sushi. Jadłam raz w życiu i szczerze było ohydne :P Możliwe, że było po prostu źle zrobione, ale póki co nie mam na nie ochoty. Ślicznie bez okularów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jadłaś w jakimś barze czy gdzie?

      Usuń
  9. Byłoby miło, gdybyś podzieliła się przepisem na sushi :) Ślicznie Ci w tych rzęsach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super ,że zdecydowałaś się na soczewki :) Już dawno miałam Ci to zaproponować bo masz piękne oczy a "minusy " niestety bardzo je pomniejszają...Teraz jest pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kawa , ależ narobiłaś mi na nią ochoty! Mmm!
    Szkoda,że nie wolno mi pic jej :(

    Btw. genialna metamorfoza! Gratuluję i podziwiam za wytrwałość!

    OdpowiedzUsuń
  12. Blue Jasmine i twoje rzęsy są genialne :) tydzień widzę, że bardzo udany :)

    OdpowiedzUsuń
  13. dobre podsumowanie, u mnie też jest! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. nie przepadam za sushi, ale Twoje wygląda genialnie - pełna profeska :)
    a co do zdjęcia to nie kojarzę Twoich wrześniowych planów ale strzelam że chodzi o rzęsy :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Jadłam ostatnio sushi, ale przyznam szczerze, że smak nie powalił mnie na kolana. Rzęsy wyglądają świetnie - też muszę sobie takie zafundować. Kawa wygląda przesmakowicie, a "Blue Jasmine" zapowiada się bardzo interesująco.

    OdpowiedzUsuń
  16. Czekam na przepis na sushi. Może w końcu je zrobię!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ślicznie wyglądasz! Zazdroszczę tych rzęs!!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie słyszałam o tym filmie, ale chętnie obejrzę, mam ostatnią fazę na oglądanie filmów, udaje mi się obejrzeć kilka w ciągu dnia co bardzo mnie cieszy bo narobiłąm sobie zaległości w tej materii :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A sushi muszę kiedyś spróbować zrobić w domu chociaż moja koleżanka kiedyś robiła je regularnie i mówiła, że koszt jednego takiego obiadu to jakieś 80zł więc nie wiem czy warto.

      Usuń
    2. Nie, nie 80 zł? To grupa przesada. Nas taka uczta kosztowała ok 20 zł, została połowa alg, wasabi, ryż :)

      Usuń
    3. Hmm, nie wiem, może to porcja dla 4 osób tyle kosztowała? Na pewno chodziło o taką kwotę. 20zł to prawie nic, chyba jednak się skuszę na zrobienie sushi w domu (:

      Usuń
  19. To Twoje naturalne rzęsy, czy przedłużone?

    OdpowiedzUsuń
  20. muszę w końcu spróbować sushi ;) piękna masz te rzęsy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) spróbuj koniecznie!

      Usuń
  21. Jej, jej, jej - ja poproszę ten przepis - wygląda przepięknie i przepysznie ;-)
    A rzęsy są boskie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  22. rzęsiska?
    sama mam już od ponad pół roku i są mega wygodne!

    Pozdrawiam,
    Fit
    _________________________
    www.fashionbyfit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, zdecydowanie to była dobra decyzja :)

      Usuń
  23. Rzęsy masz boskie!!! Też kiedyś miałam przedłużone i to bardzo długi okres, chyba ok 2 lat, jednak jakoś już później miałam coraz to mniej czasu na uzupełnianie i całkowicie zrezygnowałam.
    Sushi uwielbiam, mogłabym jeść cały czas :))

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam sushi chętnie bym zjadła!!!
    I nie wiedziałam że o rzęsy chodzi ale już wiem z komentarzy w/w śliczne są :)
    A ten film mnie już ciekawi.

    OdpowiedzUsuń
  25. bardzo fajne podsumowanie tygodnia:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. nigdy nie jadłam sushi,muszę spróbować <3
    Z chęcia zaobserwuję tego bloga :*

    OdpowiedzUsuń