wtorek, 14 maja 2013

Zdjęcia sylwetki po długiej przerwie.

Dawno nie pisałam, ale to był na prawdę szalony czas.
Dużo się działo :)
Dużo trenowało :)
Oficjalnie noszę rozmiar 36/ S na górze :) Wchodzę również w spodnie 36, ale nie czuję się w nich jeszcze komfortowo. Jestem zadowolona, ale to nie koniec.
Odnowiła się moja kontuzja kolana, ale jestem dobrej myśli.

Myślę, że jest to dobry czas na moje aktualne zdjęcia.







 



Przypomnienie - styczeń 2012/ lipiec 2012

Jaki plan teraz? Ujędrnianie i troszkę rzeźbienia :) 



67 komentarzy:

  1. wow!!! brak mi słów, jestem pełna podziwu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow zmiana jest ogromna ! gratulacje

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem pod wielkim wrażeniem. :) Gratuluje Ci, dużo pracy w to włożyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. P.S. Gdzie można dostać takie legginsy? :)

      Usuń
  4. ile ważyłaś i ważysz ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Oooo! GRAATULACJE!

    OdpowiedzUsuń
  6. o kurde jak ty to zrobilas? zdrowa dieta i cwiczenia? czy nic nie jadlas?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. głodzę się od roku....

      Usuń
    2. i jedziesz na jogurcikach i koktajlach odchudzających : D

      Usuń
  7. zrób kiedys post co jes i jak cwiczyc i na przyklad przkladowe propozycje kolacji ,sniadan itd....

    OdpowiedzUsuń
  8. Niesamowita zmiana, gratuluję! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Robi wrażenie :) Nic tylko wypada pogratulować ;) Przypomnij jeszcze ile masz wzrostu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem pod wrażeniem. Wielkie Wow. Musiałaś się nieźle napracować na taki efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetnie wyglądasz!
    Twoje nogi w legginsach wyglądają świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  12. genialnie wyglądasz:) ogromna zmiana! gratuluję i zazdroszczę :) może Twoja zmiana zmotywuje mnie do zabrania się poważnie za swoje cztery litery;)

    OdpowiedzUsuń
  13. czad! podoba mi sie wszystko: brzuszek, leginsy i... czarna bluzka na wieszaku :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Wooow Swietne efekty, widać działanie treningów, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Co jak co, ale brzuch i tyłek to Ty masz fajny :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow, jeszcze nie tak dawno było 38, pamiętam! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję takiej zmiany i życzę dalszych sukcesów!
    (super poza prezentująca Hello Kitty ;) )

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję! A te butki w tle bardzo mi się podobają. Gdzie je kupiłaś? ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jestem zachwycona zwłaszcza zmianą brzucha, super!

    OdpowiedzUsuń
  20. Rubber plantation was basically brought into China by the Dutch from Indonesia.



    My homepage :: imprezy integracyjne

    OdpowiedzUsuń
  21. Fantastyczna przemiana ! Nic tylko gratulować i trzymać kciuki :)

    Zapraszam
    zdrowiezwyboru.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. apetyczne ciałko.. cudowne nogi, aż chcę się iść biegać... Chyba dziś zrobię to pierwszy raz od roku :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajne się prezentujesz! Brzuszek super i nogi również. Różnicę widać od razu!

    OdpowiedzUsuń
  24. wow świetna sylwetka jest różnica.

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetnie teraz wyglądasz :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetnie wyglądasz... Zazdroszczę pupy i szczerze podziwiam. Brzuch tez niezły :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudnie wyglądasz, a pupa marzenie :) pozdrawiam Ola

    OdpowiedzUsuń
  28. Ogromna zmiana. Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  29. wow podziwiam cię Kamila !!!

    super zmiana !

    OdpowiedzUsuń
  30. fantastycznie :) wyglądasz wspaniale!!! gratulacje :)!

    OdpowiedzUsuń
  31. Zazdroszczę S-ki na dole, ja nigdy tego zaszczytu nie dostąpię :D Za to na górze XS spokojnie daje radę ;)
    Gratuluję tak widocznej różnicy :)

    OdpowiedzUsuń
  32. budzisz we mnie wielki podziw ! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Normalnie szczęka opada!!!!:) Pełen podziw, skąd tak ogromna determinacja? Ja zazwyczaj odchudzam się 2 tyg, a później klapa... Niewątpliwie inspirujesz i motywujesz!

    OdpowiedzUsuń
  34. trudno nie zostawić komentarza widząc taką zmianę! Wow! :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Matko jaka zmiana: D Podziwiam

    OdpowiedzUsuń
  36. Rewelacja! Gratuluję :) tylko już więcej nie chudnij, jest pięknie :)
    B.

    OdpowiedzUsuń
  37. Fantastycznie wyglądasz!!! Gratuluję takich postępów!!

    OdpowiedzUsuń
  38. Rewelacyjna metamorfoza! Gratulacje. nominowałam Cię do Liebster Award. Zapraszam Cię, jeśli chcesz http://projektkobiecosc.blogspot.com/2013/05/liebster-award.html

    OdpowiedzUsuń
  39. Wyglądasz fantastycznie! A takie pytanie z innej beczki ;) - skąd ta czarna bluzeczka z tyłu na zdjęciu? :)

    OdpowiedzUsuń