wtorek, 27 sierpnia 2013

Nowe wyzwanie - połączenie pasji i nauki :)

Śpieszę z ważną informacją.
Od października nowe studia.
Nowe wyzwanie.
Już nie mogę się doczekać :)




W końcu mam możliwość połączenia nauki z pasją. Nic tak nie cieszy jak możliwość realizowania się i dalszego szkolenia. Mam nadzieję, że dzięki studiom wzbogacę swoją wiedzę i doświadczenie, będę mogła skuteczniej motywować i pomagać tym, którzy tej pomocy oczekują i potrzebują.

Łaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :))

34 komentarze:

  1. Jaki kierunek? Chyba nie jestem wystarczająco poinformowana :) Mimo wszystko życzę powodzenia i miłej nauki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na czarnym logo jest napisany kierunek :D

      Usuń
    2. Ja to czasem naprawdę myślami jestem gdzie indziej ;P Nominowałam Cię do The Versatile Blog Award. Więcej informacji znajdziesz na moim blogu :)

      Usuń
  2. Nigdy przedtem nie słyszałam o takim kierunku - ale brzmi ciekawie, zwłaszcza ze względu na Twoją pasję :)
    Z ciekawości - robisz dwa kierunki w tym samym czasie, czy już skończyłaś jedne studia?
    Pozdrawiam,
    Magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem już psychologiem, a teraz robię podyplomowe :)

      Usuń
    2. W takim razie życzę powodzenia w dalszym samorozwoju :) Moim zdaniem to super plan :)

      Usuń
  3. Ja zastanawiałam się nad kursem z żywienia oraz na instruktora fitness,ale narazie są to tylko myśli:) Mam nadzieję że coś z tego wyjdzie:)

    A Tobie gratuluję i trzymam kciuki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja chciałam na dietetykę, ale mnie nie przyjęli, życie jest brutalne xD

    OdpowiedzUsuń
  5. o mamo, mój wymarzony kierunek <3

    OdpowiedzUsuń
  6. To już nie psychoterapia ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze mnie jednak nie stać za rok :)

      Usuń
  7. Powodzenia :)
    apraszam do Siebie http://trendykate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Na jakiej uczelni jest taki kierunek?

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję! :) Bardzo fajnie, że chce Ci się dalej rozwijać po skończonej psychologii. Będę czekać na relacje i Twoje pierwsze wrażenia. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ojej prawde mowiac zazdroszcze :) I mam nadzieje ze studia spelnia Twoje oczekiwania!

    Kto wie, moze po magisterce bede miala czas i zapal na takie douczanie sie

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, świetnie to wygląda, ciekawe jak taki kierunek będzie wyglądał w praktyce ;-) Na jakiej uczelni go otwarli?

    http://projekt-bitch.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Kierunek na pewno będzie ciekawy ;) Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Czyli jesteśmy w tym amym wieku :) kurde kierunek naprawdę bardzo ciekawy. Powinien Ci się przydac, a połączenie pasji z nauką to sama przyjemność :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zazdroszczę i z całego serducha życzę powodzenia :) Koniecznie relacjonuj wrażenia ;]

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawy kierunek :-) mam nadzieję, że spełni Twoje oczekiwania, powodzenia!:-)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetnie :) mam nadzieję, że będą interesujące i życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  17. No to miałam nosa do kierunku :) Powodzenia życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. No to gratulacje!! :-) Dobrze wiedzieć, że są ludzie którzy potrafią połączyć pasję z pracą i nauką.
    Pozdrawiam Paweł Zieliński

    http://twojwybortwojaprzyszlosc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. kurde, zazdroszczę !
    przyszłościowy kierunek :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow, to chyba kierunek wręcz stworzony dla Ciebie! Powodzenia :D

    OdpowiedzUsuń
  21. oh nie wiem czemu, ale mój post się nie dodał :< w każdym bądź razie: to wspaniale, że masz możliwość połączenia pasji z nauką, nie każdy ma na to szansę, więc cieszę się z Twojego szczęścia i życzę powodzenia! :) ja chciałabym zrobić jakiś kurs dotyczący fitnessu i dietetyki, mam nadzieję, że uda mi się znaleźć jakieś odpowiednie szkolenia, nie myślę o studiach w tym kierunku, ponieważ co do tego mam inne plany, a mianowicie logistyka na politechnice lub informatyka i ekonometria na uniwersytecie ekonomicznym ;) moje zainteresowanie są dość zróżnicowane, jednak mam nadzieję, że wszystko uda mi się pogodzić :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten kierunek to spelnienie moich marzen.. ;) Moj brat bedzie studiowal na swps, tylko grafike ;) Fajnie tam masz w srodku :P

    Pozdrawiam i zyczę powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. super kierunek :)najlepiej studiować coś, co jest spełnieniem marzeń :D gratulacje i powodzenia :D

    OdpowiedzUsuń