środa, 4 września 2013

LiMMi - 100% soku z cytryny.

Dzisiaj chciałabym polecić Wam kolejny produkt, który bardzo przypadł mi do gustu i widnieje na liście must have składników w kuchni.

Przedstawiam Wam kilogram cytryn w jednej buteleczce!


























Naturalny smak i intensywny zapach soków Limmi wyciśniętych z najlepszych cytryn i limonek przywołują na myśl obraz skąpanej w gorącym słońcu Sycylii. Dzięki praktycznemu opakowaniu możemy cieszyć się świeżym sokiem z cytrusów nawet przez 9 miesięcy i to bez dodawania zbędnych konserwantów. Przez cały ten czas odczuwalny jest wyraźny zapach olejku eterycznego pobranego ze skórki cytryny oraz kwaśny smaki soku wyciśniętego z kilograma cytrusów.




Sok LiMMi doskonale wzbogaca smak potraw zarówno mięsnych jak i vege. Nadaje się do ryb, sałat, drinków, deserów, herbaty. Faktycznie ma bardzo świeży, kwaśny i przyjemny smak południowych cytryn. Ładne, poręczne opakowanie pozwala na łatwe wydobycie soku z buteleczki. Oczywiście zaraz ktoś powie po co taki produkt, skoro można codziennie wyciskać sok ze świeżej cytryny. Dla wygody. Bo można go wszędzie ze sobą zabrać, bo waży mniej niż kilogram cytryn, bo nie każdy ma wyciskarkę do cytrusów pod ręką. I przede wszystkim cytryny nie o każdej porze roku smakują tak samo. Sezon na owoce cytrusowe zacznie sie niebawem - zbiory mają miejsce w połowie listopada i trwają do mniej więcej marca - przy założeniu, że jest dogodna pogoda. Wiosną i latem cytryny nie smakują już tak dobrze - wtedy warto sięgać po sok z tych świeżych, dobrych, soczystych. 

Na rynku dostępny jest również sok z limonki. 
Znacie firmę LiMMi? 

20 komentarzy:

  1. znam i bardzo lubię sok z limonek.

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślałam, że taki idealny sok nie istnieje, a tu proszę. Gdzie go można dostać? Przyznam, że nigdzie jeszcze go nie spotkałam, a czuję, że i u mnie byłby to must-have ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo interesujący produkt, nie znam tej firmy niestety i nigdzie nie widziałam tego soku, muszę koniecznie poszukać, uwielbiam wodę z cytryną! a muszę przyznać, że z takim sokiem jest mniej kłopotu niż wyciskanie ciągle cytryny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie słyszałam o tej firmie. :) ale myślę, że warto spróbować ten sok. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. No i ja też jeszcze nie widziałam tego produktu,ale wiem że teraz rozejrze się za nim przy najbliższej okazji:)

    Dla mnie to jeszcze mogłoby byc coś takiego z czosnku:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O fuuuu! :D Na sok czosnkowy nawet bym nie wpadła, nie mówiąc o wypiciu... :D

      Usuń
  6. Nigdy się z tym nie spotkałam jeszcze xP

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurka wodna, teraz tylko trzeba znaleźć sklep, gdzie to-to można kupić.

    OdpowiedzUsuń
  8. muszę zakupić :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. O, lubię takie specyfiki, kupię jak spotkam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja i tak pozostaję wierna starej zwykłej elektrycznej wyciskarce do cytrusów - robię na niej często sok pomarańczowy do picia, lub lemoniadę. :D

    OdpowiedzUsuń
  11. jednak wolę cytrynę w naturze ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja chyba też wolę kupić cytrynę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. wow!! Myslalam, ze teraz prawdziwy w sklepach jest jedynie sok pomidorowy :P

    OdpowiedzUsuń
  14. W Almie w ogóle mają ciekawe rzecze (; Wybieram się tam po olej kokosowy. Przy okazji zerknę na ten sok Limmi (;

    OdpowiedzUsuń
  15. too musi byc megaaa kwaśne ale na pewno dobre bo ja lubię cytryny :)

    wiem wiem byliśmy w dolinie 5 stawów :)

    OdpowiedzUsuń
  16. muszę sprawdzić... ciekawe czy podobnie działałby w porannej wodzie z cytryną i miodem

    OdpowiedzUsuń