środa, 12 czerwca 2013

Bieg po przerwie i zdjęcia sylwetki.

Wróciłam do biegania :) Po miesiącu pauzowania z powodu kontuzji kolana, dzisiaj założyłam sportowe buty i pobiegłam standardową trasę. Martwiłam się,że moja kondycja będzie słaba,że będzie mi ciężko się biegło, zwłaszcza, że jest cieplej.

Nie było jednak tak źle. Zmotywowałam się przed biegiem wystarczająco mocno, udało mi się pobiec całkiem niezły czas, choć dystans taki sobie. Jednak biorąc pod uwagę fakt, że to pierwszy bieg, myślę,że nie warto się forsować, nie chcę kolejnej, wymusznej przerwy. Biegło mi się lekko, przyjemnie i dość łatwo. Zmęczenie po biegu nie było takie mocne, mogłam spokojnie udać się na 20 minutowy spacer z psem.


W trakcie biegu w prawidłowym nawodnieniu organizmu pomogła mi Muszynianka :)


Podsumowanie dzisiejszego biegu



Kiedyś jedna z blogerek napisała mi, że jeśli spala się w minutę 10 kcal, to znaczy, że trening był dobry ;)



Strasznie się cieszę, że przyszły ciepłe dni. Lato jak żadna inna pora roku bardzo mi służy. Zarówno pod względem fizycznym jak i psychicznym. Idąc za moją 5latnią kuzynkę, kupiłam bym z chęcią wciąż lato :)
Plany urlopowe w końcu zostały zrealizowane, bilety kupione, nic tylko przez miesiąć ciężko pracować :)


W końcu nic mi nie wystaje, nie ciśnie, nie gniecie, jestem prawie zadowolona....



A jak tam u Was, plany urlopowe są?

32 komentarze:

  1. gratuluje powrotu do biegania :)
    planów na wakacje jeszcze nie mam..

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładnie wyglądasz :) buty <3

    OdpowiedzUsuń
  3. jeju, jaka ty jesteś piękna!
    gdzie studiowałaś psychologię? ja właśnie kończę mój pierwszy rok :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja lecę na drugi koniec świata. Do Polski :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Raczej w tym roku plany urlopowe dosyć skromne, w przyszłym postaramy się zaszaleć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale świetnie wyglądasz:) Szczena opada:D

    OdpowiedzUsuń
  7. wyglądasz bosko w tej sukience!! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Swietna sukienka:)
    Miesiac szybko zleci i juz niedlugo bedziesz wygrzewac swoje piekne 4 litery na plazy;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gdzie wybierasz się na wakacje?
    BTW masz bardzo ładną sylwetkę!

    OdpowiedzUsuń
  10. Czas jest bardzo ładny według mnie :) Tym bardziej po kontuzji, która wymusiła na Tobie przerwę. Bieganie ma to w sobie, że chyba często prowadzi do jakiegoś bólu itp... Szkoda, bo to naprawdę świetny i wciągający sport, ale podobno na tym ta zabawa polega trzeba wiedzieć kiedy przestać.

    OdpowiedzUsuń
  11. wyglądasz świetnie w sukience, gratuluję efektów!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Idealna figurka! Świetna sukienka i buty!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie wyglądasz!!! Fantastyczna figura!! Dobrze, że z kolanem już lepiej!

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyglądasz obłędnie! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyglądasz cudownie! Uwielbiam twojego bloga!

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie wyglądasz :) A wakacje pewnie będę planować na ostatnią chwilę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super wyglądasz - Twoje zdjęcie może służyć jako inspiracja dla innych:) Co znaczy samozaparcie i konsekwencja:) Gratuluję:)
    Gabi

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo podoba mi sie Twoja figurka masz fajny biust ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. jej, a ja tak dawno nie biegałam :(
    brak czasu ostatnio coś :(

    OdpowiedzUsuń
  20. ale laska!

    Pozdrawiam,
    Fit
    ______________________
    www.fashionbyfit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Widzę że obydwie miałyśmy przerwę w bieganiu i w tym samym czasie pobiegłyśmy :D nawet dystans i czas podobny ;) tylko mnie znowu boli kolano :( p.s. piękną masz sylwetkę!

    OdpowiedzUsuń
  22. Masz piękne kształty. Biegasz tak szybko! Do wakacji będziesz chudziuteńka ;).

    OdpowiedzUsuń
  23. Ładny czas, gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Kama nie boisz się biegać mimo twoich poważnych problemów z kolanem? Nie sądzisz, iż to trochę niepoważne i lepiej skupić się na czymś lżejszym. tym bardziej ze lekarz ci zabronil .
    Ale mimo wszytsko gratuluje wyglądasz rewelacyjnie i mam nadzieję, że mimo że schudłas nie przestaniesz prowadzic bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  25. ale z ciebie laseczka no no :) ( w dobrym tego słowa znaczeniu ) ja też mam zamar wrócić do biegania po jakichś 3 tygodniach przerwy czy nawet miesiącu ale mam nadzieję że będzie ok

    OdpowiedzUsuń
  26. Heу ехceptional blog! Does runnіng a blog such as this tаke a great deal of wοrκ?

    Ι have very little expегtise in cοding but I had beеn
    hopіng to start my own blog soon. Anyway, should yоu havе аnу геcommendations or tips
    fοr nеω blog owners please share. I undеrstand thiѕ is οff
    ѕubject neverthelesѕ I sіmply nеeԁeԁ to ask.

    Κudos!

    Feel fгee tо surf to my webpage ::
    dietа (ranking-diet.com.pl)

    OdpowiedzUsuń
  27. Gгeеtings I am so eхсited ӏ found your site, I rеallу fοund уou by
    eгror, while I was looκing on Αѕkjeevе for ѕomething elsе, Anуωays Ι am here nоw аnd wоuld ϳust lіke to say thаnks for
    a tremеndous ρost anԁ a all round thrіlling
    blog (I also loνe the theme/deѕign), I ԁon’t hаvе timе to go thгough it all at the minute but I hаve bοokmarkеd іt and аlѕo аdded in
    your RSS feeds, ѕο when I haνe tіmе I will bе bаck to read
    much more, Ρleasе do keeρ up the greаt b.


    Αlso νіsit my web-ѕite - tabletki na potencje

    OdpowiedzUsuń
  28. Hi friends, pleasant paragraph and pleasant urging commented here, I am genuinely enjoying by these.


    Also visit my web-site ... trener piłki noznej :
    : http://obozypilkarskie.weebly.com ::

    OdpowiedzUsuń
  29. I think this is among the most vital info for me.
    And i am glad reading your article. But wanna remark on few general things,
    The web site style is perfect, the articles is really nice
    : D. Good job, cheers

    My web blog :: zawod stylista ()

    OdpowiedzUsuń
  30. It's actually a cool and helpful piece of info. I am glad that you shared this helpful info with us. Please stay us informed like this. Thanks for sharing.

    Here is my homepage :: libido

    OdpowiedzUsuń
  31. Super figura :) Gratuluję :))

    OdpowiedzUsuń