piątek, 19 lipca 2013

Jak teraz wyglądam?

Po powrocie do kraju czeka mnie brutalne zderzenie z rzeczywistością - nie tylko powrót do codziennego życia i obowiązków, ale również do pracy nad swoim ciałem.
Jadam nagannie i co do tego nie ma żadnych wątpliwości. Udaje mi się jeszcze w miarę jakotako wyglądać - to chyba zasługa długich spacerów. Pierwszą partią ciała która ucierpiała jest brzuch, potem pupa i wewnętrzna strona ud- czyli moja wielka problemowa trójka. No nic :)

Na zdjęciu nie wyglądam zbyt pięknie i nie mam pojęcia co próbowałam przekazać fotografowi :P





Miałam zamiar pokazać Wam dzisiaj trasy spacerowe jakie pokonuje, ale jestem tak zmęczona dzisiejszą podróżą i przygodami, że odłożę to na jutro.


25 komentarzy:

  1. Ja nie widzę nic złego w twojej sylwetce. Jest taka jaka powinna. Piękne miejsce. Chciałbym tam być:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. E tam, nawet parę gorszych dni nie jest w stanie zniweczyć naszych efektów, a dzięki różnorodnemu jadłospisowi z pewnością uzupełnisz wszelkie braki makro i mikroelementów : )

    OdpowiedzUsuń
  3. na prawdę świetnie wyglądasz!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dokładnie Twoja sylwetka jest bardzo kobieca moim zdaniem bardzo ok

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też uważam że wyglądasz świetnie, nie myśl teraz o takich rzeczach ciesz się wakacjami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja też zgadzam się z dziewczynami wyżej - Twoja figura nie wymaga poprawek przynajmniej na pierwszy rzut oka :) wyglądasz bardzo dobrze - a wyjazdu szczerze zazdroszczę - marze o urlopie a jak narazie piękną pogodę oglądam tylko przez okno w pracy...

    OdpowiedzUsuń
  7. Taki brzuch to ja bym chciała, mój jest uformowany wg biodrówek płasko- nagle górka;D I tej cholernej górki musze się pozbyć. Bardzo ładna sylwetka.

    OdpowiedzUsuń
  8. Naprawdę nie ma na co narzekać, jest dobrze. Trochę więcej ruchu i zbilansowana dieta i od razu wrócisz do formy. Nieraz trzeba dać sobie nieco luzu i pozwolić na pochłanianie niezdrowych rzeczy. ;)

    Pozdrawiam,
    Klaudyna

    OdpowiedzUsuń
  9. Moim zdanie wyglądasz świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chyba trochę przesadzasz :P Wyglądasz dobrze!
    No ale najważniejsze abyś Ty się czuła dobrze w swoim ciele, a jeżeli tak nie jest to do roboty! :D
    Udanych wakacji!!!!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciesz się wakacjami kilka tygodni pozwalania sobie na pyszności nic nie zmieni wrócisz do domu zaczniesz ćwiczyć i wszystko wróci do normy szybciej niż myślisz a teraz tylko zaprzątasz sobie glowe głupotami! jak widze w hotelach te dziewczyny z pomidorem i jogurtem naturalnym na talerzu gdy obok są croissanty, rogaliki, omlety i pyszności to sie pukam w czoło;))) buziaki! głowa do góry!

    OdpowiedzUsuń
  12. A dla mnie wyglądasz idealnie!

    OdpowiedzUsuń
  13. jak wyglądasz? mega dobrze ! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Także uważam, że wyglądasz świetnie :) Ciesz się wakacjami, są tylko raz w roku! :D
    Zapraszam do mnie:
    http://nebeskaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. wyglądasz dobrze:) nie bądź dla siebie taka surowa, masz urlop :)!

    OdpowiedzUsuń
  16. Zapraszam na szóstą edycję Maratonu Treningowego Blogerek:
    http://czekoada.blogspot.ru/2013/07/maraton-treningowy-blogerek-edycja-6.html
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. wow! Wygladasz super! zazdroszcze płaskiego brzuszka! u mnie niestety wciaz zalega odrobina tluszczyku na dole, boje sie to gubic bo jestem i tak bardzo chuda, ale mam nadzieje ze z czasem przy systematycznych cwiczeniach wyrobie mocniejsze miesnie a one beda wiecej spalac i jakos to zgubie :D
    pozdrawiam! i zazdroszcze (zdrowo) wakacji! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. nie musisz sobie robić aż takich wyrzutów sumienia, byłąs na wakacjach każdemu nalezy sie troche odpoczynku nawet od diet

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo dobrze wyglądasz :D zresztą taką figurkę najszybciej się rzeźbi :D a na wakacjach zwykle tak jest, że chcemy popróbować różnych rzeczy, jakieś winko, relaks itp - moi znajomi wrócili z Włoch z dodatkowymi 5 kg :p (po 1,5 tygodnia) ale już zrzucili, wszystko da się zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  20. drugie zdjęcie bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  21. och tak powrót z wakacji bywa przerażający ... mnie jeszcze dopadła choroba i mam kolejny tydzień w plecki :>

    OdpowiedzUsuń
  22. Wyglądasz fantastycznie, z brzuchem wszystko w porządku, tak że nie przejmuj się - nawet jeśli widzisz jakieś zmiany na gorsze, to po powrocie do domu, do ćwiczeń i zdrowej diety, szybko wrócisz do formy :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja przed Turcją miałam jako taki brzuch, ale już jak wróciłam to zrobił się o wiele większy. Ale wiadomo raz w roku są wakacje, więc teraz się tym nie przejmuj :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie wiem o co Ci chodzi z tym brzuchem, masz fajny płaski brzuszek! W ogóle masz super figurę!

    OdpowiedzUsuń