środa, 14 sierpnia 2013

Migawki tygodnia i interesujący artykuł.



1. Ziołowy ogródek w wersji okrojonej.
2. Oliwa z oliwek z chilli - niedługo wersja homemade.
3. Nowy talerzyk - to już chyba zboczenie :)
4. Piękne boróweczki.

Dzisiaj wpis na szybko - zdjęciowy :)
1. Nowa letni i miseczka i świeżo zerwany szpinak.
2. Tarta z mascarpone i świeżymi owocami.
3. Śniadanie idealne.
4. Gotowany kurczak na lunch w pracy.
1. Yellow manicure.
2.Somersby w drodze nad morze.
3. Gofr z misiem.
4. Łosoś ładnie podany.
1. Powrót do ciemnego koloru :)
2. Przed bieganiem.
3. Cudowny prezent.
4. Jeszcze ruda.

Zachęcam do lektury artykułu. Jestem ciekawa Waszych opini.






29 komentarzy:

  1. Ale Ty jesteś ładna ^^ a śniadanie idealne byłoby idealne również dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. przeczytałam artykuł i mam mieszane uczucia. Prawdą jest, że teraz gdzie nie spojrzeć, widzi się dzieciaki z nadwagą - kiedyś to zjawisko nie było tak częste. Ale jestem zdania, że każdy decyduje o tym jak wyglądają jego posiłki. Jeśli wpierdalasz ziemniaki i bitą śmietanę pogódź się z tym, że przytyjesz. I nie rób z siebie potem ofiary.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Często nadwaga jest efektem choroby. Można na każdy posiłek jeść 2 marchewki i nadal tyć. A człowiek i tak pewnie powie, że żre ile wlezie. Największy problem jest z podejściem ludzi do takich osób. W naszych realiach najpierw się ludzi ocenia a potem poznaje. Smutne.

      Usuń
  3. Uwielbiam owoce ;***
    Jedzonko wygląda na smaczne i przede wszystkim zdrowe :)
    Zapraszam do mnie:
    http://zdrowo-treningowo.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. W takim ciemnym kolorku Ci ślicznie:) Piękną masz buźkę,taką naturalną:)

    A śniadanko idealne rzeczywiście idealne:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdzie nie zobaczę borówek, to zawsze pięknie wyglądają :) Ja zazwyczaj jem taki mrożony szpinak, ale z chęcią przerzuciłabym się na ten świeży. Wygląda bosko :) Śliczne paznokcie =) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świeży doskonale smakuje zrobię z niego paste z lososiem :)

      Usuń
  6. Swietne zdjecia!! Łbie oglądać taki kawałek Ciebie :))
    Co do artykułu, mam mieszane uczucia. Będąc dzieckiem- z reguły karmią nas rodzice, ale pozniej? Raczej kazdy z nas jest odpowiedzialny za to, co wkłada na talerz....

    OdpowiedzUsuń
  7. Też mam mieszane uczucia, jak byłam mała to do najchudszych nie należałam, ale teraz decyduję sama za siebie. W artykule pisało, że jak nazwiesz murzyna czarnym to Cię pozwie, ale z drugiej strony przecież się nie wybieli, prawda ? A jak jesteś gruba to wyłącznie od Ciebie zależy czy schudniesz czy będziesz dalej obżerać się ciastkami i płakać, że jesteś gruba...

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie dziwię się, ze kupiłaś kolejny talerzyk. Też bym go wzięła ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Borówki...MNIAM :) dobre są też maliny.
    Pozdrawiam Paweł Zieliński

    http://twojwybortwojaprzyszlosc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Artykuł jak artykuł, co raz więcej otyłych dzieci, a gdzie rodzice? Za 5,10,15 lat też będą ubolewać nad swoim losem, że to wina rodziców, a wszyscy wokół dokuczali...

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię takie mixy zdjęć :) Ten przedmiot z Marilyn to termokubek? Bo nie mam pewności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie :( to puszka w której trzymam kawę :)

      Usuń
  12. Artykuł mocny. Uważam, że powinno się uświadamiać społeczeństwo, że często otyłość jest wynikiem choroby. Jednak tyle się słyszy, że Polska przoduję w rankingach, jeśli chodzi o otyłość wśród dzieci. Jeśli nie zacznie się pracy od podstaw, od uświadamiana rodziców, że liczy się jakoś a nie nadmiar to nic się nie zdziała. Rośnie nam pokolenie otyłych ludzi z problemami emocjonalnymi. Ja jestem za tym, że najlepszym lekiem na depresje czy problemy emocjonalne jest ruch. I to powinno być propagowane i nagłaśniane.

    OdpowiedzUsuń
  13. Taką tartę właśnie chcę zrobić, masz jakiś sprawdzony przepis? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdzieś mam poszukam i dam znać :)

      Usuń
  14. Jaka szczuplutka laska z Ciebie!
    A ten talerzyk z poziomkami boski! też taki chcę! gdzie go kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  15. Talerzyk przesłodki :) I narobiłaś mi smaka na borówki ;P

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne zdjęcia! Masz śliczny żółty kolorek na pazurkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie wyglądasz.
    Śliczne fotki.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja na temat otyłości mam takie zdanie, że przede wszystkim jest ona olbrzymim zagrożeniem dla zdrowia i z tym trzeba walczyć. Jeśli ktoś jest otyły z powodu stylu życia jaki prowadzi, to powinien ten styl życia zmienić - tzn. zacząć się ruszać i inaczej odżywiać. Jest też wiele osób, które tyją z poważniejszych powodów, np. mają zaburzenia hormonalne... To też bardzo częsta przyczyna otyłości, przede wszystkim u kobiet, ale tutaj znowu - to się leczy. Sama doskonale wiem o tym, że z hormonami jest bardzo trudno wygrać, to nie jest łatwa walka i potrzeba dużej determinacji, ale przecież warto... Jest mnóstwo kobiet, które przechodzą metamorfozę, to jest naprawdę osiągalne, trzeba przede wszystkim CHCIEĆ.

    OdpowiedzUsuń
  19. Sledze Twoj blog od dawna.
    Jakie masz juz boskie nogi!! WOW!!
    Ile masz teraz cm w udach? Sa takie szczuple!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Zioła w doniczkach <3

    Myślę, że w ciemnym kolorze jest Ci o wiele lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  21. powrót do ciemnych włosów na + !!! ;)

    OdpowiedzUsuń