wtorek, 18 czerwca 2013

Mój sposób na zmęczenie - zapachy, smaki, kolory :)

Dzisiaj jest dzień, który mimo, że jest słoneczny i piękny, to dla mnie jest ciężki. W pracy piekło, przed urlopem nawał obowiązków, ale taak to jest gdy chce się mieć wszystko dopięte na tiptop. W takie dni jak dzisiaj, nie mam nawet siły pomyśleć o bieganiu, czy domowym treningu. Za to z chęcią robię inne rzeczy, które sprawiają mi radość i przyjemność :)

Po pierwsze woski Yankee Candle.


I choć uwielbiam je palić głównie jesienią i zimą, te pobudzające, mocne zapachy sprawdzają się w chwilach totalnie wyczerpania. Sparkling Cinnamon to zapach niezwykły. Zarówno pod względem intensywności jak i koloru. Mocny, wyrazisty, może zbyt nachalny. Sampler pachnie cudnie, tarta woskowa pewnie również.
Dwa pozostałe zapachy, które zapalam późną wiosną do żurawina i zapach świerku z jabłkami. Być może uznacie to za dziwaczne, ale jestem typem osoby, która lubi poczuć trochę zimy...w środku lata :)

Po drugie - kolorowo i zdrowo na talerzu.


Banalnie prosta w wykonaniu a jaka smaczna i kolorowa. Przygotowanie tego posiłku to czysta przyjemność. Potrzebujesz jedynie roszponki, pomidora, połowki awokado, tuńczyka, soku z limonki lub cytryny, oliwy z oliwek i balsamico. Idealna na lunch.

3. Po trzecie relaks przy książce


Wybaczcie, że zdjęcie jest do góry nogami, ale nie mam siły walczyć z programem, który odmawia posłuszeństwa i mimo przekręcania zdjęcie, zostaje ono w takiej samej płaszczyźnie :)
Trochę psychoterapii i czegoś luźniejszego.

A do książki słodka kawa - byle nie za często!


Kawę piję bardzo rzadko, ale jeśli już po nią sięgam, to wygląda ona tak jak na zdjęciu - bez cukru, za to z odrobiną bitej śmietany i czekoladową posypką. Raz w tygodniu - nie zaszkodzi :)

I owoce. Kocham owoce.




W końcu czuję lato :)

A co Wy robicie gdy czujecie się totalnie zmęczeni, poza snem kochani :)

29 komentarzy:

  1. Zmęczenie jest dla suabych. Tak samo jak sen! ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. ale bym zjadła arbuza :) musze sobie kupic !

    ciekawe masz te sposoby na zmęczenie i fajnie że działaja ;d ja tez uwielbiam różne świeczki i tak dalej ... zapachy są niesamowite ale własnie - wole je jesienią i zima :)

    OdpowiedzUsuń
  3. czytam, słucham relaksującej muzyki, urządzam sobie domowe spa, trening też dobrze działa na moje zmęczenie- szczególnie kardio :)

    Pozdrawiam,
    Fit
    ____________________________
    www.fashionbyfit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. W tym roku jeszcze nie jadłam arbuza, ale narobiłaś mi ochoty.

    OdpowiedzUsuń
  5. dla mnie najlepszym sposobem na zmęczenie jest odcinek Magdy M - mimo że znam na pamięć, to ten serial zaraża mnie mega pozytywną energią. A do tego kawka z mlekiem, albo lampka czerwonego wina od czasu do czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja to jestem kawoholikiem :)a dzisiaj przez cały dzień mrożona, zimna woda+zimne mleko :) na zmęczenie jakiś dobry serial + leniwa kąpiel :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szkoda,że nie mam wanny...

      Usuń
    2. prysznic też może relaksować :) na mnie ogólnie dobrze działa gorąca woda. chociaż teraz to raczej chłodne kąpiele i prysznice

      Usuń
  7. Superowe fotki:) W sumie jeszcze nie próbowałem terapii zapachowej na zmęczenie, może czas wypróbować. Genialne zdjęcie kawy :) Pewnie była pyszna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pyszota :) dobrze,że bitej śmietany nie było tak dużo bo odzwyczaiłam się od słodkiego smaku :)

      Usuń
  8. Ale pięknie musi pachnieć :) Ja szczególnie lubię palić w kominku zapachowym...mmm cudownie :)

    Organizuje akcje "Tydzień obserwacji". Może chcesz się przyłączyć ? :)
    Więcej info na: http://zdrowiezwyboru.blogspot.com/2013/06/tydzien-obserwacji-akcja.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Prysznic, koniecznie ze świeżym zapachem. Balsam, również coś orzeźwiającego. Kawa ;). Spacer na zewnątrz.

    OdpowiedzUsuń
  10. mmm sałatka wyglada pieknie, palce lizac...;D az mam smaka !!:D

    OdpowiedzUsuń
  11. What you camber hire each day alternatively of 1 entire period of time.
    car rental uk Recently I was told by some other can re-energize the faithful, and restore the trustfulness that has been lacking for millions
    of Lapsed Catholics?

    Have a look at my weblog ... one way car hire

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie widziałam jeszcze tego wosku w takiej formie. Ja mam tylko te małe. :)
    Kawa wygląda mega cudnie, muszę koniecznie! kupić bitą śmietanę. :) Ale u mnie ZAWSZE z cukrem.
    Sałatka bleeeeeeee, nie znoszę awokado ani tuńczyka. :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Yankee są moimi ulubionymi świecami! Odkąd je poznałam- nie kupuję żadnych innych!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja sobie muszę dzisiaj zafundować taki relaks :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nominowałam Cię do Liebster Blog: http://zdrowoaktywni.blogspot.com/2013/06/dwukrotna-nominacja-do-liebster-blog.html :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kocham świeczki tej firmy, mają przecudowne i naprawdę intensywne zapachy :) !


    Pozdrawiam :)

    _____________________________
    http://workformydreambody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja się strasznie cieszę, że w końcu jest sezon na owocki takie jak truskawki czy czereśnie, które kocham <3 Bardzo fajne sposoby na zmęczenie. Pełen relaks :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Sałatka z tuńczyka wygląda kusząco.
    Kawa na pewno smaczna,czasen trzeba zrobić sobie przyjemność ;).
    Zapomniałam o orzeźwiającym grejfrucie.
    Też czasamu tęsknię za deszczową jesienią czy mroźną zimą ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Muszę spróbować takiej sałatki! ;) Moje sposoby: dresik, fajna książka i domowa pizza :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Gdy jestem bardzo zmęczona, to przy książce niestety zasnę. :) Raczej włączam sobie jakiś ciekawy tumblr lub oglądam teledyski na youtubie lub koncerty. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam ten sam problem. Kiedy jestem zmęczona, książka mnie usypia. Chyba ostatnio za często
      Ale przyznam Ci się, że nabrałam ochotę na sałatkę ;)

      Usuń
  21. kawa plus silownia ! od razu sie obudze :)

    OdpowiedzUsuń