poniedziałek, 2 września 2013

Jestem w 10 - tego się nie spodziewałam :)

Kochani!
Zaskoczyła mnie dzisiaj wiadomość, żę STOP WISHING, START DOING według statystyk jest jednym z 10 najpopularniejszych fitblogów w sieci.

Zajmuje miejsce 6 - co jest dla mnie ogromnym wyróżnieniem i powodem do radości.
Ale to wszystko dzięki Wam. Bez Was tego by nie było. Z tego miejsca bardzo, bardzo dziękuję. Jest to niewątpliwie motywacją do dalszego blogowania i w tym trudnym dla mnie czasie - zastrzykiem optymizmu.

Zestawienie 10 najlepszych fitblogów w siecie w tym miejscu.





DZIĘKUJĘ!!!!

20 komentarzy:

  1. Bardzo lubię Twojego bloga i uważam, że w 100% zasłużyłaś by znaleźć się na tej liście :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zasłużyłaś na to bez wątpienia:) Gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję. :)
    Zasłużyłaś na to Twój blog jest świetny!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulację i życzę pierwszego miejsca :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje zasłużyłas na to ;) tez tak uważam

    OdpowiedzUsuń
  6. gratulacje :) w pełni zasłużone :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam wiele fitblogów,ale cieszę się,że trafiłam akurat na Twój,bo lubię przeglądać Twoje wpisy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. jesteś w pierwszej 10, bo masz fajnego bloga, jesteś naturalna, szczera i ciekawie piszesz:) od dawna do Ciebie zaglądam i z pewnością nie przestanę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. oczywiście, że widzialam !! Gratuluję!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bo dobrze się Cię czyta :) Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń