niedziela, 14 lipca 2013

Grecja - dzień pierwszy.

Doleciałam. Jest cudownie gorąco i wieje lekki, świeży wiatr. Chce się żyć. Sam widok sprawia, że serce się raduje. Tylko ukochanego u boku brak - za rok. Za rok będziemy wspólnie podziwiać zachody słońca.

Gdy tylko rozpakowaliśmy bagaże, odświeżyliśmy się po podróży udaliśmy się do miasta - na frappe - obowiązkowo. Nigdzie nie smakuje tak dobrze, jak zrobiona przez greka.


A do kawy grecki specjał - Souvlaki - nie liczę kalorii :)
Długie spacery, wieczorne bieganie i pływanie.




Jutro leżing, plażing, smażing :)

39 komentarzy:

  1. Wyglądasz cudownie! I te widoczki. Zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Yasas!
    Pieknie:)
    To jakas grecka wyspa czy na ladzie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ląd :) Loutraki - kilka kilometrów od Koryntu :)

      Usuń
  3. pieknie wygladzasz:) marzy mi sie takie frape, w Londynie takie upaly jak w Grecji

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszcze cie szalenie bo marzy mi sie wybrac do Grecji ale tez zycze ci udanego wypoczynku! :-)
    Nie licz kalorii i ciesz sie wyjazdem! :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super! Udanych wakacji! Ciesz się ich pyszną kuchnią i ciesz się piękną pogodą:)))))

    OdpowiedzUsuń
  6. Boska sukienka :)
    Udanych wakacji!

    OdpowiedzUsuń
  7. Eh...:( 2 dni temu wróciłam z Grecji...więc bardzo ciężko mi się na to patrzy...szczególnie, że się jeszcze nie zaaklimatyzowałam w Londynie, po tak boskich wakacjach...

    OdpowiedzUsuń
  8. Miłych wakacji, ale zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jejuś... Ale Ci pozytywnie zazdroszczę :) Miłego wypoczynku! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna jesteś:)

    Już widać ja dobrze Ci służy ten wyjazd:)

    Udanego pobytu:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Na takich wyjazdach nie liczy się kalorii! :) Frappe bym porwała <3
    A Ty wyglądasz ślicznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj pobiegałabym sobie w takim ciepłym kraju :D najlepiej nad brzegiem czystej plaży, o wschodzie/zachodzie słońca.. Ahh, zazdraszczam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szkoda,że tu plaża jest kamienista ;/

      Usuń
  13. Ahhh zazdroszczę!!! Ja daaawno temu byłam w Chrowacji i też biegałam,ale bardzo wczesnymi rankami - cudowne uczucie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładne zdjęcia :) a pogoda mogłaby przyjść do Polski bo ostatnio trochę się popsuła :-)
    Pozdrawiam Paweł
    http://twojwybortwojaprzyszlosc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. zazdroszcze :D Udanego wyjazdu oczywiście!

    OdpowiedzUsuń
  16. aaa, cudowne zdjęcia, a te frappe apetyczne. Tylko nie zesmażinguj się zanadto na tym plażingu :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Grecja jest pięknym miejscem, udanych wakacji!!

    OdpowiedzUsuń
  18. zazdro!
    udanego wypoczynku!


    Pozdrawiam,
    Fit
    ________________________
    www.fashionbyfit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. pięknie. My tu w Polsce zazdrościmy słońca i ciepła !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. słyszałam własnie, że kiepska pogoda...

      Usuń
  20. Ach, zazdroszczę, bo kocham Grecję i bardzo za nią tęsknię, ale w tym roku znowu jej nie odwiedzę, bo planuję urlop jesienią... A wiele bym teraz dała aby napić się takiej pysznej frappe!

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo zazdroszczę :) Byłam na Krecie i Korfu, ale nigdy nie na lądzie, a z tego co widzę to też jest pięknie. Może kiedyś uda mi się tam polecieć. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. ale piękne widoki greckie ahhhhhhh ;))

    OdpowiedzUsuń
  23. O wow, jakie nogi :) Masz śliczną sukienkę :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zazdroszczę Grecji, też chciałabym tam pojechać w tym roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczna sukienkę a w nij dziewczyna. Okolica tez niczego sobie miłych wakacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Mniam! Pozaadrościć wyjadu :) Wyglądasz rewelacyjnie :* Miłego urlopu!

    OdpowiedzUsuń
  27. też jadę niedługo i właśnie boję się masy greckich przysmaków :D udanego wypoczynku! i wrzuć jeszcze jakieś posty z Grecji :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Szkoda, myślałam, że to wyjazd we dwoje. Tak czy inaczej, życzę miłego wypoczynku i naładowania swoich duracellków :D

    OdpowiedzUsuń