piątek, 30 sierpnia 2013

Kto zaspał ma jeszcze 4 miesiące:P

Pamiętacie o swoich postanowieniach noworocznych? Na jakim etapie ich realizacji jesteście? Może stoicie w miejscu? Jeśli jeszcze nie zaczęłyście ich realizować, albo z jakichś przyczyn przerwałyście, ten post ma na celu pomóc zacząć, bądź powrócić na dobry tor:)

Zróbcie rachunek sumienia, zastanówcie się czy zmiana jest dla Was na tyle ważna, żeby wziąć się w garść i 4 miesiące - 121 dni -  ciężko popracować.

Zbierzcie swoje cele, wybierzcie najważniejsze i motywujcie wszystkich wokół, żeby je zrealizować. 

Nie trwaj w miejscu, nie ma nic gorszego niż bierność. Zacznij działać, weź los w swoje ręce. Udowodnij, że potrafisz. Bo kto jak nie Ty? Bo kiedy jak nie teraz?

Stań oko w oko ze swoimi słabościami, pokonaj je. I nie poddawaj się, nawet gdy nadejdą chwile zwątpienia. A nadejdą.

Akcja ma na celu zmotywowanie Was do pracy nad sobą - nie tylko tej fizycznej, ale również psychicznej. Bo wszystko zaczyna się w głowie. Odpowiednia motywacja, plan działania i znajomość środków, który mają pomóc w osiągnięciu celu to podstawa.

121 dni to dużo i mało. Więc nie czekaj, tylko zacznij działać.

Chcesz schudnąć?
Poprawić jakość swojego ciała?
Podnieść pośladki i wyszczuplić uda?
No to na co czekasz?

Stop wishing. Start doing!

Ciesz się. Baw. Sprawiaj sobie radość. Inspiruj. Motywuj. To Twój czas.

Jeśli chcesz przystąpić do akcji czytaj dalej :)

Podstawowym krokiem jest zgłoszenie pod tym postem chęcia wzięcia udziału w akcji 121 dni do idealnej sylwetki.

Pobierz banner, umieść go w widocznym miejscu razem z odnośnikiem do tego posta.



Zrób zdjęcia swojej sylwetki - dokonaj pomiarów ciała - zmierz się centymetrem. Jeśli wyrażasz zgodę, adres Twojego bloga zostanie umieszczony na liście, która pojawi się na blogu i fanpejdżu na fejsbuku.

Dokonuj podsumowań pierwszego dnia każdego miesiąca.

Zastanów się nad tym co chcesz osiagnać i stwórz plan działania - niech będzie to plan realistyczny i możliwy do wykonania.

No to co? Jesteś z nami?


26 komentarzy:

  1. Kama z nieba mi spadłaś z tą akcją (;
    Potrzebuję jakiegoś motywacyjnego motorka. Na wszystko się zgadzam i czekam na banner. A ci ważniejsze- na inne osoby! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łuuuuhu mamy pierwszą ochotniczkę - super! I już akcja ma sens :)

      Usuń
  2. Fajna akcja - chętnie dołączę - taki 1 września to zawsze dobry dzień za rozpoczęcie działań ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo motywujący post. Chyba odkopie moją karteczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odkopałam post z postanowieniami noworocznymi - miałam zdać do ostatniej klasy - jest ;) Powiększyć biblioteczkę o 25 książek - prawdopodobnie jest, rozwijać swoje pasje - jest. I najważniejsze - utrzymać figurę. W miarę jest, ale urosłam przez ten rok 4cm, więc mi to nie przeszkadza.

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się to wyzwanie. Tylko jednak boję się , że nie wytrwam i znowu się zawiodę na samej sobie :( Jednakże postaram się i wytrwam licząć od wczoraj (day 2)/ Bardzo dziękuje , że czytasz mój blog.. Bardzo mnie to w tej chwili uciesyzło ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po to jest właśnie ta akcja i realny czas dokonania zmian. Gdy będziesz z góry zakładać, że nie wytrwasz, wątpić w to - to jak samospełniające się proroctwo - podświdomie będziesz dążyła do porażki. Uwierz w siebie, gdy zobaczysz zmiany dostaniesz skrzydeł!

      Usuń
  6. Hmmm... Miałam w sumie dwa postanowienia- znaleźć miłość i schudnąć. Pierwsze wykonane zostało 18 dnia nowego roku i trwa do dziś, drugie niestety niewykonane. Jestem z Wami! :) Oczywiście wyrażam zgodę na umieszczenie bloga na liście i zaraz wklejam wkleję banner :)
    http://projekt-doskonalosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też bardzo chętnie wezmę w tym udział, mam nadzieję, że mężczyźni też mogą brać udział ? :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jasne, że tak. Nie ma dyskryminacji :D

      Usuń
  8. Dziękuje Ci strasznie za ten post!!! Naprawdę już byłam przy granicy poddania się przez słabości. Dołączam do akcji, nie dam się i będę dzielnie działać z Wami. <3 Jeszcze raz Ci dziękuje.
    Oczywiście również wyrażam zgodę na umieszczenie bloga na liście wkleję baner jak tylko wejdę na komputer.
    dojscdoperfekcji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja za to nigdy nie robię postanowień :D

    OdpowiedzUsuń
  10. o widzisz, tez musze wyrobowac :)
    z postanowieniami stoje całkiem ok, ale pewnie nie dam rady przeczytac 100ksiazek :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Chętnie dołączę do akcji i listy blogów. Baner już jest: helenabloguje.blogspot.com Pozdrawiam serdecznie i trzymam kciuki za wszystkich uczestników (:

    OdpowiedzUsuń
  12. super :) dołączam się bo jest jeszcze kilka rzeczy do zrobienia a i tak planowałam od września narzucić sobie reżim :D 121 dni to idealny czas, zaraz wklejam baner, no i oczywiście wyrażam zgodę na umieszczenie bloga fitnessowaviola.blogspot.com na liście :)

    OdpowiedzUsuń
  13. baner wklejony :) wyrażam też zgodę na umieszczenie bloga na liście :)
    mam nadzieję że w końcu uda mi się wygrać z moimi słabościami!
    http://magda-my-own-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. ja też ja też ja też :> zdjęć nie zrobie bo sie wstydze pokazywać tłuszczyk ale na bloga zapraszam shitforfit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Pomimo iż z akcją spóźniłam się o jeden dzień to i tak się zgłaszam, a zważywszy na fakt, że również zaczęłam zmieniać swój wygląd i chce się pozbyć zbędnych kilogramów, piszę się na tą akcję, bo łatwiej w grupie niż samemu walczyć o siebie :)

    Pomiary zrobione, zdjęcia też aczkolwiek te tylko dla własnego użytku bo nie ma się czym chwalić :P
    Banner wklejam i zgoda na umieszczenie mojego bloga na liście również jest :)

    http://i-changemyself.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. aaa i zgoda oczywiscie rowniez jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przyłączam sie :) baner umieszczony będzie dzis albo jutro i zgoda tez jest :)

    OdpowiedzUsuń
  18. hej hej, dołączam się od jutra (opóźnienie spowodowane chorobą :) ).

    OdpowiedzUsuń
  19. A ja się cofam do tego posta (dwa razy podchodziłam) i też chcę jeszcze dołączyć! (o ile mogę;]) ;D
    Kopiuję banerek, wymiary są (tragiczne względem ostatnich... dlatego może po porównaniu je dopiero opublikuję;(( ), i wyrażam zgodę na dopisanie do listy - powinna być podwójna motywacja! ;D

    OdpowiedzUsuń