piątek, 5 lipca 2013

Rowerem przed siebie.

W przerwie zaciekłego pojedynku Murray vs Janowicz znalazłam czas na napisanie posta.
Totalnie zrelaksowana w domowym zaciszu, wyciszona, spokojna, popijam Muszyniankę - myślę, że czas na opinię wody - lada dzień na blogu.

Wczoraj dotarł do mnie mój nowy nabytek. Pierwsza przejażdżka za nami :)


Zdecydowałam się na kupno miejskiego roweru, z koszykiem. Chorowałam na niego od dłuższego czasu, w końcu udało mi się zrealizować plany.



Jeździ się bardzo wygodnie. Jest przyjemnie. I o to chodzi.

30 komentarzy:

  1. ale piękny!

    Pozdrawiam,
    Fit
    __________________________
    www.fashionbyfit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. rower to zakup którego zdecydowanie muszę dokonać - juz tak się zbieram i zbieram ale jakoś słabo mi idzie...

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi też się taki rower marzy ;)
    Piękny i mam nadzieję, że tak jak piękny tak wygodny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudny też mam go w obserwowanych, ale czekam na jakieś zbyteczne fundusze które będę mogła na niego przeznaczyć.

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny! kocham miejskie rowery, według mnie są nie dość, że urocze to jeszcze mega wygodne ;)
    też oglądałam pojedynek janowicza i straszna szkoda, że przegrał :(

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam rowery miejskie <333

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaki dziewczęcy :) Ładny, ale sama bym się nie zdecydowała na taki rower (nie w moim stylu).

    OdpowiedzUsuń
  8. ojaaaaaaaaa!!! Jest przecudnie piękny- zakochałam się od pierwsze wejrzenia- też chcę taki. Gdzie można taki znaleźć?

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniale uroczy! Marzę o takim rowerku...

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaki uroczy rower :) Bardzo ładny. Mój niestety ukradli jakiś czas temu...

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładny rower :-) teraz aby tylko służył przez wieeele kilometrów.
    Pozdrawiam Paweł
    http://twojwybortwojaprzyszlosc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Marzy mi się taki miejski rower, ale niestety na razie muszę zadowolić się swoją "damką". :)

    OdpowiedzUsuń
  13. cudowny :) ja to mam słabość do rowerów :)

    OdpowiedzUsuń
  14. piękny, ale nie na moje kilkudniowe wycieczki:)

    OdpowiedzUsuń
  15. lubię rowery miejskie w białym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ja niedawno odebrałam stary rower mojego dziadka z naprawy i teraz mam elegancki fioletowy rower miejski, śmigam na nim wszędzie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. słodziak, nie rower! piękny. ja też teraz się z moim praktycznie nie rozstaję : )

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja też choruję na ten rower! obiecałam sobie jego kupno, jak tylko spłacę laptopa:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Genialny rower! Marzy mi się taki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  20. śliczny :) kocham rowery! mam podobny tylko inny koszyczek i kolor pudrowy róż :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczny :D Zazdroszczę takiego roweru :)

    OdpowiedzUsuń