piątek, 23 sierpnia 2013

Piłka rehabilitacyjna - ortopedyczny24.

Zawsze chciałam spróbować ćwiczeń z piłką. Wiecznie szukałam wymówek - to nie dla mnie, to zbyt statyczne, mam za mało miejsca w pokoju, jak ja ją napompuję, gdzie ją będę trzymać?
Gdy zaczęłam pracę obserwowałam zmagania moich pacjentów na piłkach rehabilitacyjnych. Ćwiczenia wymagały od nich wiele wysiłku, skupienia i zaangażowania. Pomyślałam - czemu by jednak nie spróbować?

Dzięki współpracy ze sklepem Ortopedyczny24 mam okazję testować piłkę rehabilitacyjną. I już teraz wiem, że będzie to nieodłączny element moich treningów.


Piłka rehabilitacyjna ABS to doskonały przyrząd do ćwiczeń, mających na celu poprawę naszego stanu zdrowia, kondycji oraz likwidacji wad postawy. Piłka rehabilitacyjna została wykonana z materiału, który uchroni nas przed upadkiem nawet wtedy, jeśli piłka legnie uszkodzeniu. Piłka jest wyjątkowo wytrzymała i bezpieczna. Szczegołnie polecana jest dla kobiet w ciąży oraz osobom w podeszłym wieku, które chcą zachować aktywność fizyczną.

Informacje techniczne 

  • piłka z serii ARmedical Active Line
  • wykonana z materiału, który chroni nas przed wybuchnięciem piłki
  • idealna do rehabilitacji i ćwiczeń równoważnych
  • idealna przy schorzeniach kręgosłupa, koryguje wady postawy
  • idealna dla kobiet w ciąży, redukuje napięcia w dolnej części kręgosłupa
  • wspomaga mobilność kręgosłupa, wzmacnia mięśnie grzbietu

Do piłki załączona jest pompka, co jest bardzo wygodnym rozwiązaniem.
Do wyboru mamy cztery kolory piłki - czerwoną, niebieską,zieloną i srebrną - kolor zależny jest od wysokości osoby ćwiczącej. Więcej informacji tutaj.



Utrzymanie pozycji początkowo jest trudne. Wymaga wiele wysiłku i wbrew pozorom - idzie się solidnie zmęczyć!

Już wkrótce propozycje ćwiczeń z piłką :)

18 komentarzy:

  1. Też chciałabym taka piłkę, ale mam za mało miejsca :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Firmy z którymi współpracujesz same się do Ciebie odezwały czy Ty nawiązałaś kontakt ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Piłka jest przegenialna i powiem jedno - nie wygląda na wredną, a czyni rasowe zakwasy :) Miałam okazję brać udział w zajęciach z fitballu i powiem jedno - jest moc ;)) Już Ci zazdroszczę

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie znajdziesz propozycje ćwiczeń: http://fit-fit-and-fit.blogspot.com/2013/08/cwiczenia-z-pika-gimnastyczna.html#gpluscomments Zapraszam i pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja znalazłam bardzo fajne ćwiczenia z piłką, naprawdę dają w kość
    http://fitness-all-day.blogspot.com/2013/05/cwiczenia-z-pika-gify.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że używasz moich ćwiczeń. Piłeczka super sprawa :)

      Usuń
    2. też się cieszę,że ich używam :)

      Usuń
  6. Fajny pomysł! Widziałam parę takich ćwiczeń na youtube. Wyglądają ciekawie :)
    Podobno można tą piłką zastąpić krzesło by wzmacniały się mięśnie i np pracować przy stole jednocześnie utrzymując równowagę. Ale to już chyba dla zaawansowanych.

    OdpowiedzUsuń
  7. Już nie raz myślałam o tym. Wydaje się to dość ciekawe:)

    Słyszałam również że można używać jej np.zamiast krzesła co pozwala na korygowanie postawy:)

    Same zalety:) Muszę wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  8. stale rozważam zakup takiej piły i stale coś nie wypala :)

    OdpowiedzUsuń
  9. z niecirpliwością czekam na pomysły odnośnie ćwiczeń z piłką :) swoją zakupiłam chyba już pół roku temu i dotychczas ćwiczyłam na niej raptem 2 razy (znalazłam 20 minutowe ćwiczenia na yt) ale tak to ciężko było mi coś znaleźć w internecie. Ale za to często na niej siedzę, nawet podczas jedzenia :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygląda całkiem ciekawie (; Teraz nic innego jak czekać na Twoje kolejne wpisy :D
    Co prawda takiej profesjonalnej piłki nie mam, ale pamiętam, że jako małe dziecko miałam taką OGROMNĄ! kolorową, na której się skakało :D Była genialna ;P

    OdpowiedzUsuń
  11. mam taka sama piłke! niestety mi jakos cwiczenia na niej nie podchodza, po prostu jakos tak samej jest ciężko! ale brzuchy czasem na niej robie... :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zrób sobie jakiś siłowy z piłką na próbę- ja uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Czekam na propozycje ćwiczeń. Pierwszy raz próbowałam piłki na rehabilitacji i nie potrafiłam się utrzymać. Zleciałam na matę a emeryci mieli ubaw :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Taką piłkę ma moja siostra :) Jakie ćwiczenia na niej proponujesz? Odbiegając..Ładna jesteś :)

    Bardzo bym chciała abyś stała się częścią ideii, którą właśnie tworzymy :) Tematyka oscyluje w tematy Ci bliskie - ćwiczenia, dieta ale także zaburzenia odżywiania. Widzę, że jesteś biegła w tym temacie także przyda się każda opinia. Zapraszam -> http://dzisiejsza-nadzieja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ćwiczenia na piłce rehabilitacyjnej są fajne, wygodniej się ćwiczy niż ma macie, a do tego ze świadomością, że całe ciało pracuje... Anka

    OdpowiedzUsuń