wtorek, 16 lipca 2013

Grecja - dzień drugi.

Wczorajszy, drugi dzień w Grecji zaczęłam bardzo rano - wstałam już o 5.30, siedziałam na tarasie wyczekując wschodu słońca, które leniwie wyłaniało się zza gór. W między czasie wycisnęłam sok ze świeżych pomarańczy. Z wierzchu nie wyglądają za specjalnie, są małe, ale za to mięsiste, zawierają dużo soku i są słodziutkie.

Takie poranki mogłabym spędzać codziennie.

Od godziny 10.00 do 15.00 te dwa dni wyglądały tak samo - leżing, plażing, smażing :) Po zaledwie kilku godzinach mogę cieszyć się delikatną opalenizną.

Po obiedzie i odpoczynku dużo spacerujemy. Zwiedzamy okolice, każdego dnia odkrywam coś nowego. Wczoraj wybraliśmy się autem w góry, nie sądziłam, że 25 kilometrów dalej kryje się równie malownicze miejsce. Grecja zaskakuje. W górach podróżowaliśmy bardzo krętą drogą, widoki zapierały dech w piersiach. Spojrzenie z lotu ptaka na Loutraki jest widokiem cudownym. Nic dziwnego, że nowożeńcy wybierają się tam na malowniczą sesję zdjęciową. Spotkać można również wiele par, które obściskują się i w ciszy patrzą w gwiaździste niebo. Po drodze do naszego celu podróży mijaliśmy dwie miejscowości, malutkie. Ale każda z nich tętniła życiem - południowy temperament - tu nie wiesz czy się na Ciebie drą czy Cię wołają. Im dalej w góry tym więcej gajów oliwnych, psy rozkładały się na środku drogi - bo im gorąco, one mają czas. Dotarliśmy. Do latarni. Będę tu wracać.

1. Ah, ah pięknie i cudownie...tak chciałabym żyć:-) na zawsze w Grecji!

2. piękne widoki... i piękne ciałko ! :)

3. Cudowne widoki. Chętnie kiedyś odwiedzę Grecję jak tylko finanse pozwolą

4. ohh jak tam pięknie :) No i te pomarańcze... pamiętam jak kiedyś w Hiszpanii jedliśmy mandarynki prosto z drzew ;)

5. Grecja jest cudowna. Sama byłam w zeszłym roku i do teraz rozpamiętuję ten wyjazd. W tym roku byłam w Bułgarii, która niestety pod względem krajobrazu do pięt nie dorasta wspomnianej Grecji. A w jakiej miejscowości jesteś dokładnie?

6. Ale cudowne widoczki! Z chęcią zostałabym sama tak chociaż jedną noc, gdzie są zrobione te ostatnie zdjęcia. Fajnie by się siedziało i myślało :) A potem nad ranem usnąć =)

7. Piękne widoki:) Tyle ciekawych miejsc:)

8. Piękne zdjęcia :) a pomysł z zachodem słońca świetny
    Pozdrawiam Paweł

9. Ale cudownie! Jak tam pięknie, a takie poranki to też bym chętnie spędzała cały rok!

10. Tylko nie przysmaż się zbytnio, chociaż i bez Grecji masz wspaniałą karnację :)

11. Przepiękne miejsca, ależ zazdroszczę :)

12. jeeej cudowne zdjęcia! oddają klimat.

13. Piękne zdjęcia.. chciałabym, żeby u nas w Polsce też były tak dobre pomarańcze jak w krajach śródziemnomorskich :) Pozdrawiam

14. Ah Grecja! Jedne z najlepszych wakacji w moim życiu. I to frappe! ;) Korzystaj :D

15. O nieeeee !!! Ale zazdrość!!! Chcę słońca chcę plaży chcę soków z pysznych owoców

16. jak tam musi być pięknie! : )) wypoczywaj! :D

17. ohhhh ale zazdroszczę ! :) chciałabym kiedyś pojechać do Grecji, tyle dobrego słyszałam na jej temat :) widziałam tyle pięknych zdjęć! kiedyż na bank tam zawitam ! :D

18. och jak cudownie ! ;> Grecja jest jednym z moich marzeń ;>

19. Widoki masz piękne zazdroszczę ;-)

20. Moim marzeniem (juz od dłuższego czasu) jest wyjazd właśnie do Grecji :) świetna sprawa!!!