wtorek, 2 lipca 2013

Lista na lato.

Wbrew pozorom mamy kalendarzowe lato :) Pogoda nie rozpieszcza, jest zmienna i zaskakująca. Jednak wciąż mam nadzieję, że prawdziwe lato nadejdzie. Dlatego postanowiłam przygotować listę rzeczy, które w tegoroczne lato mam zamiar zrobić :) Zapraszam,

1. Dużo aktywności na świeżym powietrzu. Bieganie, jazda rowerem, ćwiczenia siłowe w parku, pilates z piłką w ogrodzie, gra w tenisa i badmintona. 

2. Wybrać się na piknik :)


3. Grillować i ogniskować ze znajomymi. Latem uwielbiam wszelkie imprezy w plenerze. Pieczona kiełbaska, kaszanka i pierś z kurczaka obdymione dymem z ogniska smakują wyśmienicie. Pieczone ziemniaczki wyciągane z dogaszającego żaru przypominają mi dzieciństwo. A noc pod niebem z gwiazdami, z ludźmi których kochasz zawsze będzie niezapomnianą.

4. Uwieczniać wschody i zachody słońca. Ze wschodami może być problem, ale kilka bajecznych zachodów udało mi się uchwycić.



    


5. Kupić długą spódnicę. Już mam upatrzoną :)



6. Zrobić domowe lody na patyku 


7. Wylegiwać się nad morzem. W tym roku wybieram się do Grecji :)


8. Cieszyć się darami lata i porobić zapasy na zimę. Zrobić smaczne dżemy truskawkowe i nalewki malinowe.

9. Malować paznokcie wyrazistymi lakierami :) 

10. Wybrać się na długą przejażdżkę rowerową. Dzisiaj kurier przywiózł nowy rower - wkrótce się pochwalę :)

11. Zatańczyć w deszczu.

12. Zasnąć pod gołym niebem - na hamaku, huśtawce, plaży czy po prostu na kocu. Totalnie zrelaksować się, wyciszyć, odpocząć, zatrzymać się.

13. Dużo fotografować :)

14. Dużo czytać i pisać o tym. Wrócić do systematycznego blogowania - chociaż chyba najlepszym czasem jest jesień, więcej czasu spędza się w domu. 

15. Być szczęśliwa i dużo się śmiać.




A jakie Ty masz plany na lato? 

24 komentarze:

  1. Ale pozytywna ta Twoja lista :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Super ta Twoja lista:) Bardzo optymistyczna:)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna lista :D jeszcze bym dodała oglądanie spadających gwiazd :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jeszcze dopisałabym do listy szalony pocałunek w deszczu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piknik i spódnica maxi też mnie to dotyczy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też muszę sobie taką listę stworzyć. Zainspirowałaś mnie ;)
    PS. Ostatnie zdjęcie jest prześliczne po prostu!

    OdpowiedzUsuń
  7. to Ty na zdjęciach ? cudownie śliczna :)
    a co do listy - w końcu coś, co ktoś robi z przyjemności, dla ciała i ducha :) super !

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo pozytywna lista. Żeby się spełniła! Pięknie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  9. Też mam podobne plany, niektóre już wypełniłam ;) Bardzo ładnie i pozytywnie wyglądasz na zdjęciu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lista bardzo fajna i AKTYWNA :-) Widać, że chcesz wypocząć, ale nie tylko wylegując się na plaży.
    Pozdrawiam Paweł
    http://twojwybortwojaprzyszlosc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne zdjęcia :) no i ciekawa lista

    OdpowiedzUsuń
  12. klika podkradne- na pewno ostatnie :)

    Pozdrawiam,
    Fit
    ____________________________
    www.fashionbyfit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajna lista :D Zmotywowała mnie do zrobienia swojej :D

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam takie listy ponieważ motywują bardzo do działania

    OdpowiedzUsuń
  15. takie plany to ja rozumiem :) świetnie wyglądasz, tryskasz energią i optymizmem :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudne plany! Wiele z tego też chcę zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  17. U mnie od wczoraj żar leje się z nieba :))
    Czekam na zdjęcia nowego dwukołowca :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Uroczo i pozytywnie ;) zgapię :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Trzymam kciuki, aby udało Ci się zrealizować wszystkie postanowienia! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny plan. Dzięki za pomysły ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. plisowana spódnica maxi <3 - jestem na tak

    OdpowiedzUsuń
  22. Kama a skąd spódniczka? :)

    /Zuza

    OdpowiedzUsuń