sobota, 13 lipca 2013

Spokojna sobota i porzeczkowo-jagodowy koktajl :)kok

Dzisiejsza sobota należy do jednego z najspokojniejszych dni w tym miesiącu. Mogłam się wreszcie wyspać, spokojnie wypić kawę i zjeść śniadanie - bez pośpiechu i nerwowego zerkania na zegarek. Wyjęłam część ubrań do spakowania, dokończyłam zakupy i już myślami wybiegam w przyszłość. To moje pierwsze wyjazdowe wakacje od kilku lat. I choć moja sylwetka nie jest wymarzoną, to bez kompleksów mam zamiar wychodzić na plażę, aktywnie spędzać czas, wylegiwać się z książką na leżaku, sącząc drinka z parasolką. Chcę by była to podróż również w sensie metaforycznymi. Będąc w innym miejscu mam tendencję do głębszego spoglądania w siebie, zastanawiania się co dalej, a co za mną. Planowania, układania, segregowania i wyrzucania.

Popołudnie również mija spokojnie, bez pośpiechu. Odpaliłam grilla - na balkonie - każde miejsce jest dobre, gdy nie ma się własnego domu czy rekreacyjnej działki :)




Sezon grillowy zaczął się już dawno temu, a to dopiero moje drugie podejście. Uwielbiam szaszłyki i warzywa z grilla, ale nie pogardzę też karkówką i drobiem :)

A na deser - owocowy koktajl - dziecinnie prosty, niesamowicie smaczny :)

Koktajl porzeczkowo-jagodowy. 


Składniki
- jagody
- czerwone porzeczki
- brązowy cukier
- mleko


Najlepiej spożywać schłodzony :) Mimo jesiennej pogody - czuję lato :)

15 komentarzy:

  1. mniam!

    Pozdrawiam,
    Fit
    ______________________________
    www.fashionbyfit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Pychota,tęsknię za polskimi owocami ....

    OdpowiedzUsuń
  3. Grill....chyba zgłodniałem :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. mam porzeczki, bez jagód. myślisz że mogą być?:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie "odpaliłabym" takiego grilla na balkonie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurczę, nie jadłam jeszcze jagód w tym sezonie, muszę nadrobić! Co do wyjazdu, pewnie, że korzystaj z niego jak tylko się da, po to są takie wyjazdy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zachęciłaś mnie do zrobienia koktajlu! :) a jeśli chodzi o grilla to ja uwielbiam pieczony filet z kurczaka natarty ziołami i przyprawą do kebaba. Pycha!

    OdpowiedzUsuń
  8. ja też zdecydowanie czuję lato :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystko wygląda smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam takie sezonowe koktajle :)

    OdpowiedzUsuń
  11. taki grill to samo zdrowie
    mmmm :)
    nie mogę się doczekać kiedy w końcu będę w Anglii z moim chłopakiem
    uwielbiam gotować dla kogoś
    dla samej siebie nie chce mi się kombinować
    obiecaliśmy sobie, że będziemy bardzo zdrowo się odżywiać i już uśmiecham się na samą myśl

    ściskam mocno

    OdpowiedzUsuń
  12. Hm ciekawy pomysł na koktajl - muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gdybym miała elektrycznego grilla już dawno bym go odpaliła! Niestety na razie muszę obejść się smakiem i kombinować inaczej :) A koktajle to ostatnimi czasy moja dobrowolna codzienność :)

    OdpowiedzUsuń