sobota, 1 czerwca 2013

Czerwiec!?

Trzeci dzień z suplementami za mną - idzie bardzo dobrze :) Póki co za wcześnie by cokolwiek mówić, zdjęć nie ma, pomiarów również, nabrałam wody jak co miesiąc - więc chwilę jeszcze poczekamy :)
Jestem zadowolona, bo udaje mi się spokojnie wypić 1.5 litra wody - wcześniej miałam z tym problemy, pijałam w kratkę. Z dietą również jest dobrze, troszkę przeplatam posiłki w zależności od tego co mam na stanie w lodówce. Jedyna pokusa jakiej się oddałam, to piwo w trakcie spotkania z przyjaciółką.

Druga dobra nowina - całkowicie ustąpiły skurcze, bóle i drgania powieki :)

I trzecia sprawa - kilka dni w zdjeciach :)












Czerwiec. Czerwiec biegowy :)

19 komentarzy:

  1. Ile kosztuje ta woda z aloesem? :>

    OdpowiedzUsuń
  2. tak 3maj Kama :) a co do wody, to jak mam pod ręką to piję, a jak nie,to nie pije ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. dobrze, że dobrze Ci idzie :) u mnie teraz średnio niestety :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Też miałam kiedyś problem z piciem odpowiednich ilości wody, ale mam na to taki sposób, że stawiam sobie gdzieś w widocznym miejscu dzbanek z wodą z cytryną :)

    OdpowiedzUsuń
  5. życzę Ci, żeby dalej też szło Ci doobrze i przede wszystkim, żebyś była systematyczna w tym co robisz, bo to najważniejsze :)
    pozdrawiam serdecznie! ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. To całość - sukienka z Mohito :)

      Usuń
  7. No i u mnie z tą wodą tak średnio. Ale aż w tym momencie sięgnęłam po nią:D

    A co tak wpłynęło na pozbycie się drgania powiek i skurczy?Bo to objaw wyglądający na brak magnezu,a ja ten co mam to jakiś słabiutki jest.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyjmowałam magnez, ale drastycznie obniżyłam spożycie kawy - piję 3 kubki w tygodniu....

      Usuń
  8. Tez uwielbiam napoje aloesowe! :) Zycze rowniez Udanego czerwcowego joggingu! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie też niedawno mignęła na blogu butla z napojem z miąższem aloesu, który dla mnie na gorące dni jest idealny!
    Ale z piciem czystej wody niegazowanej, również nie mam żadnych problemów :)

    Fajne, pozytywne ujęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wyglądasz na tm zdjęciu w spódnicy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję zawzięcia :) ja wreszcie znalazłam partnera do biegania co mnie motywuje. Gorzej że na mecie mamy pub z piwami pszenicznymi i to nimi się nawadniamy:)

    OdpowiedzUsuń
  12. O a ja pierwszy raz widzę wodę z aloesem ;D Super, że Ci wszystko dobrze idzie ;) Dla mnie też już wypicie 1,5l wody to nie problem :)

    OdpowiedzUsuń
  13. nie wiem czy na przedostatnim zdjęciu to sukienka czy bluzka i spódnica ale super wyglądasz i masz rewelacyjną figurę kochana :)

    dobrze że przeszły skurcze i wszystko u ciebie dobrze ! Tak trzymaj :)

    OdpowiedzUsuń
  14. mam nadzieje ze nie przestaniesz prowadzic bloga jesli juz schudlas

    OdpowiedzUsuń