wtorek, 11 czerwca 2013

Muszynianka - pudło niespodzianek.

Dzisiaj w autobusie, po męczącym dniu w pracy myślałam tylko o jednym - wrócić do domu, szybko coś zjeść i pójść spać. Ostatni weekend spędziłam dość intensywnie, dlatego też mało miałam czasu na regenerację. Jutro planuję wybrać się na krótki bieg, dawno już nie spędzałam czasu na świeżym powietrzu.
Dzisiaj jednak zanim się położyłam na krótką drzemkę, zabrałam się za rozpakowanie pudła niespodzianki :)


W ramach współpracy z Muszynianką, do testowania dostałam nie tylko wodę, ale również liczne upominki, za które serdecznie dziękuję :)

Także wielkie testowanie!


27 komentarzy:

  1. Nawet nie wiedziałam, że Muszynianka ma takie ciekawe gadżety.
    Dostałaś gazowaną, czy nie? Bo nie umiem się doczytać na zdjęciu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lekko gazowaną - jestem wielką fanką Muszynianki - mogliby na mnie testować co tylko mają ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Muszyniankę - żadna woda nie smakuje tak dobrze, ja ta właśnie <3 Zdrowa i pyszna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja czekam na przesyłkę i widzę że jest świetną niespodzianka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zepsułam Ci element zaskoczenia ;p

      Usuń
  5. Naprawdę fajnie to wygląda :)
    Czekam na "recenzję" ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja średnio przepadam za muszynianką, jakoś zawsze bardziej smakowała mi zwykła woda ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię Muszyniankę i Staropolankę 2000 :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie piję Muszynianki na co dzień, ale ta woda coś w sobie ma, bo są dni, kiedy MUSZĘ się napić właśnie Muszynianki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie lubię tej wody. Ma dziwny posmak. Wolę typową niegazowana:-) np cisowianke

    OdpowiedzUsuń
  10. O, ja pijam na co dzień Muszyniankę ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Takie paczki na pewno są miłe,całkiem jak prezent ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. super, kto nie lubi takich prezentów:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super prezenty, bardzo lubię tę wodę.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawa sprawa z tymi gadżetami
    Ciekawe czy są jeszcze inne? ;)
    Pozdrawiam Paweł
    http://twojwybortwojaprzyszlosc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow, amazing blog layοut! Ηоw long hаve you been blogging for?
    уou made blogging looκ easy. The оνeгall loоk of your ωebsite
    is great, let alone the content!

    Feel free to visit my web ρage ... jak szybko schudnac

    OdpowiedzUsuń
  16. lubię tę wodę. :)
    fajne gadżety.

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak zapisać sie na tekie testowanie??

    OdpowiedzUsuń